Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heeeeeiii!!! Olen tulkki ja kielenkääntäjä...

Vierailija
21.07.2023 |

Minkähän vuoksi iltapäivälehdet eivät kirjoita koskaan mun ammattiryhmästä yhtikäs mitään, mutta mun ikästen nuorten naisten itsensä kaupittelusta ja oman kehon myymisestä juttua tulee miltei liukuhihnalta. Tarkoittaako tämä kenties sitä, että on jotenkin hienompaa ansaita elanto siten, että antaa vieraiden miesten tunkeutua omaan kehoon maksua vastaan?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Mielestäni teidän työnne on aivan toiselta planeetalta kuin heidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne varsinaisesti tunkeudu, jos ne maksaa siitä sovitusti, mutta ihmettelen samaa. Ylipäätään aika vähän lehdet kirjoittaa mistään oikeista ammateista. Ja kyllä kääntäjällä ja tulkillakin voi olla aika mielenkiintoisia ammatillisia seikkailuja, nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
4/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkin ammatissa ei ole mitään erikoista. Ei se ole hienompaa saada vartalollaan rahaa, mutta huomattavasti erikoisempaa.

Vierailija
5/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitit hyvän kysymyksen. Tulkin työstä irtoaisi varmaankin vaikka millaista tarinaa, sen verran heidän kanssaan olen ollut työni puolesta tekemisissä. Raskasta työtä, rautaisia ammattilaisia.

M45

Vierailija
6/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei minunkaan alani mediassa saa kyllä hehkutusta tai edes palstatilaa, ellei ole tehty isompia virheitä. Toisaalta ihan hyväkin niin.

Kaipa nuo jutut itsensä myymisestä sitten kerää lukijoita siinä määrin, että niitä kannattaa tehdä. Klikkauksiahan kyseinem media siitä saa, kun ne pokesaiteilla käymistä häpeilevät tyypitkin kehtaavat avata jutun vähäpukeisempien kuvien tms toivossa, kun se artikkeli (kuvat) löytyy salonkikelpoisemmasta julkaisusta?

Vierailija
7/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite kannustan kyllä segsin myyntiin, on magee fiilis kun käteen saa jopa neljän viidenkympin seteliä. Kokeilisit joskus.

Vierailija
8/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kouluttautua, kun rahaa saa helpomminkin?

Vierailija
9/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ite kannustan kyllä segsin myyntiin, on magee fiilis kun käteen saa jopa neljän viidenkympin seteliä. Kokeilisit joskus.

Saan niitä tonneja ihan normaalilla päiväduunillakin ilman, että joudun venyttämään oman moraalikäsitykseni mukaisia rajoja ja tekemään rahan takia jotain sellaista, mistä en pidä ja mitä en halua tehdä.. toki jokainen tehköön omat valintansa, ei ole multa pois jos joku vapaaehtoisesti haluaa myydä ruumistaan.

Vierailija
10/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkin ammatissa ei ole mitään erikoista. Ei se ole hienompaa saada vartalollaan rahaa, mutta huomattavasti erikoisempaa.

Itse asiassa seksissä ei ole mitään erikoista, eikä ainakaan noiden itsensä kauppaajia käsittelevien juttujen otsikoissa ole ikinä ollut mitään ammatillisesti kiinnostaa, eli ei niitä varmasti sen ammatin kiinnostavuuden takia avata. Jokainen harrastaa seksiä, mutta aika harvaa tuntee eri erikoisaloja yhtä laajalti kuin kääntäjät. Siinä jää toimittajatkin kauas taakse.

Vierailija
11/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäryhmässä 20-30-vuotiaat naiset on luultavasti 100 se^sinmyyjää yhtä tulkkia kohden:D

Vierailija
12/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt, miksi kielenkääntäjistä ei puhuta. Kirjojen kääntäjät ei saa oikeaa palkkaa vaan tekee työtä apurahalla tai palkatta kuten taiteilijat. Tiesittekö. 

Vierailija
13/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on, että iltapäivälehdet lobbaavat ihan täysillä nuorten naisten itsensämyyntiä.

Vierailija
14/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit asian ytimeen, tuo nimittäin on AINOA ala, mitä nuorille naisille mainostetaan.

Vierailija
15/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, koska olen itsekin aikeissa ryhtyä kielenkääntäjäksi.

Vierailija
16/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakseen kielenkääntäjä aloittaja kirjoittaa huonoa suomea. Porvoon kieliopiston kasvatti.

Vierailija
17/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200e? Melko vähän itseäsi arvostat. Jos myisin itseäni, en edes vilkaisisi miestä tuolla rahalla. Sun täytyy olla todella köyhä.

Vierailija
18/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, koska olen itsekin aikeissa ryhtyä kielenkääntäjäksi.

Itse luin aluksi taloustieteen maisteriksi, minkä jälkeen ajauduin vähän niin kuin vahingossa tulkiksi ja kielenkääntäjäksi, koska osaan neljää harvinaisempaa kieltä mun taustan ansiosta:)

Ap

Vierailija
19/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Meitä on kuule aika monta muutakin ammattiryhmää, joista ei koskaan kirjoiteta lehtiin. On jopa sellaisia ammattiryhmiä, joiden olemassaolosta useimmat eivät ole tietoisia. Aika heikoissa kantimissa on sun itsetunto jos olet kateellinen seksityöläisiä koskevista klikkiotsikoista.

Vierailija
20/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moraalisesti kyseenalaista hehkuttaa seksinmyyntiä. Ip-lehdet ja jopa Hesari kuitenkin tekevät niin. Jutuissa on jopa ihainnoiva sävy.

En usko, että seksityö ei jätä henkisiä arpia seksityöläiseen. Seksi on kuitenkin alue, joka on kytköksissä ihmisen mieleen erityisellä tavalla.