Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vaatimukseni kumppanille kohtuuttomat?

Vierailija
21.07.2023 |

Olen itse M31. Löytyykö tällaisia 20-33v naisia enää mistään?

- Alle 180cm (olen itse 188cm)
- Ei ole ylipainoinen, tai jos on niin on halukas muuttamaan tilanteen vaikkapa minun tuellani (harrastan liikuntaa)
- Ei tatuointeja, ainakaan isoja kesävaatteissa näkyviä
- Ei huomionhakuisia lävistyksiä
- Ei ole puhelin- tai sosiaalisen median addikti
- Ei ole "räväkkä" tai "temperamenttinen" vaan enempi lempeä ja naisellinen
- Ei vakavia mielenterveysongelmia
- Ei ole jakanut itseään puolelle kylää, ei mitään "villi nuoruus mutta nyt voin asettua aloilleni" tapauksia
- Ei tupakoi tai nuuskaa
- Käyttää alkoholia enintään kohtuudella
- Ei pukeudu legginseihin (eli pitkiin kalsareihin) julkisesti
- Ei muutenkaan pukeudu paljastavasti, avoimiin kaula-aukkoihin, herutusbikineihin ymv
- Kasvoiltaan keskitasoa tai parempi
- Keskitason tai korkeampi älykkyys

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittaja on eronnut noin viikko sitten edellisestä suhteesta, ja haluaa itse päästä laskemaan vain toisen helppoheikin vakoon omat nesteensä. AP:lle tiedoksi, et tarvitse naista, varsinkaan jos perheen perustaminen ei ole mielessä. Pärjäät hyvin itsekin

Vierailija
22/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuollainen ja tunnen useita tuollaisia etenkin yliopistosta. Minusta ei mikään harvinaisuus. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sulla itselläsi on tarjota?

Sillä ei ole mitään merkitystä tässä tapauksessa, kysyin vain onko tuollaisia naisia olemassa.

Vierailija
24/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan tuollainen löytyäkin. Mutta myös hänellä on kriteerinsä siitä, millaisen miehen hän haluaa.

Vierailija
25/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin, mutta kaatui siihen että et halua lapsia.

Vierailija
26/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovin kuvaukseen muuten mutta legginseihin kaatui 😂 kysyntää on kyllä riittämiin muutenkin että eipä mitään väliä. Tuskin ap itse edes sopisi kriteereihini, tällaisilla naisilla nimittäin on varaa valita.

Jokaisella on omat kriteerinsä tietty, sinä et tiedä minusta muuta kuin iän ja sukupuolen :) mutta tosiaan en huoli persettään julkisesti esittelevää naista.

Haluat hedelmällisen neitsyen joka uhraisi hedelmälliset vuotensa köyhän miehen takia. Joo......

Vierailija
27/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovin kuvaukseen muuten mutta legginseihin kaatui 😂 kysyntää on kyllä riittämiin muutenkin että eipä mitään väliä. Tuskin ap itse edes sopisi kriteereihini, tällaisilla naisilla nimittäin on varaa valita.

Jokaisella on omat kriteerinsä tietty, sinä et tiedä minusta muuta kuin iän ja sukupuolen :) mutta tosiaan en huoli persettään julkisesti esittelevää naista.

Pidän legginsejä lähes aina pitkän paidan kanssa että ei se kyllä mielestäni mitään perseen esittelemistä ole.

Vierailija
28/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän muut kriteerit, mutta kasvoni ovat yhdestä kohtaa hiukan epäsymmetriset. Moni sanoo, että olen ihan tavallisen nätti, mutta en itse vastaisi sulle sopivani noihin kriteereihin. Jatka vaan etsintöjä.

Vierailija
29/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku kilttis ulisemassa.

0/5

Vierailija
30/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän muut kriteerit, mutta kasvoni ovat yhdestä kohtaa hiukan epäsymmetriset. Moni sanoo, että olen ihan tavallisen nätti, mutta en itse vastaisi sulle sopivani noihin kriteereihin. Jatka vaan etsintöjä.

Kaikilla on kasvoissaan epäsymmetrioita. Sinua ei ainakaan keskitason tai sitä paremmalla älykkyydellä ole siunattu joten siihen ainakin tyssäsi.

Vierailija
31/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile muuttaa johonkin muslimivaltioon. Burkha vastaa toivettasi naisen pukeutumisen suhteen.

Vierailija
32/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi olla ettei kriteerisi täyttävä nainen halua kumppanikseen sun kaltaista pinnallista tyyppiä jolla on huono itsetunto ja jonka mielessä on vaan ns. palkintotyttöystävä.

Voithan sä haluta vaikka kuun taivaalta mutta mahis että sen saat on kovin pieni.

Kävikö edes mielessä?

Vierailija
34/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap on aika klassinen peräkamarinpoika, joka kuvittelee, että naisen voi tuosta vain balita kuten mopon osat Moposportin katalogista.

Vierailija
35/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tuollaisia naisia löytyy kyllä, mutta sulla itselläs on sellaisia ongelmia että nämä naiset ei sua katsele ainakaan kovin pitkään.

Sitten "tyydyt" muihin ja raivoat kun et kelpaa heillekään.

Vierailija
36/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sulla itselläsi on tarjota?

Sillä ei ole mitään merkitystä tässä tapauksessa, kysyin vain onko tuollaisia naisia olemassa.

Ei ole. Niin että yksinoloa piisaa. Hanki seksinukke.

Vierailija
37/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kohdat täyttyy, mutta en ikinä edes katsoisi mieheen päin joka kykenee ihannekummpaniaan ajatellessa listaamaan vain täysin ulkoisia ominaisuuksia. Me älykkäät kun emme pidä tuollaisista pinnallisista tyhjäpäistä.

Vierailija
38/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikkulasta voit tilata suoraan lentokentälle toimitettuna.

Vierailija
39/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi olla ettei kriteerisi täyttävä nainen halua kumppanikseen sun kaltaista pinnallista tyyppiä jolla on huono itsetunto ja jonka mielessä on vaan ns. palkintotyttöystävä.

Voithan sä haluta vaikka kuun taivaalta mutta mahis että sen saat on kovin pieni.

Kävikö edes mielessä?

Kerrohan miten päädyit tuollaisiin johtopäätöksiin. Ap

Vierailija
40/118 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän homma kaatu räväkkyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän