Onko kassan kapularaivoajat samoja, jotka ajavat toisten takapuskureissa kiinni?
Kiinnostaa tietää. Onko se sitten toisen huomioimista, kun paiskotaan kapula hihnalle ja elehditään aggressiivisesti. En myöskään ymmärrä yhtään toisen takapuskurissa kiinni ajavia ihmisiä, varsinkin kun se edellä ajava ajaa vähintään rajoitusten mukaan ja yleensä ylinopeutta.
Teetkö molempia?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kassalla vanhukset on pahimpia rynnijöitä
Ahne sukupolvi ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassalla vanhukset on pahimpia rynnijöitä
Kaupungin isossa lähiössä mummot etuili niin, että kiilasivat ostoskärryillä eteen.
Ahne sukupolvi ei yllätä vol. 854948578975867
Vierailija kirjoitti:
Haluatko että ajan kärryillä akillesjänteeseen vai pääsetkö edestä?
Haluatko että nostan sen v**un kärryn päällesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elehditään aggressiivisesti :D
En edes huomaisi jos joku autisti esittää takana jotain uhmaikäistä :D"Autisti" ei ole mikään haukkumasana, tai ainakaan sen ei pitäisi olla.
Tuo kommenttisi antaa sinusta itsestäsi moukkamaisen kuvan, sen lisäksi että se on loukkaava.
adhd eli vapaan kasvatuksen saanut lumihiutale on parempi
Vierailija kirjoitti:
en koskaan paisko tavaroita, edes kapulaa. Jos kuitenkin joku edellä oleva ei laita kapulaa ostostensa jälkeen (eikä kyse ole vanhuksesta tai esim. pyörätuolissa istuvasta), niin laitan omat ostokseni ihan kiinni hänen ostoksiinsa ja annan hänen sitten hoitaa myyjän kanssa "nuo eivät olleet enää minun ostoksiani" keskustelun. Se on toiminut aina, ainakin olen huomannut (jos satun saman henkilön näkemään uudestaan kaupassa), että ovat oppineet laittamaan kapulan omien ostostensa jälkeen.
Olet todella lapsellinen. Fiksu aikuinen ei käyttäydy noin. Itse jätän aina edellä olevalle asiointirauhaa riittävästi, en tunge iholle hengittämään, pidän myös huolta siitä ettei seuraava tule minun reppuselkään kaupassa. Hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
En välitä kapuloista, mutta takapuskurissa ajan kiinni taajamassa jos edellä oleva ei kulje suurinta sallittua nopeutta.
Siinäpä maksat sakot sekä oman ajokkisi korjaukset, kun peräänajoja sulle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko että ajan kärryillä akillesjänteeseen vai pääsetkö edestä?
Haluatko että nostan sen v**un kärryn päällesi?
joo. ensin v**un ja sitten kärryt
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä törmännyt tällaiseen käytökseen kaupassa, mistä täällä puhutaan. En siis ikinä.
Aina on mennyt ihan hyvin. Jos olen jonkun takana, otan kapulan itse. Ja laitan sen (jos mahdollista eli kapuloita on vapaana) myös takanani olijalla.
Tämä on ehkä se suurin syy miksi olen selvinnyt pian 35 vuotta kaupoilla hengissä. Ts kiltteyteni jota en yleensä edes ajattele on pelastanut minut näiltä kapulan lieveilmiöitä.
Myöskään en välitä vähääkään siitä, miten muuta jonossa käyttäytyvät. Jos joku haluaa hönkiä niskassani, ei maailmani kaadu.
Itse pyrin olemaan nopea kaupassa, ostokset heti toisen taakse, maksu ja pakkaus. Suurperheen esikoisensa ja itsekin nyt äitinä en ole ikinä ehtinyt kassalla miettiä näitä teidän elämää suurempia kysymyksiä...
Sama homma. En ole koskaan edes ajatellut että joku tekee siitä ongelman. Itse laitan se ihan automaattisesti ajattelematta sen kummempia. Jotkut tekee ongelmia ihan mitättömistä asioista.
Mä kyllä voin laittaa kapulan ennen omia ostoksiani sekä myös jälkeen. Useamman kerran on kuitenkin käynyt niin, että edessä olevalla onkin vielä jotain ostoksia laittamatta. Sitten pyytelen anteeksi hosumistani vaikken ole edes hosunut, vaan edessä oleva on jostain syystä pitänyt taukoa tavaroidensa latomisessa. Mielestäni olisi kaikkein selkeintä, kun jokainen laittaisi kapulan tavaroidensa perään kun on valmis.
Itsepalvelukassalla koettua teinien taholta: Tullaan siihen nokka tuhisten kyyläämään ihan siis julkeasti kun ollaan luetuttamassa viivakoodeja kassalaitteelle..... Ei jääty sinne jonoon vaan tultiin ihan kylkeen kyylämään joku energiajuomapurkki kädessä...
Onneksi sitten ihmiskassa huusi sille tyypille, että "täällä olis vapaa kassa".
Itsepalvelukassoillakin jonotetaan nätisti siellä kassalaitteitten perässä eikä tulla viereen kyyläämään... paitsi nää moukkateinit....