Seiska: Martina Aitolehden raivoaminen hämmensi kahvilassa
Seiska kertoo, että Martina olisi olisi "huutanut suoraa huutoa" ja ollut "hysteerisen" raivona kahviossa Helsingissä tälle uusimmalle elämänsä forever -miehelle.
Tilanne silminnäkijöiden mukaan päättyi siihen, kun Martina raivottuaan riittävästi poistui paikalta. Episodin jälkeen aussikulta ilmeisesti silti lähti Martinan messissä reissuun Lontooseen. Aika hurjaa, tai sitten todistaa vaan sen palstallakin useasti kuullun vanhan viisauden, että riivinraudat revitään käsistä. Kiltti ja mukava nainen ei kelpaa, tai ajautuu kynnysmatoksi.
https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehden-raivoaminen-hammensi-k…
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas akka hakee julkisuutta ja lehti saa tilaisuuden värittää juttua monelle eri studiossa otetulla mallikuvalla.
Säälittävää kun "ammattina" on olla julkisuudenhenkilö ja pysyä otsikoissa keinolla millä hyvänsä.Mitään aitoa kykyä hänellä kun ei oikeasti taida olla, paitsi se suihinotto minkä avulla hän aluperin pääsikin julkisuuteen.
Suihinotolla julkisuuteen, tätä en tiennytkään?!
Juu, Levin vessassa steppulilta. Näi puskaradio kertoo. Oli vielä naimisissa Eskon kans ja pieni lapsi. Maailmalla juorutaan.
Jos nyt kuitenkin lukisit muutakin kuin juoruja, kun Esko on itse kertonut, että oli erosta niin raivoissaan, että sepitti koko jutun. Itse tunnusti myös pettäneensä koko tanssijauransa ajan, kun matkustivat keikoille eri puolille Suomea.
Tällaiset väitteet juorujen perusteella ovat kunnianloukkauksia.
No miksiköhän M:n vankin tukija Esko sitten kertoi saman jutun M:n hiertyneistä verestävistä polvista (hotlan yleiseen vessaan oli kulkeutunut soraa laskettelijoiden kengissä) myös elämäkerrassaan, joka ilmestyi vasta vuosia eron jälkeen 2016? Eikä ole jostain syystä kunnianloukkausjuttua oikeudessa näkynyt. Esko osaa kertoa asian niin, että faktoista lukijalle kyllä selviää, mitä tapahtui.
Tämä nyt ei kuitenkaan ollut se, millä M tuli julkisuuteen, vaan Eremenkon toisena naisena olo. Lööppeihin oli keksitty uusi termi "salarakas".
Onkohan Maestro Eremenko vedellyt kumpaakin samaan aikaan?
Martsua ja Fingeriä
Jos M ja F ovat olleet nuolemassa toisiaan, kumpaa silloin Ere bylsi ekana??
Vierailija kirjoitti:
"Where there is mill, there is road"
Ei kun se oli "There where is mill..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas akka hakee julkisuutta ja lehti saa tilaisuuden värittää juttua monelle eri studiossa otetulla mallikuvalla.
Säälittävää kun "ammattina" on olla julkisuudenhenkilö ja pysyä otsikoissa keinolla millä hyvänsä.Mitään aitoa kykyä hänellä kun ei oikeasti taida olla, paitsi se suihinotto minkä avulla hän aluperin pääsikin julkisuuteen.
Hän on ollut malli jo nuoresta. Edustanut Suomessa joissain kauneuskisoissa. Missikokelas. Ja ponnahti julkisuuteen Eremenkon tyttöystävänä ilmeisesti salarakkaana.
Eihän se M nyt mikään tyttöystävä ollut.
Eremenkolla oli kyllä tyttöystävä erikseen, mutta Martina oli si vu pano. Voi kai sitä salarakkaaksi kutsua, jos haluaa hienomman kuvan antaa.
Onko se uusi aussimies vielä kuvioissa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Onko se uusi aussimies vielä kuvioissa mukana?
Kai se kenkää jo sai??
Martsulla jo uudet kuvioT?
Martina inttää vieläkin instassa, että joku sabotoi pyörää.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Where there is mill, there is road"
Ei kun se oli "There where is mill..."
Ei vaan "There were is..." Siis todellakin "were". Niin monta kirjoitusvirhettä, että sitä on ihmisten vaikea näköjään edes käsittää.
Vierailija kirjoitti:
opettelis edes ketjun paikalleen laiton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on muutama ihminen ystävällisesti huomauttanut, että sabotaasi on mahdoton, mutta Martina ei usko, vaan käskee heidän painua pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotolla julkisuuteen, tätä en tiennytkään?!
Juu, Levin vessassa steppulilta. Näi puskaradio kertoo. Oli vielä naimisissa Eskon kans ja pieni lapsi. Maailmalla juorutaan.
Jos nyt kuitenkin lukisit muutakin kuin juoruja, kun Esko on itse kertonut, että oli erosta niin raivoissaan, että sepitti koko jutun. Itse tunnusti myös pettäneensä koko tanssijauransa ajan, kun matkustivat keikoille eri puolille Suomea.
Tällaiset väitteet juorujen perusteella ovat kunnianloukkauksia.
Eli Eskon syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on muutama ihminen ystävällisesti huomauttanut, että sabotaasi on mahdoton, mutta Martina ei usko, vaan käskee heidän painua pois.
Tuosta sen näkee.
Jos Martina on jotain päättänyt ei kukaan muu voi olla oikeassa
kasetti ei kestä vastoinkäymisiä
Luulen että kunto loppui ja oli pakko pitää pidempi tauko
Olen itsekin aika spondaani, mutta julkisilla paikoilla kuitenkin vähintään yritän käyttäytyä embaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
tuittupää keravalta kirjoitti:
Joskus iskee kiukku. Ei sille voi mitään. Ite oon myös aika spondaani ja joskus raivoan miehelleni.
Minäkin olen spondaani, mutta yritän kyllä edes julkisilla paikoilla hillitä kilahtelua.
Jos katsoo viime vuosien Hawaijikilpailujen voittajia, niin kyllä