Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kassan kapularaivoajat samoja, jotka ajavat toisten takapuskureissa kiinni?

Vierailija
21.07.2023 |

Kiinnostaa tietää. Onko se sitten toisen huomioimista, kun paiskotaan kapula hihnalle ja elehditään aggressiivisesti. En myöskään ymmärrä yhtään toisen takapuskurissa kiinni ajavia ihmisiä, varsinkin kun se edellä ajava ajaa vähintään rajoitusten mukaan ja yleensä ylinopeutta.

Teetkö molempia?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi hidastella siinä kassalla kun näkee takaa höyrypään tulevan. Ei meinaa pankkikortti löytyä, napauttaa yhden väärän PIN koodin ja sitten alkaa kaivelemaan käteistä lompakosta, mieluummin sentilleen.

Vierailija
2/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiä tuota.Kassahihnalle kun laskee tavarat ja jää odottamaan siihen päätyyn et edellä menevä saa ostoksensa maksettua niin taatusti joku takaa yrittää puskee omia ostoksiaan hihnalle, saattaa myös kärryt osua kankkuun kun on niiiiiiiin kiiiiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla vanhukset on pahimpia rynnijöitä

Vierailija
4/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin isossa lähiössä mummot etuili niin, että kiilasivat ostoskärryillä eteen. 

Vierailija
5/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiä tuota.Kassahihnalle kun laskee tavarat ja jää odottamaan siihen päätyyn et edellä menevä saa ostoksensa maksettua niin taatusti joku takaa yrittää puskee omia ostoksiaan hihnalle, saattaa myös kärryt osua kankkuun kun on niiiiiiiin kiiiiire.

Tuo on hyväksi havaittu keino. Eipä siitä kyllä pääsekkään ku joku maksaa edellä. Siinähän puhisevat takana.

Vierailija
6/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku kassajonossa edelläni mennyt täti mielenosoitusmaisesti laittoi kapulan MINUN OSTOSTENI perään (mitä ittua?) ja sanoi vmäisesti tiukaten, että: ole hyvä. En alentunut kommentoimaan. Kyllä on jollakin mennyt rajat rikki kun pitää toisten tontilla olla kiitoksia kärttämässä, vaikka ei edes ole pyydetty. Jälkikäteen tuli mieleen, että olisi varmaan pitänyt opettaa sitä takaisin ottamalla se kapula pois ja sanomalla sille yhtä vmäisesti ole hyvä.

Vierailija
7/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin käyttämään ruokakaupoissa vain itsepalvelukassoja, koska vähä-älyiset kassamyyjät yskivät kouraansa ja sitten samalla viruskouralla käsittelevät tavaroita ja rahoja. Vaikka olisi desipullo vieressä, eivät älyä sitä käyttää. Sääli että itsepalvelukassoja ei käytetä laajemmin.

Vierailija
8/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvä konsti estää niskaan tuhisijat? En koe hyväksi tai toimivaksi konstiksi sitä, että jää seisomaan kopan kanssa hihnan päähän, koska se ärsyttäisi itseänikin, jos edessä oleva tekisi tahallaan niin, vaikka edessä on tilaa. Joskus jätän kopan lattialle, mutta tavaroiden nostelu sieltä hihnalle on tyhmää. Mikä sanaton viesti siis ilmoittaa selvästi takana olevalle, että back off.

Vierailija
9/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirryin käyttämään ruokakaupoissa vain itsepalvelukassoja, koska vähä-älyiset kassamyyjät yskivät kouraansa ja sitten samalla viruskouralla käsittelevät tavaroita ja rahoja. Vaikka olisi desipullo vieressä, eivät älyä sitä käyttää. Sääli että itsepalvelukassoja ei käytetä laajemmin.

Ne on rasittavia, siksi ei käytetä. Ennemmin pitäisi olla pakkaajatkin, niin ei tarvisi itse kun sysätä rahat tiskiin ja ulos heti siitä. Ei jäisi ämmit juorulle.

Vierailija
10/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetan kärryä jäljessäni, kun ladon ostoksia kassalla ja pidän ne siellä kunnes olen maksanu. Voi että vanhukset on sillon kyrpiintyneitä, kun eivät voi tunkea kylkeen kiinni ja laittaa ostoksiaan HETI kiinni toisen ostoksiin.

11/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tena pettää ja opamoxin vaikutus loppumassa, niin kiire.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hyvä konsti estää niskaan tuhisijat? En koe hyväksi tai toimivaksi konstiksi sitä, että jää seisomaan kopan kanssa hihnan päähän, koska se ärsyttäisi itseänikin, jos edessä oleva tekisi tahallaan niin, vaikka edessä on tilaa. Joskus jätän kopan lattialle, mutta tavaroiden nostelu sieltä hihnalle on tyhmää. Mikä sanaton viesti siis ilmoittaa selvästi takana olevalle, että back off.

