Ovatko vaatimukseni kumppanille kohtuuttomat?
Olen itse M31. Löytyykö tällaisia 20-33v naisia enää mistään?
- Alle 180cm (olen itse 188cm)
- Ei ole ylipainoinen, tai jos on niin on halukas muuttamaan tilanteen vaikkapa minun tuellani (harrastan liikuntaa)
- Ei tatuointeja, ainakaan isoja kesävaatteissa näkyviä
- Ei huomionhakuisia lävistyksiä
- Ei ole puhelin- tai sosiaalisen median addikti
- Ei ole "räväkkä" tai "temperamenttinen" vaan enempi lempeä ja naisellinen
- Ei vakavia mielenterveysongelmia
- Ei ole jakanut itseään puolelle kylää, ei mitään "villi nuoruus mutta nyt voin asettua aloilleni" tapauksia
- Ei tupakoi tai nuuskaa
- Käyttää alkoholia enintään kohtuudella
- Ei pukeudu legginseihin (eli pitkiin kalsareihin) julkisesti
- Ei muutenkaan pukeudu paljastavasti, avoimiin kaula-aukkoihin, herutusbikineihin ymv
- Kasvoiltaan keskitasoa tai parempi
- Keskitason tai korkeampi älykkyys
Kommentit (118)
Minua häiritsi tuossa listassa eniten se mitä se kuiskii rivien välistä.
Tämä mies siis tuntee valtaosaltaan vain naisia jotka näyttelevät persiittään julkisesti, ovat täynnä lävistyksiä ja tatuointeja, naisia jotka ovat "jakaneet itseään kylillä", ovat ylipainoisia ja mt-ongelmaisia, ryyppäävät ja tupakoivat.
Joko tämä mies liikkuu huonossa seurassa tai sitten notkuu jossain TikTokeissa ja OnlyFansissa yötäpäivää.
Mitkään vaatimukset eivät ole kohtuttomia. Lähes kaikki vaatimukset ovat myös realistisia - mutta ne eivät ole kaikille realistisia. Tiedät ap itse meitä muita paremmin, onko juuri sinulle realistista saada toivomasi kaltainen nainen. Mutta jos pelkästään kohtuuttomuutta kysyt, niin ei - mitkään toiveet tai vaatimukset eivät ole kohtuuttomia, koska jokainen saa toivoa ja haluta ihan mitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sulla itselläsi on tarjota?
Sillä ei ole mitään merkitystä tässä tapauksessa, kysyin vain onko tuollaisia naisia olemassa.
Miksi ei olisi? Tietenkin on. Maailmassa ja Suomessakin on niin paljon naisia, että eiköhän variaatiota löydy vähän mihin tahansa. Mutta ei sekään tee toiveets akohtuutonta, vaikka toive olisi epärealistinen - toiveet ovat aina täysin sallittuja, joten saa toivoa vaikka mahdottomiakin.
Ostoslista. Siitähän se hyvä parisuhde syntyy kun kohtelee toista ostettavana hyödykkeenä jo ennen tapaamista.
/s
Täytän kaikki sun vaatimukset ihan kirkkaasti. Varmaankin ihan siitä syystä johtuen löysin jo 19-vuotiaana mun unelmien miehen, joka on mulle maailman ihanin, komein ja rakkain. Lisäksi hän tuo mulle viikonloppuisin aamiaisen tarjottimella sänkyyn:)
N27
Vierailija kirjoitti:
Minä olen! Mutta olen 55 v.
Ikäryhmä oli 20-33 vuotiaat. Et tiedä noista asioista mitään boomeri.
Minä täytän kaikki listan kriteerit, mutta tosiaan kuten täällä muutkin ovat jo todenneet, meidän kaltaisillemme naisille on kyllä hurjasti ottajia. Tämän vuoksi miehenkin tulisi olla aika yksisarvinen, että itselläni heräisi vakava kiinnostus ja edes harkitsisin parisuhdetta. Ja oma "vaatimuslistani" ei edes ole mikään ulkoisiin piirteisiin liittyvä. Tällaisia miehiä ei Suomessa tunnu tulevan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä täytän kaikki listan kriteerit, mutta tosiaan kuten täällä muutkin ovat jo todenneet, meidän kaltaisillemme naisille on kyllä hurjasti ottajia. Tämän vuoksi miehenkin tulisi olla aika yksisarvinen, että itselläni heräisi vakava kiinnostus ja edes harkitsisin parisuhdetta. Ja oma "vaatimuslistani" ei edes ole mikään ulkoisiin piirteisiin liittyvä. Tällaisia miehiä ei Suomessa tunnu tulevan vastaan.
Laske rimaa
Joku älykäs muslimi ehkä ? Kannattaa kysyä sellaisen isältä tai enolta josko sopisi.
Kuulostaa ihan tavalliselta nuorelta naiselta. Kehotan suuntaamaan katseen peiliin jos sulla on saumaa ainoastaan pubiruusuihin ja pahimpiin jakorasioihin. Joku vika suussa on (pahin varmasti löytyy korvien välistä) ja se selviää jos selviää itsetutkiskelulla.
Ja tosiaan se tärkein kysymys, mitä sulla on tarjota naiselle? Pelkkä urheilullisuus ei tarkoita yhtään mitään eikä se ole parisuhdemarkkinoilla edes 10 tärkeimmän ominaisuuden joukossa. Ehkä jollekin marginaalipirukalle mutta tuskin istut siihen joukkoon. Suosittelen että pysyt jatkossakin mamman essunnyöreissä kiinni, ei susta muuhun ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin ktllä - siksi kirjoitinkin oman iän. Vai miksi luulet, että kirjoitin ikäni?
Itse et näköjään tiedä, mikä on on boomeri. FYI: 55 v ei kuulu baby boomereihin eli suuriin ikäluokkiin.
Ai että kun joustavat ohuet viskoosi leggingsit ovat maailman ihanimmat housut ja tämmöinen vanha tätikin voi niitä käyttää kun vetää pitkä helmaisen perän peittävän tunika yläosaan.
Eihän sitä tarvitse alapään vakoja ja muotoja olla näkyvissä jos leggareita käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei löydy suomesta.
Eikä suomimiehellä ole tuommoisiin edellytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin ktllä - siksi kirjoitinkin oman iän. Vai miksi luulet, että kirjoitin ikäni?
Itse et näköjään tiedä, mikä on on boomeri. FYI: 55 v ei kuulu baby boomereihin eli suuriin ikäluokkiin.
Kyllä. Kuuluu X sukupolveen.
AP kuvailee naista kuten etsisi jotain käytyöesinettä. Mutta sitähän hänelle ( ja aika monelle miehelle) naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa 45-50kg hoikka siro pienitissinen nainen
Mulle kelpaa 25 cm isomunainen mies.
Onpa ikävää kun ap ei ole saanut vielä itselleen omaa Barbinukkeaan leikkikalukseen.
AP:n peräkammariin ei ole ollut tunkua. Välillä vaan eläköitynyt äiti käy maanittelemassa, että vaihtaisi kalsarit, kun haisee jo porstuaan asti.