Onko Temu turvallinen?
Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?
Kommentit (709)
Tilasin vaelluskengät, latasin appin ja uusille lataajille oli hyrräpyöritys mistä tuli alennusprosentti 90%, hintaa jäi 3,65€, sitten vielä lisätilauksena huppari, kaksi paitaa. älykello ja hattu, kaikki yhteensä 60,30€. Hyviä ja laadukkaita tuntuu tuotteet olevan, olleet vasta viikon mulla, niin kestävyydestä en osaa sanoa, mutta samanlaisilta vaikuttaa, kuin muualtakin ostetut. Olen tyytyväinen, eikä tyhjennetty tiliä eikä ole pommiteltu roskaviesteillä, paypalilla maksoin
Ei tullia eikä postareita.... ihan toimivat roinat .. maksaa murto""osan siitä mitä vastaavat Suomessa
Vain epätoivoinen ihminen tilaa tuolta
Klarnalla tilasin just. En voi hävitä.
Mä tilasin viime jouluna pojalleni cdon.com:ilta lahjaksi valaisimen, hinta n 37 euroa. Tänä syksynä tutustuin Temuun ja löytyi aivan sama valaisin, hinta oli viiden euron paikkeilla. Kyllä otti aivoon. Varmaan moni firma tilaa sieltä ja pistävät katteet kohdilleen. Temulta tilaan jatkossakin. Samaa "krääsää" on lähes kaikki kaupat täynnä.
Joo, oon tilannut sieltä monta kertaa noin kolmenkympin tilauksia, luotettava ja halpa sekä nopea toimitus.
Olen tilannut monta kertaa. Esim. askarteluun ja maalaamiseen/piirtämiseen. Kaikki ollut ok. Samoja tuotteita löytyy myös Suomen halpakaupoista, mutta hinta on sitten vähintään 3x suurempi. Mitään ylimääräisiä hintoja, eikä lähetyskuluja ole ollut. Olen tyytyväinen. Kaikki vaatteet eivät ole kovin laadukkaita, ja koko merkinnöissä pitää olla tarkkana, että mahtuvat päälle. Mutta todella ihaniakin vaatteita on edullisesti. Olen köyhä, ja mieluummin tilaan halvalla, kun maksan samasta tuotteesta kalliin hinnan, tai en voi ostaa ollenkaan.
On kyllä turvallinen. Tilasin yksi päivä ja tuli aina hyvä toimutus yms. En sanois että oisi krääsää mutta ei kyllä ole ihan 100% hyvää ehk 90%hyvää
Tavallista Kiinalaista, huonolaatuista tavaraa, mutta halpaa kun huomioidaan että ilman toimituskuluja tulee. Tilasin kokeeksi, neulepaita oli ihan pidettävä, ei ole vielä pesty, polyesteri. Väri oli mikä luvattu, koska se oli valkoinen. Pöytäliina ihan erivärinen kuin kuvissa, siis ei vain sävyero, vaan väriero, puuvilla-pellava kopio sanottiin sovelluksessa, tuotteessa ei mitään tietoja materiaalista eikä pesusta.
Lukulaseja kahdet, toiset kesti kaksi käyttökertaa, toisilla ei näe mitään. Puhelimen latausjohto USB 3, ei lataa puhelinta, tabletti latautuu hitaasti, pikalataus piti olla, (hinta 1,59 €). Osa tuotteista vielä tulematta. Piti pystyä lisäämään samaan tilaukseen muutamia päiviä, mutta ekan erän lähettivät heti.
Totuus lienee, että tuurilla voi saada käytettävää, suurin osa tarpeetonta romua, mutta sitähän on kaupatkin täynnä, joka on harmi. Vaikka ajattelee noita lukulaseja, joita marketitkin myy, vaikka on pieni tuote, ovat rikki viimeistään viikossa-kahdessa, valtava muovijäte kasa. Tarkoituksella tehdään helposti rikkoontuvia, lujaakin muovia on olemassa. "Metalliset" eivät sen lujempia, Tämä nyt vain esimerkkinä kun oli tilauksessa, niitä saa toki optikoltakin.
Toimitus on nopea ja ilman kuluja. Markkinointiviestejä tulee päivittäin, ei kannata ilmoittaa tärkeää "meiliään".
Omppu56 kirjoitti:
Minä tilasin temusta. Sain melko nopeasti tuotteeni. Olen tyytyväinen niihin. Kaikki meni OK!
Olen tilannutbTemulta ja ihan kunnon tavaraa tuli. Ei lähetyskuluja ja ei tullia. Oli kyse sängyn peitosta. Mutta kun tilasin gollage puseron , materiaali oli kuin urheilupuserossa, malli ja koko oikeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite latasin Apin olisin tilannut muutaman tuotteen. Klarna ei hyväksynyt maksutapaani mobile pay maksutapaa heillä ei edes tunneta.
Otin yhteyttä myös heidän asiakaspalveluunsa tiedustellakseni miten saisin tuotteeni maksettua ja miksi ei klarna heillä toimi. Sieltä tuli niin pitkää tekstiä, johon olisi tarvittu tietokonörttiä ymmärtääkseen miten toimia. Joten päätin myös poistaa kyseisen sovelluksen ja unohtaa koko jutun.
Mulla toimi Klarna kun tilasin temusta. Ehkäpä et saanut klarnan puolesta lupaa luotolle..?
Ettei kysyjä olisi vahingossa yrittänyt käyttää Klarnan osamaksua liian pienellä osto summalla? Siellä kun on valittavissa se lasku ja erikseen osamaksu jota varten pitää ylittyä tietty summa.
Ostin fleecetakin City marketista yllätys yllatys valmistusmaa kiina ostin zalandosta toppatakin valmistusmaa oli Turkki. Kaikki vaatteet tehdään nykyään muualla kuin Suomessa. Kiina Vietnam Bangladesh Turkki Intia jopa suomalaiset Marimekko teettää vaatteensa Portugalissa. Merkki kengät Adidas ja paljon muita tehdään juurikin kaukoidässä kannattaa lukea missa on tuote tehty. Eipä taida montaakaan kiinnostaa kuin hinta.
Sama kuin onko vaateet tehty lapsityö voimalla eipä näy City-marketin eikä Prisma vaaterekkien vieressä kylttiä missä maassa on valmistettu ja oliko lapset niitä ompelemassa. Mistä kuluttaja sen voi tietää pitäskö matkustaa Kiinaan tutkimaan missä tehtaassa tehdään ja onko lapset siellä töissä. Mahdotonta
Vaatteet tehdään Kiinassa Intiassa Vietnamissa tutkikaa niin huomaatte
Lopettakaa tää kirjoittelu kiina paskasta sitä samaa on Tokmanni puuilo Prisma city-market täynnä luuletteko et ne tavarat valmistetaan Suomessa. Jos siihen uskotte kannattaa lukea missa ne lenkkitossut yms. On valmistettu Kiina Intia Vietnam siinä se. Ostan ne samat kamat temusta mutta halvemmalla
Kiinan krääsää kun ostaa halvemmalla, niin voi ostaa enemmän krääsää. Paaaljon, paaaljon krääsää! Ei ne kestä kuin hetken.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tää kirjoittelu kiina paskasta sitä samaa on Tokmanni puuilo Prisma city-market täynnä luuletteko et ne tavarat valmistetaan Suomessa. Jos siihen uskotte kannattaa lukea missa ne lenkkitossut yms. On valmistettu Kiina Intia Vietnam siinä se. Ostan ne samat kamat temusta mutta halvemmalla
Jopa Töysän Kenkätehtaan (myymälän) saappaat tulee Kiinasta
Martin?