Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Temu turvallinen?

Vierailija
22.07.2023 |

Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?

Kommentit (709)

Vierailija
221/709 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pakettia tilannut pienen ajan sisällä, kaikki tulleet viikossa ja tavara sitä mitä on tilannut. Myös vaatteita tilasin jouluksi ja olivat sopivia. Kokeilin heti saumat et ratkeaako mutta ei ja pesun kestänyt ihan normaalisti. Maksoin paypalilla. Sovelluksesta näkee koko ajan missä paketti liikkuu ja mitä sille tapahtuu. 100e tilaus ollut isoin ja kaikki ok. Häihin myös tilannut kaikkea tilpehööriä ja käyttöön menevät. Minulla siis positiivinen kokemus. 

Vierailija
222/709 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kiinatavaroita kuin aliexpress, mutta huomattavasti nopeammalla toimituksella. Alv on maksettu, eli ei tule mitään lisäkustannuksia täällä Suomen päässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/709 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea ostaa temulta ja myydä netissä kalliimmalla,kiitos vinkistä nyt tilaamaan

Tori on täynnä näitä jälleenmyynnissä olevia TEMU-tuotteita. Esimerkiksi silityskuvaa on hankala todistaa käytetyksi, jos väittää verottajalle myyvänsä vain käytettyä.

Vierailija
224/709 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä ympäristöstä enkä onko eettistä vai ei. Tilasin syksyä varten muutaman villapaidan ja pitkän neuletakin. Olivat juuri semmosia kun kuvassa ja vastasi ihan kokoanikin. Paketti tuli reilussa viikossa eikö mitään tullimaksuja. Ostokseni olivat 55€.

"Villapaidan." Akryylineuleita?

Vierailija
225/709 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se kuule vain menee. Et sä yksinäs maailmaa pelasta. Lisäksi tätä ei edes kysytty.

Vierailija
226/709 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku ostanut ja tuliko tulli + postin käsittelymaksu päälle? Tottakai on kiinalaista, mutta kaikki siellä nykyisin tehdään, mm. Marimekko.

Ei ole syy silti ostaa kiinan krääsää, koska "kaikki siellä tehdään", vaan loogisesti tulevaisuutta ajatellen olla ostamatta mitään tyhjän päiväistä, oli se sitten sieltä te musta tai muka kotimaista luhtaa tai marimekkoa. Ei pelkästään ympäristön hyvinvoinnin takia vaan ihan oman itsensäkin. Vaikka sitä aluksi kuvittelee että nyt kun saan tämän tavaran niin tulee hyvä olo, mutta sen saatuaankin huomaa, että ei se materiaali lisää aitoa sisäistä hyvinvointia ja tasapainoa. Päinvastoin, vie meitä siitä kauemmas ja tuhoaa ihmistä ja ihmisen elinympäristöä vakavasti. Me ollaan kuin n arkkareita tämän krääsän edessä.. 

Vierailija
227/709 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutkin tekee, pitääkö ostaa siltä kauppiaaltakaan kiinalausta roskaa ja tukea diktatuuria, jossa orjatyöleireillä orjat tekee ilmaiseksi. Tällaistako te haluatte tukea?

Vierailija
228/709 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on Temun tavarat tullut Virosta eli ei mitään tulli- yms. maksuja. En ladannut äppiä, olen kuullut että äppi vakoilee puhelinta. Käytän Temun verkkokauppa tietokoneella. Hyvin on toiminut mielestäni ja olen ollut tyytyväinen ostoksiini. Ainoa vika on, että paketin noutopaikkaa ei voi itse päättää. Eli paketti voi mennä mihin tahansa noutopaikkaan alueellasi (Postin tai Matkahuollon).

Vierailija
229/709 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki vakoilee sua netissä et pääsee mitenkään turvaan.

Ainoa mitä voit oikeestaan tehdä niin salata sun identiteetti ,mutta et arvaakkaa mitä kaikkee tietoa susta löytyykää ,mutta sekin on turhaa jos ei ole mitään salattavaa 💁🏼

Vierailija
230/709 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja juttuja olen tilannut, eikä laadussa valittamista. Esim. stressilelut levottomalla lapselle maksavat murto-osan siitä mitä suomalaisissa lelukaupoissa, eivätkä yhtään jää huonommaksi laadussa. 

Vierailija
231/709 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eka kertaa ennen joulua, silloin meni pari viikkoa, nyt toisella kerralla viikko. Ei tullia, eikä mitään toimituskuluja. Kaikki tuli mitä tilasin.

Ihan hyvää tavaraa hintaan nähden. Saa nähdä miten kauan kestää.

Klarnalla maksoin.

Vierailija
232/709 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon tilannut, saanut hyväkuntoista tavaraa ja vaatetta. Ja vaikka olisin jotain ollut palauttamassa, niin ilmoittivat, että hyvittävät tuotteen mutta ei tarvitse palauttaa takaisin. Oon saanut siis ilmaiseksi pitää. 

Vierailija
233/709 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on

Vierailija
234/709 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!!Ärsyttää suunnattomasti nämä jotka luulevat enemmän kuin tietävät.Kuvittelevat, että se sama tavara täällä Suomessa myytynä on jotenkin eettisempää,kun esim.keskusliikkeet vievät siitä leijonan osan.Miksei niin voi toki tehdä, mutta esim.itselläni hinta on se valitettava asia, jonka joudun ottamaan huomioon...

Vierailija
235/709 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EURO KIINALLE = EURO KANSANMURHALLE! 

Muistakaa tämä ja tehkää vastuullinen teko, eli jättäkää made in china -romut hyllyyn ja ostakaa jostain toisesta maasta. Nykyään on valinnanvaraa myös elektroniikassa ja tekstiileissä!

Vierailija
236/709 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivoja juttuja olen tilannut, eikä laadussa valittamista. Esim. stressilelut levottomalla lapselle maksavat murto-osan siitä mitä suomalaisissa lelukaupoissa, eivätkä yhtään jää huonommaksi laadussa.

Mitä nyt on kuorrutettu myrkyillä, jotka on kielletty länsimaissa jo puoli vuosisataa sitten.

Antakaa kun arvaan: Luulet että joku länsimainen viranomainen valvoo tuotteiden laatua, ettei esimerkiksi myrkkyjä ole käytetty. 

Totuus: ei valvo, vaan vaan kiinan krääsä voi sisältää ihan mitä vain. Ei tulisi mieleenkään altistaa lapsia sellaisille. 

Vierailija
237/709 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on pakko saada halvalla jotain muovipaskaa heti!

Mitä muovia? Tilannut lähinnä jalokivia sieltä.

Vierailija
238/709 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Hobby Hall kamat ole myös kiinasta. Huono laatuista krääsää.. 

Vierailija
239/709 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on temu?

Näyttää olevan halpis verkkokauppa.

Ja vieläpä kiinalainen. Kiinan romu pitäisi kiertää kaukaa mutta porukkahan ostaa sitä halpaa sontaa.

Kerro yksikin moottorilla käyvä vehje tai elektroninen vempain missä ei olisi kiinalaista "romu" osaa.

Vierailija
240/709 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään vaatteissa ei ole mitään muovia. Niinkuin ei ole naamatäytteissäkään. Onkohan joku saanut lapsena liikaa muovileluja ja traumat jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi