Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vaatimukseni kumppanille kohtuuttomat?

Vierailija
21.07.2023 |

Olen itse M31. Löytyykö tällaisia 20-33v naisia enää mistään?

- Alle 180cm (olen itse 188cm)
- Ei ole ylipainoinen, tai jos on niin on halukas muuttamaan tilanteen vaikkapa minun tuellani (harrastan liikuntaa)
- Ei tatuointeja, ainakaan isoja kesävaatteissa näkyviä
- Ei huomionhakuisia lävistyksiä
- Ei ole puhelin- tai sosiaalisen median addikti
- Ei ole "räväkkä" tai "temperamenttinen" vaan enempi lempeä ja naisellinen
- Ei vakavia mielenterveysongelmia
- Ei ole jakanut itseään puolelle kylää, ei mitään "villi nuoruus mutta nyt voin asettua aloilleni" tapauksia
- Ei tupakoi tai nuuskaa
- Käyttää alkoholia enintään kohtuudella
- Ei pukeudu legginseihin (eli pitkiin kalsareihin) julkisesti
- Ei muutenkaan pukeudu paljastavasti, avoimiin kaula-aukkoihin, herutusbikineihin ymv
- Kasvoiltaan keskitasoa tai parempi
- Keskitason tai korkeampi älykkyys

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kohdat täyttyy, mutta en ikinä edes katsoisi mieheen päin joka kykenee ihannekummpaniaan ajatellessa listaamaan vain täysin ulkoisia ominaisuuksia. Me älykkäät kun emme pidä tuollaisista pinnallisista tyhjäpäistä.

Puolet kohdista oli sisäisiä asioita. Sinun matka tyssäsi keskitason tai parempaan älykkyyteen, et osaa edes laskea kymmeneen.

Vierailija
42/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pumpattavan tyttöystäväsi voit pukea miten haluat ja on taatusti sinua älykkäämpi, eikä lapsia ole tulossa.

Taitaa vaan kaatua sinulla siihen talouspuoleen senkin osalta. Voi, voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia asioita, täytin nuo ehdot kevyesti kun olin sinkku (no, kasvojani en lähde itse arvioimaan, mikä nyt on keskivertoa parempi, mutta muuten) mutta en olisi koskenut pitkällä tikullakaan mieheen, joka tuollaisia listoja tekee. Siitä huolimatta, että olen hillitty ja naisellinen nainen, sen pitää olla minun oma valintani, ei mitään, mitä kukaan mies minulta vaatii. Älykkyys ja feminismi omalla tavallaan kulkevat aina yhdessä. Jos haluat keskimääräistä älykkäämmän naisen, et tule saamaan ihmistä, joka uskoo tiukkoihin sukupuolirooleihin ja esim kaksinaismoralismiin.

Eli esim, kun tapasin mieheni, en ollut kovin kokenut seksuaalisesti. En olisi huolinut miestä, jonka mielestä miehen on ok olla kokenut, naisen ei.

Eli vaaditko myös itseltäsi tätä siveellisyyttä?

Vierailija
44/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kohdat täyttyy, mutta en ikinä edes katsoisi mieheen päin joka kykenee ihannekummpaniaan ajatellessa listaamaan vain täysin ulkoisia ominaisuuksia. Me älykkäät kun emme pidä tuollaisista pinnallisista tyhjäpäistä.

Puolet kohdista oli sisäisiä asioita. Sinun matka tyssäsi keskitason tai parempaan älykkyyteen, et osaa edes laskea kymmeneen.

Kerro toki mitkä noista kohdista liittyivät naisen persoonaan ja henkisiin ominaisuuksiin?

Vierailija
45/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle ap käy koskaan niin, että vain ihastut johonkin henkilöön? Sitten voit vain todeta, millainen hän on. 

Vierailija
46/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Ja ainoa mitä sulla on tarjota, on se että olet liikuntaa harrastava 188cm mies 31v.

Kyllä mä uskon että naiset jonottavat luoksesi, parijonossa.

En tarkoituksella maininnut mitään muuta, se ei ole oleellista kysymykseeni liittyen. Et taida olla edes keskitason älykkyydellä siunattu

Kysyit, että vaaditko liikaa?

Silloin nimenomaan on merkitystä sillä, millainen itse olet.

Jollekin Ryan goslingille tuo lista olisi vaatimaton.

Perus Pertsa kalju, keskivartalolihava pitkäaikaistyötön 55v juoppo taas kun kyselisi samaa, niin...

Vierailija
47/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaikkulasta voit tilata suoraan lentokentälle toimitettuna.

Olen tavannut muutamia suomalaisten miesten thaimaalaisia vaimoja. Älykkyydeltään ovat max keskitasoa. Yksi on lievästi kehitysvammainen.

Vierailija
48/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kyllä, mutta tuskin ovat kovin kiinnostuneita lievästi kehitysvammaisista miehistä.

Vierailija
49/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa ja jätä EI sana pois. Panet ainakin.

Vierailija
50/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteisiin meni niin monella ap:n listaan sopimattomista naisista hahhaha, nää on parhaita ketjuja kun oikein kuulee kasettien rasahdukset

Vierailija
51/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, mutta ei sinulle.

Vierailija
52/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin meni niin monella ap:n listaan sopimattomista naisista hahhaha, nää on parhaita ketjuja kun oikein kuulee kasettien rasahdukset

Oikeammin kävi niin, että aloittaja servattiin ja hän luikki häpeissään häntä koipien välissä pakoon.

Vierailija
53/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy niin hieno homma. Mulla ei ole vaikeuksia saada naisseuraa, kun olen pitkä, komea, urheilullinen, määrätietoinen, itsevarma ja kaupan päälle vielä omaan hyvät käytöstavat. Eli jos semmoisen naisen tapaan niin voipi olla hyvinkin mahdollista että natsaa molemmilla!

Hyvää kesänjatkoa kaikille! Ap

Vierailija
54/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy niin hieno homma. Mulla ei ole vaikeuksia saada naisseuraa, kun olen pitkä, komea, urheilullinen, määrätietoinen, itsevarma ja kaupan päälle vielä omaan hyvät käytöstavat. Eli jos semmoisen naisen tapaan niin voipi olla hyvinkin mahdollista että natsaa molemmilla!

Höpö, höpö. Olet valtionelätti neukkukuutiossasi Itiksessä. Muuten et olisi kolmekymppiseksi elänyt tapaamatta kuvailemaasi naista.

Hyvä yritys kuitenkin luuseri, valitettavasti tämä arpa ei voittanut.

Vierailija
55/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän noita, mutta löytyykö juuri sinulle?

Vierailija
56/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja takaisin piirrustuspöydän ääreen, huomenna on uusi provopäivä. Koska oikeastihan tämä on edelleen sinulle ainoa tapa saada sitä naisten huomiota ;)

Vierailija
57/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo ikähaarukkasi kertoo, että kuvittelet itsestäsi liikoja 😁

Vierailija
58/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovin kuvaukseen muuten mutta legginseihin kaatui 😂 kysyntää on kyllä riittämiin muutenkin että eipä mitään väliä. Tuskin ap itse edes sopisi kriteereihini, tällaisilla naisilla nimittäin on varaa valita.

Jokaisella on omat kriteerinsä tietty, sinä et tiedä minusta muuta kuin iän ja sukupuolen :) mutta tosiaan en huoli persettään julkisesti esittelevää naista.

Minäkin olisin ollut muuten sopiva, mutta kaatui legginsseihin. Mutta ei niistä perse näy, kun päällä on mekko.

Eri

Vierailija
59/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo ikähaarukkasi kertoo, että kuvittelet itsestäsi liikoja 😁

Ikähaarukka ei ole läheskään ainoa syy aloittajan haarukanpuuteongelmiin.

Vierailija
60/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Huomaisit sen, jos olisit fiksumpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan