Seiska: Martina Aitolehden raivoaminen hämmensi kahvilassa
Seiska kertoo, että Martina olisi olisi "huutanut suoraa huutoa" ja ollut "hysteerisen" raivona kahviossa Helsingissä tälle uusimmalle elämänsä forever -miehelle.
Tilanne silminnäkijöiden mukaan päättyi siihen, kun Martina raivottuaan riittävästi poistui paikalta. Episodin jälkeen aussikulta ilmeisesti silti lähti Martinan messissä reissuun Lontooseen. Aika hurjaa, tai sitten todistaa vaan sen palstallakin useasti kuullun vanhan viisauden, että riivinraudat revitään käsistä. Kiltti ja mukava nainen ei kelpaa, tai ajautuu kynnysmatoksi.
https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehden-raivoaminen-hammensi-k…
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tossa iässä kuuluisi jo osata käytöstään hillitä eikä huutaa julkisella paikalla kuin uhma-ikuinen 3 vuotias.
Luulisi vielä ns hyvinvointi valmentajana voivan piiiiiikkuisen paremmin 😳Nykyään monetkaan ei osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla. Tarvittais Kaarina Suonperän opastusta myös "paremmalle" väelle.
Siitä sinisestä muumiosta on päästy kerran eroon niin onko sitä pakko manata takaisin? Olin iloinen sinä päivänä kun se suomensyöjä muinaisjäänne kuoli, enkä todellakaan halua mitään sen narsistin paluuta.
Olipas harvinaisen ilkeä kommentti. Taidat olla Maran valmennuksen alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on jo päälle nelikymppinen, jotain vikaa on jos ei tuossa iässä vieläkään ole aikuistumisen merkkejä. Vajaan kymmenen vuoden päästä viiskymppisenä se meinaa edelleen olla teinipissis? N-o-l-o-a.
Ei se kusipäinen luonne miksikään muutu vaikka vanheneekin.
Pahenee vain vaihdevuosissa.
Viiristelikö Esko kateellisena lähistöllä??
Martina on edelleen Minna Riksusta. Mikään ei oikeasti ole muuttunut.
Huomasin kun instassa maireasti I love you sanoi poistuvalle tyttärelleen, joka
ei näyttänyt reagoivan mitenkään. Ei varmaan noi otsikot ole kivoja niillekään.
En tajua sitä, ettei hetkeäkään pysty olemaan yksin. Aina ukko kierroksessa.
Se on jotenkin pakkomielteistä tai oman haluttavuuden jatkuvaa testaamista.
Huonosta itsetunnosta kai kuitenkin kysymys. En tiedä, millaista se perhe-elämä
ihanan Anne-äidin kanssa on ollut?
Seurasin joskus BBtä, kun tämä Martina asteli taloon. Oli kyllä niin itseään täynnä, ku ihminen voi olla. Ihmettelen, et nykyään niin lepposen oloinen Esko on voinu joskus olla tuon kans.
Minun mielestä Martina on sivistymätön juntti.
Onko tuo Maritta joku mannekiini?
Eikö se ole aina ollut tuollainen kuumakalle. Sääli, jos ulkomaalainen on tietämättömyyttään tähän langennut.
Sit pitää myös naisten kestää kiltisti se , että mies raivoo ja huutaa sekä valittaa joka asiasta . Pitää hyväksyä miesten voimaantuminen ja tarpeet .
Seiskan rasvatukkatoimittaja oli piiloutunut Martinan hameen alle kameroineen ja vahingossa meni vain Martinan kuppi nurin, kun hamonen oli niin pieni.
elbot kirjoitti:
Martina on edelleen Minna Riksusta. Mikään ei oikeasti ole muuttunut.
Huomasin kun instassa maireasti I love you sanoi poistuvalle tyttärelleen, joka
ei näyttänyt reagoivan mitenkään. Ei varmaan noi otsikot ole kivoja niillekään.
En tajua sitä, ettei hetkeäkään pysty olemaan yksin. Aina ukko kierroksessa.
Se on jotenkin pakkomielteistä tai oman haluttavuuden jatkuvaa testaamista.
Huonosta itsetunnosta kai kuitenkin kysymys. En tiedä, millaista se perhe-elämä
ihanan Anne-äidin kanssa on ollut?
Oma isä ei ole ilmeisesti milloinkaan ollut kuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
tuittupää keravalta kirjoitti:
Joskus iskee kiukku. Ei sille voi mitään. Ite oon myös aika spondaani ja joskus raivoan miehelleni.
"Olen spondaani"
Olen spondaami
Vierailija kirjoitti:
Seurasin joskus BBtä, kun tämä Martina asteli taloon. Oli kyllä niin itseään täynnä, ku ihminen voi olla. Ihmettelen, et nykyään niin lepposen oloinen Esko on voinu joskus olla tuon kans.
Minun mielestä Martina on sivistymätön juntti.
Muistan myös Bb-vierailun. Ajattelin että on kyllä todella kaunis, mutta olemuksensa ja käytöksensä oli pelottavan ylimielistä. M oli kuin joku stadilaisten koviskimmojen jengin pomo, joka tappoi katseellaan.
Ja itsekin sentään asuin Maunulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Martina on sivistymätön juntti.Muistan myös Bb-vierailun. Ajattelin että on kyllä todella kaunis, mutta olemuksensa ja käytöksensä oli pelottavan ylimielistä. M oli kuin joku stadilaisten koviskimmojen jengin pomo, joka tappoi katseellaan.
Ja itsekin sentään asuin Maunulassa.
Itse en ole kyllä osannut koskaan nähdä Martinaa kauniina.
Luonne rumentaa tässä tapauksessa niin totaalisesti.
Eikös Martina haukkunut bb-talossa lihavat ihmiset maan rakoon.
Ylipäätään ihmettelen suuresti, että tämä ihminen on nykypäivänä ns. salonkikelpoinen erilaisiin tv-ohjelmiin ja lehtihaastatteluihin rikostuomioista ja kaikesta muusta luokattoman huonosta käyttäytymisestä huolimatta. Vähemmästäkin on tässä maassa maine mennyt.
Hyvinvointivalventaja Martinan instassa esillä ruoka-annos, josta saa hänen mukaansa "ravinteita".
Asiantuntemus huipussaan. 🤣🤣
Martina on kirjoittanut kirjoja ja hänellä on akateemisia opintoja.
Että sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Että sellaista.
Mitähän ne akateemiset opinnot mahtaa olla . Eikö tällä ole joku kampaajatutkinto amiksesta ja pt-tutkinto, jonka saa muutamassa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Että sellaista.
Ne kirjat on kyllä kirjoittanut joku muu. Eihän tämä osaa edes yhtä yhdyssanaa oikein kirjoittaa.
Pahinta on, kun yrittää kirjoittaa englanniksi.
Martinalla nyt viides elämänrakkaus Stefun jälkeen. Kaikkia suhteitaan kovasti hehkuttanut, mutta totuus lienee toinen.
Eskolla ja Stefullakin oli aikoinaan ruhjeita naamassa, poliisit vieraili Aitolehti-Thermanin kotona alvariinsa. Martinalla on kaksi tuomiota pahoinpitelystä, yksi tuomio rattijuopumuksesta, yksi tuomio kotirauhan rikkomisesta, sekä yksi tuomio laittomasta uhkauksesta.
Aika hyvin naiselta, joka yrittää profiloitua urheilijana, sekä hyvinvointivalmentajana.
Pahoinvointivalmentaja.