Ovatko vaatimukseni kumppanille kohtuuttomat?
Olen itse M31. Löytyykö tällaisia 20-33v naisia enää mistään?
- Alle 180cm (olen itse 188cm)
- Ei ole ylipainoinen, tai jos on niin on halukas muuttamaan tilanteen vaikkapa minun tuellani (harrastan liikuntaa)
- Ei tatuointeja, ainakaan isoja kesävaatteissa näkyviä
- Ei huomionhakuisia lävistyksiä
- Ei ole puhelin- tai sosiaalisen median addikti
- Ei ole "räväkkä" tai "temperamenttinen" vaan enempi lempeä ja naisellinen
- Ei vakavia mielenterveysongelmia
- Ei ole jakanut itseään puolelle kylää, ei mitään "villi nuoruus mutta nyt voin asettua aloilleni" tapauksia
- Ei tupakoi tai nuuskaa
- Käyttää alkoholia enintään kohtuudella
- Ei pukeudu legginseihin (eli pitkiin kalsareihin) julkisesti
- Ei muutenkaan pukeudu paljastavasti, avoimiin kaula-aukkoihin, herutusbikineihin ymv
- Kasvoiltaan keskitasoa tai parempi
- Keskitason tai korkeampi älykkyys
Kommentit (118)
Yksikin vaatimus on sinulta kohtuuton. Tai yksi saa olla ja se on että NAINEN.
Mä täytä kaikki muut kohdat paitsi kasvot (keskitasoa/kauniimpi). Olen ruma kuin rullaverho. Mutta tiedätkös, ap, mitä - olen ollut naimisissa 20 vuotta maailman parhaimman miehen kanssa! N46
En ymmärrä legginssi enkä kaula-aukko tms. vaatimuksia. Ne kuulostaa oudoimmilta. Et kuitenkaan ole hakemassa mitään epäitsenäistä elättiä, mutta silti naisen pitäisi verhota itsensä sinua varten? Lisäksi et ole perustamassa lapsiperhettä (= ero ei ole katastrofi), joten miksi ennakkoon tuollaisia kummia kriteereitä. Ei kaavun käyttö lisää välillenne luottamusta, ennemminkin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
AP kuvailee naista kuten etsisi jotain käytyöesinettä. Mutta sitähän hänelle ( ja aika monelle miehelle) naiset ovat.
Tulee mieleen että puolisoa valitaan kuin kaupan hyllyltä tarkastellen tiettyjä laatuvaatimuksia ja jos ne eivät täyty niin sinne hyllylle jää. 🤣
20 vuoden laatutakuu unohtui tuosta listasta. Sen jälkeen rupsahtaneen, kuluneen ja viottuneen tuotteen voi kierrättää ja hankkia tuoreen tilalle. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä täytän kaikki listan kriteerit, mutta tosiaan kuten täällä muutkin ovat jo todenneet, meidän kaltaisillemme naisille on kyllä hurjasti ottajia. Tämän vuoksi miehenkin tulisi olla aika yksisarvinen, että itselläni heräisi vakava kiinnostus ja edes harkitsisin parisuhdetta. Ja oma "vaatimuslistani" ei edes ole mikään ulkoisiin piirteisiin liittyvä. Tällaisia miehiä ei Suomessa tunnu tulevan vastaan.
Laske rimaa
Miksi? Elämäni on ihanaa ja vallan loistavaa ilmankin. Naiset ovat keskimäärin onnellisempia sinkkuina, ellei tule vastaan oikeasti sopivaa kumppania joka tuo lisäarvoa elämään. Miehet ovat tutkimusten mukaan sinkkuina keskimäärin onnettomampia kuin parisuhteessa eläessään, joten miesten kohdalla tämä "riman laskeminen" varmasti voikin olla ihan järkevä vaihtoehto. Mutta se ei ole järkevä vaihtoehto halutulle naiselle, joilla ei ole pakonomaista tarvetta olla parisuhteessa vain ollakseen parisuhteessa.
Koko opiskelukaveripiirini koostuu jokseenkin kuvaukseen sopivista naisista. Kukaan heistä ei varmasti ikinä tule kiinnostumaan tuollaisia listoja tusaavasta miehestä. Eli on tuollaisia naisia, paljonkin, mutta sinä et yllä heidän tasolleen.
