Ovatko vaatimukseni kumppanille kohtuuttomat?
Olen itse M31. Löytyykö tällaisia 20-33v naisia enää mistään?
- Alle 180cm (olen itse 188cm)
- Ei ole ylipainoinen, tai jos on niin on halukas muuttamaan tilanteen vaikkapa minun tuellani (harrastan liikuntaa)
- Ei tatuointeja, ainakaan isoja kesävaatteissa näkyviä
- Ei huomionhakuisia lävistyksiä
- Ei ole puhelin- tai sosiaalisen median addikti
- Ei ole "räväkkä" tai "temperamenttinen" vaan enempi lempeä ja naisellinen
- Ei vakavia mielenterveysongelmia
- Ei ole jakanut itseään puolelle kylää, ei mitään "villi nuoruus mutta nyt voin asettua aloilleni" tapauksia
- Ei tupakoi tai nuuskaa
- Käyttää alkoholia enintään kohtuudella
- Ei pukeudu legginseihin (eli pitkiin kalsareihin) julkisesti
- Ei muutenkaan pukeudu paljastavasti, avoimiin kaula-aukkoihin, herutusbikineihin ymv
- Kasvoiltaan keskitasoa tai parempi
- Keskitason tai korkeampi älykkyys
Kommentit (118)
Talvella on leggingsit päivittäin ulkohousujen alla ja tänäänkin oli pitkän sadetakin alla, kun kävin kaupassa, ja oli vielä yhdet rumimmista, mutta eipä ne mihinkään näkyneet. Lenkillä käyn niissä enkä tietääkseni ole silloin esittelemässä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy, mutta ei sinulle.
Jos löytyy niin hieno homma. Mulla ei ole vaikeuksia saada naisseuraa, kun olen pitkä, komea, urheilullinen, määrätietoinen, itsevarma ja kaupan päälle vielä omaan hyvät käytöstavat. Eli jos semmoisen naisen tapaan niin voipi olla hyvinkin mahdollista että natsaa molemmilla!
Hyvää kesänjatkoa kaikille! Ap
Narsisti sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nuo legginsit on liikaa vaadittu. Ne on perusvaate! Sama kuin vaatisi ettei käytä rintaliivejä.
PerusALUSvaate. Juuri tänään katselin, tai lähinnä yritin olla näkemättä, ruokakaupassa legginsien läpi kuultavaa takalistoa. Jokaisella on oikeus pukeutua niin kuin tahtoo, mutten minäkään ymmärrä, miksi täytyy käyttää alushousuja päällyshousuina, kun nykyään useimmat päällysvaatekankaatkin ovat joustavia, eli niistä tehdyt housut menevät kyllä päälle, vaikka olisi vähän enemmänkin toppausta omasta takaa. Mutta olenkin tietysti sen verran vanhaa kaartia, etten voikaan ymmärtää.
N39
Itse olen sinuakin vanhempaa kaartia ja en edelliseltä kauppareissultani muista yhdenkään toisen asiakkaan vaatteista mitään. Oletan, että kaikilla oli jotain päällä, mutta varmaksi en mene vannomaan. Minulla on oma elämä ja keskityn siihen, en muiden ihmisten vaatteisiin.
Kurppaannu ihan rauhassa yksinäsi, äläkä yritä vetää meitä normaaliälyisiä mukaan oman pääsi ongelmiin.
Kun noille kaikille kohdille arvioi todennäköisyydet ja sitten kertoo luvut keskenään, niin lopputulos on jotain 0,003. Eli 0,3 % todennäköisyys löytää tuollainen henkilö.
Vaikutat niin nuivalta ja kontrolloivalta että vaikeaa voi olla.
Itse vastaisin kriteerejäsi mutten ikinä haluaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka vaatimukset ovat lähinnä ulkomuotoon liittyviä.
Ap vaikuttaa lapselliselta. Tuollaisia naurettavia listoja tehtiin joskus yläasteella, ei enää 31-vuotiaana.
Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy, mutta ei sinulle.
Jos löytyy niin hieno homma. Mulla ei ole vaikeuksia saada naisseuraa, kun olen pitkä, komea, urheilullinen, määrätietoinen, itsevarma ja kaupan päälle vielä omaan hyvät käytöstavat. Eli jos semmoisen naisen tapaan niin voipi olla hyvinkin mahdollista että natsaa molemmilla!
Hyvää kesänjatkoa kaikille! Ap
Näyttää olevan vaikeuksia, kun tällaisia aloituksia tänne teet.
Täytän kaikki nuo kriteerit paitsi kaksi: haluan lapsia ja olen ruma kuin rullatuoli :D Toivottavasti itse olet samaa "tasoa" noiden vaatimusten kanssa!
14 vaatimusta, joista sisäisiä asioita olivat lempeys ja siveys 😂 Muutenkin antaa negatiivisen kuvan, kun lähes joka kohta alkaa sanalla ei, olisi esimerkiksi treffi-ilmoituksessa tosi luotaantyöntävä tapa ilmaista toiveensa.
Itselläni ole ole niinkään vaatimuksia kuin kainoja toiveita. Eli keski-ikäinen nainen n. 36-46-vuotias, joka olisi mukava, kiltti ja vähän fiksukin. Ja vienon ujohkosti toivoisin, että tällä feminiinisellä kedon kauneimmalla kukkasella olisi oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat, mitä enemmän löytyy, sitä kauniimpaa. Ei tatuointeja tai voimailuharrastusta eikä tupakointia, kiitos vielä pyytäisin kainosti. Se olisi täydellinen feminiininen tyllerö!
Pumpattavia barbaroita taitaa löytyä jokaisesta aikuisille suunnatusta kaupasta
Löytyy, mutta mitä ittelläs on tarjota? Itse olen kuvatunlainen nainen ja minulla on aika korkeat kriteerit kumppanille, kun olen paljon mieluummin sinkkuna kuin kelpuutan jotakuta.
Ap:sta vähän huomaa, että baareissa tulee käytyä. Niitä räväköitä leggings-naisia löytyy nimittäin pubeista, ei niinkään esimerkiksi yliopistosta tai taidenäyttelyistä... Ja ap kaipaa naista, joka "ottaa kohtuudella". Itse lienee siis vähän enemmän naukkaava, mutta uskoo,että baareilu vähenisi jos vaan se toiveet täyttävä tyttöystävä löytyisi.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Itselläni ole ole niinkään vaatimuksia kuin kainoja toiveita. Eli keski-ikäinen nainen n. 36-46-vuotias, joka olisi mukava, kiltti ja vähän fiksukin. Ja vienon ujohkosti toivoisin, että tällä feminiinisellä kedon kauneimmalla kukkasella olisi oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat, mitä enemmän löytyy, sitä kauniimpaa. Ei tatuointeja tai voimailuharrastusta eikä tupakointia, kiitos vielä pyytäisin kainosti. Se olisi täydellinen feminiininen tyllerö!
Tuo sinun puhetyyli kyllä karkottaa ihan kaikenlaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa lapselliselta. Tuollaisia naurettavia listoja tehtiin joskus yläasteella, ei enää 31-vuotiaana.
Kasva aikuiseksi.
Lapsellista on nuo "ei sitä ja tätä" listat. Antaa välittömästi itsestään epämiellyttävän kuvan kauhean uhriutuvana nurisijana ja valittajana.
Löytyykö tällaisia 20-33v naisia enää mistään? (kokeile iskeä vanhempia naisiakin)
- Alle 180cm (olen itse 188cm) (Pois pituusvaatimukset)
- Ei ole ylipainoinen, tai jos on niin on halukas muuttamaan tilanteen vaikkapa minun tuellani (harrastan liikuntaa) (tämä on hyvä!)
- Ei tatuointeja, ainakaan isoja kesävaatteissa näkyviä (älä ole niin kapeakatseinen, mutta ehkä naamassa ei olisi hyvä olla...)
- Ei huomionhakuisia lävistyksiä (älä ole niin kapeakatseinen)
- Ei ole puhelin- tai sosiaalisen median addikti (tämä on hyvä!)
- Ei ole "räväkkä" tai "temperamenttinen" vaan enempi lempeä ja naisellinen (no miksei? hyvä vaatimus!)
- Ei vakavia mielenterveysongelmia (tiedän tunteen, mutta ottaisitko skitsofreenikon, jolla on oikea lääkitys ja pää pelaa muuten?)
- Ei ole jakanut itseään puolelle kylää, ei mitään "villi nuoruus mutta nyt voin asettua aloilleni" tapauksia (pettäjätyyppejä ei tule koskaan sallia!)
- Ei tupakoi tai nuuskaa (tämä on raskausaikana erittäin tärkeä!)
- Käyttää alkoholia enintään kohtuudella (kohtuus kaikessa!)
- Ei pukeudu legginseihin (eli pitkiin kalsareihin) julkisesti (tämä voi olla naiselle liikaa ja saa hänet ajattelemaan, oletko kontrolloiva muslimi?)
- Ei muutenkaan pukeudu paljastavasti, avoimiin kaula-aukkoihin, herutusbikineihin ymv (tämäkin voi olla naisen henkilökohtaisuuksiin menemistä ja ylenpalttista kontrollointia naisen mielestä)
- Kasvoiltaan keskitasoa tai parempi (unohda!)
- Keskitason tai korkeampi älykkyys (hauskat ja erityisesti luotettavat naiset kunniaan!)
Kaiken kaikkiaan, oletko itse sitten valmis saman tyyppisiin vaatimuksiin naisilta?
Mä täyttäisin muuten nuo kriteerit mutta annoin 16 vuotiaana sedille röökiaskista harva se ilta
Vierailija kirjoitti:
Joo nuo legginsit on liikaa vaadittu. Ne on perusvaate! Sama kuin vaatisi ettei käytä rintaliivejä.
Pitkät kalsarit. Onko vielä aku-ankka kuviolla? Naiset ne ei kyllä joistain asioista tajua ei yhtään mitään. Välillä ollaan ihan skarppeja mutta sitten tällaisia riman alituksia että tepastellaan julkisilla paikoilla pitkissä kalsareissa. Riittää viemään fiilikset.
urheilija mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kalsarit. Onko vielä aku-ankka kuviolla? Naiset ne ei kyllä joistain asioista tajua ei yhtään mitään. Välillä ollaan ihan skarppeja mutta sitten tällaisia riman alituksia että tepastellaan julkisilla paikoilla pitkissä kalsareissa. Riittää viemään fiilikset.
Mitä se haittaa jos fiilikset menevät sellaisen tyypin kohdalla, joka ei kuitenkaan olisi sitä, mitä itse haluaa?
PerusALUSvaate. Juuri tänään katselin, tai lähinnä yritin olla näkemättä, ruokakaupassa legginsien läpi kuultavaa takalistoa. Jokaisella on oikeus pukeutua niin kuin tahtoo, mutten minäkään ymmärrä, miksi täytyy käyttää alushousuja päällyshousuina, kun nykyään useimmat päällysvaatekankaatkin ovat joustavia, eli niistä tehdyt housut menevät kyllä päälle, vaikka olisi vähän enemmänkin toppausta omasta takaa. Mutta olenkin tietysti sen verran vanhaa kaartia, etten voikaan ymmärtää.
N39