Miltä tuntuu ensimmäinen kerta?
Tänään olisi yks tyttö jonka kaa oon puhunu pari viikko tulossa mun luokse viikonlopuks ja tarkotuksena ois katella romanttisia elokuvia ja juoda viiniä. Odotan kovasti sitä ja pidemmälle menemistä mutta miltä se tuntuu?
Kommentit (33)
Eikö miehet vois opetella tyydyttämään ne naisensa? Sehän on aivan helppoa, useimmille?
Sensijaan täällä kirjoitellaan, että " minä en millekkään yhdenillan jutulle tee mitään, otan vain oman nautintoni" joillekkin sentään oma vaimo tekee poikkeuksen.
Miksi tollasia törppöjä pitäs sänkyynsä raahata.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet vois opetella tyydyttämään ne naisensa? Sehän on aivan helppoa, useimmille?
Sensijaan täällä kirjoitellaan, että " minä en millekkään yhdenillan jutulle tee mitään, otan vain oman nautintoni" joillekkin sentään oma vaimo tekee poikkeuksen.
No voi hyvänen aika, kuka käskee raahaamaan?? Ihan noin yleisohjeena elämässä sanoisin, ettei kauheasti kannata tehdä sellaisia juttuja, joista itselle tulee paha mieli. Jos saa aina huonoa seksiä yhden illan jutuissa, niin aika looginen johtopäätös olisi olla harrastamatta sellaisia juttuja, jos minulta kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen aika, kuka käskee raahaamaan?? Ihan noin yleisohjeena elämässä sanoisin, ettei kauheasti kannata tehdä sellaisia juttuja, joista itselle tulee paha mieli. Jos saa aina huonoa seksiä yhden illan jutuissa, niin aika looginen johtopäätös olisi olla harrastamatta sellaisia juttuja, jos minulta kysytään.
Valitettavasti miehen otsassa ei lue "olen itsekäs paska, joka ei välitä pätkääkään naisen nautinnosta". Ei myöskään, ota minut olen hyvä ja arvostan myös sinun nautintoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehen otsassa ei lue "olen itsekäs paska, joka ei välitä pätkääkään naisen nautinnosta". Ei myöskään, ota minut olen hyvä ja arvostan myös sinun nautintoasi.
No eihän noita tekstejä naisten naamassakaan sen enempää lue? Olisikohan siinä vanhanaikaisessa menetelmässä sittenkin jotain perää, että ensin vähän treffaillaan ja tutustutaan toiseen ja sitten kun alkaa tuntua siltä että välittämistä on ilmassa molemmin puolin, niin aletaan opetella hyvän tekemistä toinen toiselleen. Mutta minä nyt olenkin tällainen setäikäinen, niin ehkä noin fossiilinen mielipide sallitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän noita tekstejä naisten naamassakaan sen enempää lue? Olisikohan siinä vanhanaikaisessa menetelmässä sittenkin jotain perää, että ensin vähän treffaillaan ja tutustutaan toiseen ja sitten kun alkaa tuntua siltä että välittämistä on ilmassa molemmin puolin, niin aletaan opetella hyvän tekemistä toinen toiselleen. Mutta minä nyt olenkin tällainen setäikäinen, niin ehkä noin fossiilinen mielipide sallitaan?
Juu ei luea naisen naamassa ei. Mutta mies tietää sillä olevan se pillu, jota hän haluaa. Osaa mies panna ja saada oman nautintonsa, se on selvä.
Mutta samaa mieltä vanha tapa taitaa olla paras. MIehet vaan haluavat heti "kaikki mulle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei luea naisen naamassa ei. Mutta mies tietää sillä olevan se pillu, jota hän haluaa. Osaa mies panna ja saada oman nautintonsa, se on selvä.
Mutta samaa mieltä vanha tapa taitaa olla paras. MIehet vaan haluavat heti "kaikki mulle".
Enemmän tuo taitaa olla sukupolvi- kuin sukupuolikysymys. Vaikkei yleistäminen sukupolveenkaan ole kyllä reilua. Omat nuoret ovat onnistuneet solmimaan hyvät parisuhteet jo alaikäisinä, itse voin rehellisesti sanoa, että kasvoin tarpeeksi aikuiseksi vasta joskus kaksvitosena. Onneksi, koska sillä tavoin päädyin vaimon kanssa kimppaan, enkä jonkun muun.
