Seiska: Martina Aitolehden raivoaminen hämmensi kahvilassa
Seiska kertoo, että Martina olisi olisi "huutanut suoraa huutoa" ja ollut "hysteerisen" raivona kahviossa Helsingissä tälle uusimmalle elämänsä forever -miehelle.
Tilanne silminnäkijöiden mukaan päättyi siihen, kun Martina raivottuaan riittävästi poistui paikalta. Episodin jälkeen aussikulta ilmeisesti silti lähti Martinan messissä reissuun Lontooseen. Aika hurjaa, tai sitten todistaa vaan sen palstallakin useasti kuullun vanhan viisauden, että riivinraudat revitään käsistä. Kiltti ja mukava nainen ei kelpaa, tai ajautuu kynnysmatoksi.
https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehden-raivoaminen-hammensi-k…
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Martinalla nyt viides elämänrakkaus Stefun jälkeen. Kaikkia suhteitaan kovasti hehkuttanut, mutta totuus lienee toinen.
Eskolla ja Stefullakin oli aikoinaan ruhjeita naamassa, poliisit vieraili Aitolehti-Thermanin kotona alvariinsa. Martinalla on kaksi tuomiota pahoinpitelystä, yksi tuomio rattijuopumuksesta, yksi tuomio kotirauhan rikkomisesta, sekä yksi tuomio laittomasta uhkauksesta.
Aika hyvin naiselta, joka yrittää profiloitua urheilijana, sekä hyvinvointivalmentajana.
Jos muistan oikein, niin lähestymiskiellon sai myös Anne-Mari Bergiä kohtaan
Hän vaikuttaa persoonallisuushäiriöiseltä tai ainakin vihanhallintaongelmia on. Raivoaa jokaiselle kumppanilleen, joutuvatkohan lapset kestää samaa? On myös todistetusti ollut väkivaltainen ja uhkaillut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointivalventaja Martinan instassa esillä ruoka-annos, josta saa hänen mukaansa "ravinteita".
Asiantuntemus huipussaan. 🤣🤣
Samaa olen ihmetellyt.
Hyvin monesti Martinan ruokakuvat on sitä samaa, eli riisiä, tonnikalaa ja tomaattia.
Riisi on ravintoköyhää hiilaria, tonnikala elohopeapommi, tomaatti ok.
Luulisi, että henkilö, joka myy hyvinvointipalveluja ja siinä ohessa ruokaohjeita asiakkailleen, söisi itsekin terveellisesti ja eenen kaikkea vaihtelevasyi. Päivästä toiseen samaa riisipuuroa.
Martina kirjoitti viime talvena stoorissaan kyseisen annoksen kuvaan kortekielellä: mösdöä koneeseen ja sit treenaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Hän vaikuttaa persoonallisuushäiriöiseltä tai ainakin vihanhallintaongelmia on. Raivoaa jokaiselle kumppanilleen, joutuvatkohan lapset kestää samaa? On myös todistetusti ollut väkivaltainen ja uhkaillut.
Isompi tyttö sanoi taannoin, että äiti ragee.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minkä sille voi jos on epävakaa persoonallisuushäiriö. Tuollaistahan se on ettei osaa hallita käytöstään. Ei edes julkisilla paikoilla.
Mistä tieto että olisi epävakaa? Voi olla vaikka narsistinen tai antisosiaalinenkin pershärö.
Vierailija kirjoitti:
Aitolehti kuumeni nopeasti. Hän sanoi kolmesti vip-alueen työntekijöille, että he poistaisivat Belórf-Nousiaisen alueelta pois.
– Kun Sofia ei suostunut lähtemään, niin kävin itse hänelle sanomassa, että "painu vi ttuun", Aitolehti sanoi p oliisikuulusteluissa.
– Mun mielestä Sofia ei sanonu tilanteessa mitään, en oo ainakaan varma. Tuijotti vaan suu auki. Olin tilanteessa tosi vihainen, joka on voinut vaikuttaa muistikuviin, Aitolehti jatkoi.
Kertomansa mukaan Aitolehti oli siitä vihainen, että Belórf-Nousiainen olisi yrittänyt iskeä hänen miestään.
– Hän on iskenyt mun miestä todella h ärskisti, Aitolehti perusteli poliisille kuumentumistaan.
Lopulta Aitolehti kävi Belórf-Nousiaiseen käsiksi.
– Hän ei suostunut lähtemään, joten nappasin häntä t ukasta kiinni ja painoin alaspäin.
– Kyllä mä oon varmaa kovaa repiny. Olin tilanteessa tosi vihainen, et kyllä oon siinä voimaa k äyttäny, kukapa vihaisena hiljaa repisi, Aitolehti sanoi.
-Seiska
oliko niin että M joutui jotain sakkoja maksella tästä keissistä? tuomittiinko pahoinpitelystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aitolehti kuumeni nopeasti. Hän sanoi kolmesti vip-alueen työntekijöille, että he poistaisivat Belórf-Nousiaisen alueelta pois.
– Kun Sofia ei suostunut lähtemään, niin kävin itse hänelle sanomassa, että "painu vi ttuun", Aitolehti sanoi p oliisikuulusteluissa.
– Mun mielestä Sofia ei sanonu tilanteessa mitään, en oo ainakaan varma. Tuijotti vaan suu auki. Olin tilanteessa tosi vihainen, joka on voinut vaikuttaa muistikuviin, Aitolehti jatkoi.
Kertomansa mukaan Aitolehti oli siitä vihainen, että Belórf-Nousiainen olisi yrittänyt iskeä hänen miestään.
– Hän on iskenyt mun miestä todella h ärskisti, Aitolehti perusteli poliisille kuumentumistaan.
Lopulta Aitolehti kävi Belórf-Nousiaiseen käsiksi.
– Hän ei suostunut lähtemään, joten nappasin häntä t ukasta kiinni ja painoin alaspäin.
– Kyllä mä oon varmaa kovaa repiny. Olin tilanteessa tosi vihainen, et kyllä oon siinä voimaa k äyttäny, kukapa vihaisena hiljaa repisi, Aitolehti sanoi.
-Seiska
oliko niin että M joutui jotain sakkoja maksella tästä keissistä? tuomittiinko pahoinpitelystä
Sai tuomion, sakkoja ainakin.
Haukkukaa vaan Martinaa vihaajat. Mutta on se vaan silti edelleen Suomen komein mies.
"Where there is mill, there is road"
Vierailija kirjoitti:
Seurasin joskus BBtä, kun tämä Martina asteli taloon. Oli kyllä niin itseään täynnä, ku ihminen voi olla. Ihmettelen, et nykyään niin lepposen oloinen Esko on voinu joskus olla tuon kans.
Minun mielestä Martina on sivistymätön juntti.
Martina luuli olevansa silloinkin muiden yläpuolella ja talon kuningatar. Muut seurasivat pöydän ääressä jännittyneenä kuunnellen, mitä mieltä Martina oli muista. Kuvaili jokaista vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Maritta joku mannekiini?
Enempi sitä manne auki osastoa taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En päästä susta ikinä irti!"
:DDD
Oliko tämä nyt se FBI:n etsimä taulumies, vaiko raiskaussyytetty Pikkarainen? Kenen kanssa kurkoteltiin tähtiä? Oliko se Tanskan lippismies, joka purskahti Seiskan mukaan itkuun, kun jäi kaksin Martinan kanssa? Eipä näistä voi pysyä kärryillä. Onko aussimiehellä myös rötöstaustaa?
Älä unohda palomiestä.
Äläkä panomiestä.
Entäs se jääkiekkoilija-Rasmus, jonka paitaa laivaraflassa Mara repi ja taisi housuja yrittää avata. Rasmus näytti inhoavan koko muijaa suunnattomasti, olin paikalla ja nöintilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Martina haukkunut bb-talossa lihavat ihmiset maan rakoon.
Ylipäätään ihmettelen suuresti, että tämä ihminen on nykypäivänä ns. salonkikelpoinen erilaisiin tv-ohjelmiin ja lehtihaastatteluihin rikostuomioista ja kaikesta muusta luokattoman huonosta käyttäytymisestä huolimatta. Vähemmästäkin on tässä maassa maine mennyt.
Ja oma äiti on melkomoinen tankki. Ei minua haittaa, miltähän annesta tuntuu kun tyttö kumitisseineen lyttää.
Martina sai todellista ryöpytystä, kun asukkaat kävivät vuorollaan nimeämässä omat putoajaehdokkaansa. Julkkismalli yritti kaikkien mukaan ärsyttää ihmisiä tahallaan ja yritti rikkoa talon henkeä.
Jarkko haukkui Martinaa tyhmäksi ja itserakkaaksi.
-Ei miellytä minua millään muulla tavalla kuin ulkoisesti. Se ei riitä täällä pitkälle. Itsepäinen, kovaluontoinen, hieman tyhmänrohkea. On tyhmempi vielä kuin näyttää. Ei ole sosiaalinen, itserakas, Jarkko latasi.
Tiinan mukaan Martina on riidanlietsoja.
-Kylvää tai yrittää kylvää riitaa ja eripuraa muiden välillä. Ei ole osa perhettä, ei ota itse vastaan kritiikkiä. Haluaa ärsyttää ärsytyksen ilosta, Tiina sanoi.
-Hieman jatkuvalla syötöllä provosoi, on suorapuheinen ja tahtoo aina, että kaikki tehdään hänen oman päänsä mukaan, Timo sanoi.
Tuleekohan nyt mitali kotiin MM-kisoista kun on treenannut ja kehittynyt niin hel..tisti?
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt, tämä mies on tullut Australiasta asti Suomeen vain huomatakseen.....
Asuvatko yhdessä jo?
Vierailija kirjoitti:
No sanoihan lapset, että äiti ragee eikä pysty lopettamaan
Jos sun haaveissa olis löytää se paljon etsitty ”sisäinen rauha” , hyvä olo ja tietysti terve ja timmi keho niin SWAIPPAA seuraaviin videoihin.
-Martinan insta
Tämä, joka ei edes julkisilla paikoilla pysty olemaan ihmisiksi ja raivoamatta MYY ihmisille "s i s ä i s t ä rauhaa" ja "MIELENHARJOITTEITA".. 😳