Niistä vaatimuslistoista sen verran, että kohtuullisilla vaatimuksilla liikkeellä oleva saa puolison ja suhde kestää tai sitten ei. Kohtuuttomia vaatimuksia puolestaan jää yksineläjäksi tai eroaa hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sovin kuvaukseen muuten mutta legginseihin kaatui 😂 kysyntää on kyllä riittämiin muutenkin että eipä mitään väliä. Tuskin ap itse edes sopisi kriteereihini, tällaisilla naisilla nimittäin on varaa valita.
Minä voi ottaa. Muuten samat, mutta tuota legginsiä ei ollu minun listassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä täytä kaikki muut kohdat paitsi kasvot (keskitasoa/kauniimpi). Olen ruma kuin rullaverho. Mutta tiedätkös, ap, mitä - olen ollut naimisissa 20 vuotta maailman parhaimman miehen kanssa! N46
Mites tuo 46v ikä asettuu 20-33v haarukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Koko opiskelukaveripiirini koostuu jokseenkin kuvaukseen sopivista naisista. Kukaan heistä ei varmasti ikinä tule kiinnostumaan tuollaisia listoja tusaavasta miehestä. Eli on tuollaisia naisia, paljonkin, mutta sinä et yllä heidän tasolleen.
Ilman villejä vuosiakin?
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Ja ainoa mitä sulla on tarjota, on se että olet liikuntaa harrastava 188cm mies 31v.
Kyllä mä uskon että naiset jonottavat luoksesi, parijonossa.
En tarkoituksella maininnut mitään muuta, se ei ole oleellista kysymykseeni liittyen. Et taida olla edes keskitason älykkyydellä siunattu
:D
"Haluaisin ferrarin, onko liikaa vaadittu? Siis mitä tekemistä varallisuudellani on asian kanssa?? Ei ole sinuakaan älykkyydellä siunattu!"
Ainoa asia, joka on oleellista kysymykseesi liityyen on nimenomaan se, mitä itse voit tarjota. Ja vastaustesi perusteella kyllä, vaatimuksesi voit toki pitää mutta tarjontaa et kyllä tule kohtaamaan. /eri
Miehet, jollette halua lapsia niin ette te silloin naista mihinkään välttämättä tarvitse. Koittakaa nyt helvetti olla edes sen verran itsenäisiä, että pärjäätte niiden omien himojenne kanssa ilman että ahdistelette muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sovin kuvaukseen muuten mutta legginseihin kaatui 😂 kysyntää on kyllä riittämiin muutenkin että eipä mitään väliä. Tuskin ap itse edes sopisi kriteereihini, tällaisilla naisilla nimittäin on varaa valita.
Sanot siis, että muiden pitää tyytyä. Melko ylemmyydentuntoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo 46v ikä asettuu 20-33v haarukkaan?
Tuosta herää kysymys myös edes siitä keskitason älykkyydestä.
Jos aloittaja olisi nainen ja esittäisi vastaavia vaatimuksia miestä kohtaan, olisi ketju täynnä sympatiaa ja vakuutteluja siitä, miten ei pidä tyytyä kehenkään ihan kivaan, vaan kelpuuttaa ainoastaan sellainen ihminen, joka täyttää omat kriteerit.
Mutta siis tuollaiset naiset varmaan poistuvat markkinoilta aika pian ja päätyvät suhteisiin, joissa myös pysyvät. Vaikea voi olla löytää.
Et halua lapsia, joten sinun kannattaa alentaa rimaa siten että myös alemminkoulutetut ja älykkyydeltään heikohkot käyvät myös. Ennemminkin panostaisin joustavaan ja mukavaan luonteeseen kuin älyyn. Älykäs nainen ei huoli miestä, jolle naisen kaula-aukko tai housut on ongelma.
Ei mielestäni ole kohtuuttomat vaatimukset.
Luulenpa vain, että noilla et suomalaista naista löydä.
Olen huomannut, että suominainen tykkää kyllä kulkea tuhero paljaana kadulla ja kaupassa.
En tiedä yrittääkö tällä tavoin itseään myydä vai mikä on?
Viimeistään kaatuu tuohon onko jakanut itseään, vai onko normaali joka on ollut parisuhteissa vain, suominainenhan ei kykene parisuhteeseen, valitsee aina sen itsensä jakamisen tuntemattomille ja joggereille.
Mitäpä sulla on, ap, naisille antaa. Kerro!