Ei välttämättä miltään tai sitten miellyttävältä. Itse, jos olisin vastaavassa tilanteessa nainen tuskin kokisi mitään nautinnon hetkiä.
m49
Vierailija kirjoitti:
Ei tuntunut pahalta. Jäin koukkuun pippeli pimpissä -tunteeseen, sillä tuli keskeytys ennen kuin kerettiin pidemmälle. Poika kävi vain sisälläni. Oltiin tosi nuoria ja pelleiltiin koulussa. Myöhemmin jatkettiin tutustumista yhtä uteliaina toistemme erilaiseen anatomiaan rauhallisemmassa paikassa ja siitä tuli ihana harrastus. Sori Teemu, jos tunnistat itsesi tästä ja kiitos. : )
Mekin pelleiltiin aivan liian nuorina. Monta keskeytettyä yhdyntää ilman ehkäisyä. Just tuolla tyylillä, dippi sisään ja sitten keskeytys. Poika mun käsillä hyväillen loppuun ja mulle pojan sormilla ja kielellä ihana orggu. Ei mitään traumoja jäänyt, eikä ottanut kipeää, mutta olisihan tuota voinut odottaa vähän vanhemmaksi ja kypsemmäksi. Molemmat oltiin niin kiimaisia, rakastuneita kakaroita, joita kiihotti tytön ja pojan fyysiset erot.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulis ällöoksennus liiasta teennäisestä romantiikasta ja ennakkosuunnittelusta.
Kas kun tuo suunnittelemasi yhdyntä ei tapahtu hiekkarannalla auringon laskiessa, kesto aamuun asti ja taustalla soi Barry manilow
🤢🤮
Tjaa. Oma eka kertana silloisen poikaystävän kanssa oli kyllä puolin ja toisin suunniteltu juttu ilman mitään erityistä ällöromantiikkaa edes. No, mentiin me toiseen kaupunkiin hotelliin yöksi, jos se nyt oli romantiikkaa. Mutta molemmille oli selvä juttu, että harrastetaan siellä yhdessä seksiä ekan kerran, ellei jompi kumpi sitten päätä siinä hetkessä, ettei haluakaan.
Muistan, että ekat 10 työntöä sattui hiukan, sitten alkoi tuntua todella hyvältä. Yhdyntää edelsi pitkä esileikki ja olin jo matkalla paikalle kiihottunut, joten siitä ei ollut kyse, ettei olisi ollut valmis ja halukas seksiin. Poikaystävä oli huomaavainen ja mulla oli tilanteessa erittäin turvallinen ja rakastettu olo. Minusta oli todella hyvä, että tilanne oli molempien osalta etukäteen suunniteltu ja päätetty eikä joku hetkellinen romanttinen tunteiden viemää-päähänpisto.
Eli aloittajalle sanoisin, luo turvallinen ja rakastava ilmapiiri. Sellainen, jossa naisen on luontevaa sanoa myös ei, jos ei haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin neitsyydestäni eroon vasta 26-vuotiaana (häpeän tätä todella paljon) ja ensimmäinen ajatukseni seksistä oli "ei hitto tää tuntuu hyvältä", toinen "miksi odotin näin pitkään" ja kolmas "MILLON MÄ SAAN LISÄÄ?" Yksi parhaimpia kokemuksiani oli kyllä tuo eka kerta unelmieni miehen kanssa.
Olin saman ikäinen enkä kokenut siitä mitään häpeää vaan tuntui luontevalta, että tapahtui sen ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä varmaan kivalta mutta naisesta ei välttämättä.Ainakaanminusta ei tuntunut kivalta kun oli ns.paksu immenkalvo.Naiselta tulee joskus myös vähäinen määrä verta. Se on ylsilöllistä.
Siellä mitään kalvoa ole, mistä ne kuukautiset tulis pihalle 🤯
jännittää niin hulluna, että seisokki meinaa lopahtaa ekoilla kertaa. Viimestään siinä kohtaa, jos nainen on nuori ja kokematon eikä muna meinaa upota millään sisään. Siinä kohtaa, kun immenkalvo vielä meni, niin verta tuli sen verran, että molemmat järkyttyivät ja taisi mennä kuukausi pari ennen, kun uskallettiin uusiksi.
Suuseksillä aloiteltiin sitten enempi ja kun homma arkipäiväisty, niin yhdynnätkin alkoi sujumaan, ehkä kymmenen kerran jälkeen rupee saman parin kanssa jännitykset oleen siinä tilassa, että hommista alkaa tulla jotain ja muna pysyy kovana
Mä toistan tätä yhtä monta kertaa kuin sä jaksat toistaa omaa mantraasi. Joillakin tuntuu, toisilla ei, eikä sillä edes ole mitään väliä. Sillä on väliä, että tietää mikä juuri sille omalle kumppanille tuntuu. Puolin ja toisin.