Onko Temu turvallinen?
Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?
Kommentit (709)
Minulle tuli jostain syystä uuden puhelimen mukana tuo Temu ja ihmettelin, että miksi minulle tulee verkkokauppasovellus lupia kyselemättä. Katsoin tarjontaa ja huomasin heti, että jokin entisajan postimyyntikatalogia muistuttava krääsäkauppa on kyseessä. Poistin sovelluksen puhelimesta. Todellakaan ala mitään Kiinan tuotteita ostelemaan.
Osuit aika täydellisesti asiaan.
Itellä ja vaimolla ainakin toiminut ja tavara tullut suht nopeasti, liekkö Euroopan varastosta lähetetty kun tullut nopeammin kuin ebay tilauksissa. Täältä löytyy Temu alennuskoodeja jos haluaa kokeilla: https://www.alennustutka.fi/alennuskoodi/temu-alennuskoodit
Mä en oikeestaan välitä mistä se tulee, ja kuka sen on tehnyt kunhan tuote on mieleinen. Yleensä ostan aina kotimaista, mutta kun nekin tuotetaan kiinassa tms. niin tosinaan osta muualtakin. Temun kautta en ole vielä tilannut, tutustun vasta kokemuksiin ja palautteisiin. Vääryyttää on varmasti kaikkialla ja kaikkissa asioissa. Minä, sinä, me ei pystytä sitä koskaan kitkemään. Joten jos ei asiaa pysty muuttamaan, anna olla.
Tilasin kerran tuolta enkä joutunut ryöstetyksi tai muutenkaan huijatuksi. Tilaus tuli ajallaan ja kaikki oli ok. Tilauksen jälkeen poistin sovelluksen, koska sieltä tulee spämmiä 24/7.
Olen tilannut Temulta useita paketteja. Ei mitään ylimääräisiä maksuja.Juuri tuli miehen talvikengät ja oma neuletakkini.Molemmat hyvälaatuisia ja sopivan kokoisia.Paketit tulleet aina luvattuna ajankohtana ja laskutus hoitunut Klarnalla.Hinnat järjettömän halvat.Aion tilata jatkossakin
Temu on ihan OK 👍
aivan yhtä laadukasta kuin muutkin hinnat vaan pöyristyttävän alhaiset muihin Made in China tavaroihin
nopea ja turvallinen ostaa
tulee syömään muilta markkinoilta tulevaisuudessa
Ei tarvi mitää tulleja maksaa minnekkään. Hyvin tulee tavara ja se mitä tilaa.
Tällä mun koodilla sais temulle 20€ arvosta krediittejä tilaukseen, täytyy siis pistää hakuun temun sovelluksessa jonka jälkeen saa krediitit. 501392008
turvallinen. siellä voi myös tienata rahea jakelemalla linkkejä kaikille tutuille ja kaikille kenen numero sulla on. :)
Can you accept my invitation in Temu app? Both of us can get rewards!
https://temu.com/u/9P7FpXLOUaVOEDys
Tän linkin kautta pääset rekisteröitymään temulle, molemmat saadaan tästä hyvästä sekä alekoodi että krediittejä, ja uusi rekisteröijä pääsee onnenpyörään/saa 100€ arvosen kupongin ostoksiin
Turvallinen ja ei tullimaksuja!
mihnä näin huonot ladut on? huano soomi?
Vierailija kirjoitti:
mihnä näin huonot ladut on? huano soomi?
Ei se suomalainen kauppa oo ni ei varmasti ole hyvä Suomi ei. Helvetin juntti.
Jos sovelluksen lataan 100% varmuudella kaikki tietosi, netinkäyttösi ja liikkumisesi yhteystietoineen imuroidaan Kiinan tiedusteluviranomaisten käyttöön. Eli annat myös kaikkien tuttavieni tietoja sinne. Jos käyttää niin käyttää selaimella VPN päällä ja poistaa evästeet jne. käytön jälkeen.
Mun tilaus ei ole tullu eikä ole ilmotusta laitettu koska mahdollisesti tulee.
Ostin 27 eurolla vaan onneksi.
EN OSTA ENÄÄ VARSINKAAN JOS TÄMÄ TILAUS EI PIAN TULE PERILLE.
ihan samaan kiinakrääsä kuuluu kuin Shein.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/dokumentti-paljastaa-karun-todellis…
Temun asiakkailla on paljon ongelmia Usassa ja Britanniassa. Temu aloitti massiivisen mainoskampanjan somessa ja app tyrkytetään facebookissa. Ei mene kauaa kun tyytyväisille tilaajille paljastui kaupan todellinen luonto.
Orjatyötä on juu. Mutta oletko miettinyt miksi ne ihmiset ovat siellä tehtaissa töissä? Eivät todellakaan saa rahaa mistään muualta. Nälkään kuolisivat, jos ei edes tuota orjatyötä olisi tarjolla. Hirveätä ja väärinhän se on, mutta mistä muualta niille sitä elinkeinoa yhtäkkiä saataisiin. Maailmassa on paljon vääryyttä. Ongelma kohtia on helppo osoitella, mutta pitäisi olla myös realistisia ratkaisuja.