Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako muita tämä nykyinen keskustelun polarisoituminen ja rumentuminen?

Vierailija
20.07.2023 |

Jatkuvasti ollaan joko mölyämässä sossupummeista tai rasismista. Uskomattoman rumaa kielenkäyttöä ja ala-arvoista käytöstä kaikilta osapuolilta. Nimitellään poliitikkoja ja kaikkia mahdollisia tahoja.

Eikö tosiaan mikään asiallinen keskustelu enää ole mahdollista?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Venäjllä voi olla osansa asiassa. Heidän politiikkaansahan kuuluu vastakkainasettelun lisääminen länsimaissa. Esimerkkinä Ruotsin Koraanin poltot, jotta ei pääse Natoon. Monet ei edes tajua toimivansa Venäjän työkaluina ja piikkiin, vaan luulevat olevansa hyvällä asialla.

Meidän edellinen hallitus ainakin aiheutti valtavasti vastakkainasettelua, he itse omilla toimillaan laittoi kansan kahtia rokotetut vs rokottamattomat, toki mediat oli myös osasyyllinen tähän.

Minun mielestä venäjän syyttäminen aiheesta on hölmöä ja typerää koska en vaan millään jaksa uskoa että venäjällä on valtaa ja kykyä käskyttää esimerkiksi meidän edellistä hallitusta tai suomen valtamedioita.

Vierailija
82/87 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kukaan kantasuomalainen ei iloitsisi siitä tilanteesta, että meillä Abdul Allaheita tulisi ovista ja ikkunoista tänne. Ei edes ne kaikista "suvaitsevaisimmat".

Niitähän tässä nimenomaan tarkoitetaan. Moni on nyt kuitenkin päässyt kokeilee pyhimyksen kruunua kutreilleen, Abreusta lähtien. Voi hitto miten tekopyhää.

Jep lieveilmiö on tietysti nämä Odusogat ja muut värilliset, jotka pääsee keräämään säälipisteitä ja sympatiaa..Toisen epäonni on toisen onni.

Lyön vaikka vetoa, että Pyrra on tarkoittanut ihan jotain muuta varsin räikeillä kommenteillaan. Ja pakko kyllä myöntää, että samoilla linjoilla olen.

Rasistia se ei minusta kuitenkaan tee. Jopa oma mieheni on ulkomaalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei puhe ole rumentunut. joidenkin mielet vaan järkyttyy paljon herkemmin. ne, jotka puheesta ulisee, tulisi piestä päivittäin, että kestäisivät paremmin tekstejä ja puhetta. kovuutta kasvatuksesta on puuttunut jo liian kauan, ja tulos näkyy ulinana ja ruikutuksena. hävetkää nynnyt.

Se  että kaikenmaailman tunnevammaiset ihmiset saavat anonyymipalstalla aina vapaan temmellyskentän on aivan itsestäänselvyys.

Juuri anonyymius sen heille aina takaa ja mahdollistaa.

Anonyymipalstaa on siis kätännössä  mahdottomuus siistiä tai yrittää tehdä sosiaalikelpoisen viestinnän kanavaksi. 

Jep ja tuon saman anonyymiyden turvin kirjoitit myös oman kommenttisi. Vai mitä luulet, kutsutko ihmisiä tunnevammaisiksi työpaikan kahvihuoneessa? Katsos ne on niitä ihan samoja ihmisiä, jotka täällä ja muillakin alustoilla kirjoittelee. Anonyyminä.

Vierailija
84/87 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tä.äkin ketju on täynnä asiattomuuksia. Omassa Facebookissani öyhöttävät muutamat ihmiset ihan puoluekannasta riippumatta. Parin osalta mielikuvani heistä on pysyvästi muuttunut ei niin mairittelevaan suuntaan, toinen on persu, toinen vassari. Ja samanlaista maalitusta ja vääristelyä harrastavat. Onneksi eivät tunne toisiaan ja näe toistensa juttuja.

Vierailija
85/87 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos meille kaikille laitettaisiin nyt webkamera päälle ja siihen jokaisen kuvan alle listattaisiin ne kommentit , mitä ikinä on näppikseltään anonyyminä suoltanut.

Niin saattaisi olla moni melko häpeissään?

Vierailija
86/87 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mun kommentti on taas poistunut. Vaikeapa sitten on tästäkään aiheesta keskustella kun kommentit poistuu heti. Sitä saatte mitä tilaatte.

Vierailija
87/87 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee syyllisten etsiminen. Kokoajan pitää olla joku syntipukki. Jokin kohde, mihin purkaa omia aggressioitaan?