Tai sitten vaan alkaa sanomaan ihan suoraan, että tuo lähietäisyydellä tungeksiminen minun henkilökohtaisessa tilassani on vastenmielistä, joten voitko mennä kauemmaksi ja antaa minun tehdä ostokseni rauhassa, kiitos. Mutta toisaalta, mitä se vaikuttaa? Monesti pyysin korona-aikaan turvaväliä ja vittuiltiin vaan takaisin, yksikin äijä kävi päälle. Haukuin ja kirosin sen kyllä sitten kaikkien kuullen, joten sai mitä tilasi.

13/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljetan kärryä jäljessäni, kun ladon ostoksia kassalla ja pidän ne siellä kunnes olen maksanu. Voi että vanhukset on sillon kyrpiintyneitä, kun eivät voi tunkea kylkeen kiinni ja laittaa ostoksiaan HETI kiinni toisen ostoksiin.

Tää on hyvä!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no toimii isoilla ostosreissuilla, mutta kärry on niin hankala kuljetettava, jos on vain muutama tavara.

Vierailija
15/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taravani laitan kassahihnalle rauhallisesti yksi kerrallaan. Laitan juomat, perunat ensin kun ne pakkaan kasseihin ensiksi sekä muut tavarat oikeassa järjestyksessä. Kiirettä ei ole ja olen hihnan päässä kun kassa saa otettua kaikki taravat niin sitten teen vielä viikon lotot ja kenon. Kaivan ne vuorostaan laukusta ja annan ne kassaneidille. Toiset asiakkaat odottavat kiltisti omaa vuoroa. Olen asiakas ja omaan tahtiin asioin kaupassa. Ostokset maksan käteisellä ja erikseen on kukkaro jossa kolikoita ja pientä rahaa. Niitä kassaneiti saa käyttää ja laskea. Menen sitten pakkaamaan rauhassa oikeassa järjestyksessä ja pakattuani ostokset toivotan hyvät päivän jatkot ja viikonloppua mikäli viikonloppuna asioin kaupassa.

Vierailija
16/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elehditään aggressiivisesti :D

En edes huomaisi jos joku autisti esittää takana jotain uhmaikäistä :D

Vierailija
17/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta takapuskurissa kiinni ajamisesta. Itse tykkään pitää turvavälin, ajaminenhan on paljon mukavampaa. Mutta on todella ärsyttävää kun motarilla joku parkkeeraa ajamaan vasenta kaistaa joskus jopa hitaampaa vauhtia kuin oikea kaista.

Kun jätän noihin kuskeihin turvavälin, heillä ei ilmiselvästi tule mitään ajatustakaan päästää takana-ajavaa edelle. Jos väistän oikealle kaistalle koska nopeampaa ei kuitenkaan pääse, ja seuraava ajaa autonsa heidän takapuskuriin, niin kyllähän sekin hidastelija onnistuu vaihtamaan sille kaistalle jolla hänen lähtökohtaisesti kuuluisikin ajaa. Raivostuttavaa!

Vierailija
18/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elehditään aggressiivisesti :D

En edes huomaisi jos joku autisti esittää takana jotain uhmaikäistä :D

"Autisti" ei ole mikään haukkumasana, tai ainakaan sen ei pitäisi olla.

Tuo kommenttisi antaa sinusta itsestäsi moukkamaisen kuvan, sen lisäksi että se on loukkaava.

Vierailija
19/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikko sitten muutaman viikon ikäisenä lapseni kanssa kaupassa ja viimeiseksi hihnalle laitoin pari isoa vaippapakettia. Siirryin siitä kassalle maksamaan turvakaukalo käsivarrella. Sieltä sitten rynni joku vanhempi nainen samalle kassalle ja alkoi heitellä hihnalle ostoksiaan ja tunki ne ihan viimeiseen vaippapakettiin kiinni.

Kassa oli totta kai nähnyt kaiken ainakin sivusilmällä ja varmisti vielä minulta, että eihän ne vaipoista seuraavat olleet enää meidän. Vastasin että ei, asia selvä. Paitsi että naiselle ei ollut. Tämä alkoi vänistä kassalle, että "hän ei laittanut kapulaa!!1". Vastasin itse naiselle, että laita vaan kapula ihan vapaasti. Siitäkös tämä nainen raivostui ja alkoi kovaan ääneen huutaa, että se on kuule sun tehtävä. Ja jotain muuta össönsössöä. Tässä vaiheessa olin jo maksanut ostokset ja menin pakkaamaan. Nainen jatkoi valitustaan kassalle ja kassa näytti niin vaivaantuneelta.

Vierailija
20/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä kun ostaa enemmän tölkkejä avonaisessa pahvilaatikossa, usein idarimyyjä läpsyttää tölkkejä päältä pakkasella kädellä ja laskee lukumäärää. Tämän vuoksi jätän tölkit.kärryyn ja annan yhden vain kassalle.