Seiska: Martina Aitolehden raivoaminen hämmensi kahvilassa
Seiska kertoo, että Martina olisi olisi "huutanut suoraa huutoa" ja ollut "hysteerisen" raivona kahviossa Helsingissä tälle uusimmalle elämänsä forever -miehelle.
Tilanne silminnäkijöiden mukaan päättyi siihen, kun Martina raivottuaan riittävästi poistui paikalta. Episodin jälkeen aussikulta ilmeisesti silti lähti Martinan messissä reissuun Lontooseen. Aika hurjaa, tai sitten todistaa vaan sen palstallakin useasti kuullun vanhan viisauden, että riivinraudat revitään käsistä. Kiltti ja mukava nainen ei kelpaa, tai ajautuu kynnysmatoksi.
https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehden-raivoaminen-hammensi-k…
Kommentit (341)
Niin. Minkä sille voi jos on epävakaa persoonallisuushäiriö. Tuollaistahan se on ettei osaa hallita käytöstään. Ei edes julkisilla paikoilla.
Joskus iskee kiukku. Ei sille voi mitään. Ite oon myös aika spondaani ja joskus raivoan miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minkä sille voi jos on epävakaa persoonallisuushäiriö. Tuollaistahan se on ettei osaa hallita käytöstään. Ei edes julkisilla paikoilla.
Sanoin jo 15 vuotta sitten että Martina ympärillä leijuu väkivallan uhka. Jos ei konkreettinen niin ainakin henkinen.
Olikos se edellinen forever-hoito vuoden alussa? Nopeesti vaihtuu.
tuittupää keravalta kirjoitti:
Joskus iskee kiukku. Ei sille voi mitään. Ite oon myös aika spondaani ja joskus raivoan miehelleni.
Minäkin olen spondaani, mutta yritän kyllä edes julkisilla paikoilla hillitä kilahtelua.
Aikuinen ihminen voi ja hallitsee tunteensa. Esiteini ei.
Joku kehitysvaihe jäänyt välistä tai koko halu kehittyä puuttuu?
Martina on Suomen johtava hyvinvointivalmentaja. Näyttää esimerkkiä, ettei niitä tunteita hillota sinne mielen pimeimpiin sopukoihin, vaan reilusti tuuletetaan kiukku missä vaan ja milloin vaan. Onneksi aussikulta sentään säästyi tukkapöllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin.
Repesin kanssa nauramaan, kun näin Seiskan kannen. Jotkut ihmiset ei vaan koskaan muutu, vaikka vähintään kerran vuodessa saadaan MeNaisista lukea, miten Martina on jälleen kasvanut henkisesti vähintään kilometrin.
No ei todellakaan raivonnut, juoma kaatui niin kiroili mutta ei todellakaan mitenkään raivonnut joku taas hiukan liioitellut
Martina on vaan niin tempperamenttinen...
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Kas kun ei 'ketä'?
KVG
Vierailija kirjoitti:
se on spontaani :)
No ei ole ihan niin justiinsa.
"Olen spondaani"
Vierailija kirjoitti:
"Olen spondaani"
Siittä teksti Tinder-profiiliin: "Oon semmonen spondaani ja räväccä oman elämäni Pikku-Myy"
Martinan forever = 1 vuosi max.