Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: Martina Aitolehden raivoaminen hämmensi kahvilassa

Vierailija
20.07.2023 |

Seiska kertoo, että Martina olisi olisi "huutanut suoraa huutoa" ja ollut "hysteerisen" raivona kahviossa Helsingissä tälle uusimmalle elämänsä forever -miehelle.

Tilanne silminnäkijöiden mukaan päättyi siihen, kun Martina raivottuaan riittävästi poistui paikalta. Episodin jälkeen aussikulta ilmeisesti silti lähti Martinan messissä reissuun Lontooseen. Aika hurjaa, tai sitten todistaa vaan sen palstallakin useasti kuullun vanhan viisauden, että riivinraudat revitään käsistä. Kiltti ja mukava nainen ei kelpaa, tai ajautuu kynnysmatoksi.

https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehden-raivoaminen-hammensi-k…

Kommentit (341)

Vierailija
201/341 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä ja koiralla kavereita turvana? Ettei ihan yksin ole tilanteen kanssa.

Koirasta puheenollen, ei se koirakaan näemmä viihdy M seurassa, kun M joutui työntämällä ja osin nostamalla pakottamaan koiran mukaansa.

Vierailija
202/341 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä ja koiralla kavereita turvana? Ettei ihan yksin ole tilanteen kanssa.

Koirasta puheenollen, ei se koirakaan näemmä viihdy M seurassa, kun M joutui työntämällä ja osin nostamalla pakottamaan koiran mukaansa.

Koira aistii raivon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/341 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira aistii raivon...

Ja itsehillinnän puutteen...

Vierailija
204/341 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi opetella polkupyörän alkeet edes jotta osaa laittaa ketjun takaisin päälle

Vierailija
205/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas akka hakee julkisuutta ja lehti saa tilaisuuden värittää juttua monelle eri studiossa otetulla mallikuvalla. 

Säälittävää kun "ammattina" on olla julkisuudenhenkilö ja pysyä otsikoissa keinolla millä hyvänsä.

Mitään aitoa kykyä hänellä kun ei oikeasti taida olla, paitsi se suihinotto minkä avulla hän aluperin pääsikin julkisuuteen.

Vierailija
206/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas akka hakee julkisuutta ja lehti saa tilaisuuden värittää juttua monelle eri studiossa otetulla mallikuvalla. 

Säälittävää kun "ammattina" on olla julkisuudenhenkilö ja pysyä otsikoissa keinolla millä hyvänsä.

Mitään aitoa kykyä hänellä kun ei oikeasti taida olla, paitsi se suihinotto minkä avulla hän aluperin pääsikin julkisuuteen.

Suihinotolla julkisuuteen, tätä en tiennytkään?!

Vierailija
207/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho olet niin nuori ettet taida muistaa että hänen ensimmäinen työnimi julkisuudessa oli "salarakas".

Vierailija
208/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Minkä sille voi jos on epävakaa persoonallisuushäiriö. Tuollaistahan se on ettei osaa hallita käytöstään. Ei edes julkisilla paikoilla.

Tiesitkö, että tunnesäätelyvaikeuksia voi olla muillakin kuin epävakailla? Siitä, että raivoaa julkisesti, ei voi vielä tehdä yhtään mitään diagnoosia.

Narsisti se on. Minä, minä, minä.

Loputon ihailun- ja huomiontarve jota on toteuttanut tunkemalla julkisuuteen keinolla millä hyvänsä koko aikuisikänsä.

-eri

Onko tämä nainen se salarakas?

Vierailija
209/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho olet niin nuori ettet taida muistaa että hänen ensimmäinen työnimi julkisuudessa oli "salarakas".

Se onkin ainut mitä tuosta naisesta on jäänyt mulla mieleen, en seuraa juoruja pahemmin.

Vierailija
210/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aitolehti kuumeni nopeasti. Hän sanoi kolmesti vip-alueen työntekijöille, että he poistaisivat Belórf-Nousiaisen alueelta pois.

– Kun Sofia ei suostunut lähtemään, niin kävin itse hänelle sanomassa, että "painu vi ttuun", Aitolehti sanoi p oliisikuulusteluissa.

– Mun mielestä Sofia ei sanonu tilanteessa mitään, en oo ainakaan varma. Tuijotti vaan suu auki. Olin tilanteessa tosi vihainen, joka on voinut vaikuttaa muistikuviin, Aitolehti jatkoi.

Kertomansa mukaan Aitolehti oli siitä vihainen, että Belórf-Nousiainen olisi yrittänyt iskeä hänen miestään.

– Hän on iskenyt mun miestä todella h ärskisti, Aitolehti perusteli poliisille kuumentumistaan.

Lopulta Aitolehti kävi Belórf-Nousiaiseen käsiksi.

– Hän ei suostunut lähtemään, joten nappasin häntä t ukasta kiinni ja painoin alaspäin.

– Kyllä mä oon varmaa kovaa repiny. Olin tilanteessa tosi vihainen, et kyllä oon siinä voimaa k äyttäny, kukapa vihaisena hiljaa repisi, Aitolehti sanoi.

-Seiska

Mikähän auktoriteetti Minna kuvittelee olevansa vaatimaan kuka saa olla vip-alueella ja kuka ei? Jos minä olisin tapahtumanjärjestäjä niin tuollaisella riksulaisella katutappelijalla ei olisi asiaa koko tapahtumaan, vip-alueesta nyt puhumattakaan.

Sen verran tunnen taustaa, että tuolle naiselle ei sovi alkoholi yhtään. Se muuttuu aina ennemmin tai myöhemmin rähinäviinaksi.

Vierailija
211/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen salarakas hän olikaan, sen muistan että fingerroos taisi olla mukana

Vierailija
212/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaan cv:ssä on suihinotto laitettu "superb oral skills" 🤭

Mutta vakavasti, steroidit ovat näemmä tehneet tehtävänsä...

Vierailija
213/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porta potty on myös asia mitä tämä salarakas tekee työkseen Dubaissa, matkat ovat aina naamioitu "treenileireiksi", googlatkaa porta potty, moni suomalainen "julkkis" heittää keikkaa.

Vierailija
214/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee koko Suomen julkkisten tason, turhakkeita kenellä on pakkomielteenä tunkea naamansa joka julkaisuun ja olla niin olevinaan. Näitä on aina riittänyt ja media rakastaa heitä koska saavat tyhjästä tehdä juttua.

Jopa Hesari on sortunut kirjoittamaan tästä huu-haa tyypistä. Samaa paskaa Tukiaisen ja muiden "kohukaunottarien" (suurella varauksella sana kaunotar) kanssa.

Uusin naurettavauus on kuolleiden julkkisten ex-vaimot, Nykänen, Timo T A Mikkosen ja Ilkka Kanervan lesket, huutonaurua.

Naurettavin esimerkki on Kanervan leski Elina Kiikko kuka käyttää nyt koko ajan nimeä Elina Kanerva koska muuten porukka kysyisi siis KUKA?

Keinolla millä hyvänsä julkisuuteen ja naama lehden kanteen.....säälittävää.

Vierailija
215/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka sabotointia kisassa,kisajärjestäjän haastattelu IL ja oli sitä mieltä ettei olisi mahdollista. Naurettavaa ,kisassa voi tapahtua mitä vaan. Tähän asti hänelle ei vaan ole käynyt mitään rikkoja ,ainut oma kunto ollut esteenä ja siitähän ei voi ketään muuta syyttää kun itseään.

Vierailija
216/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesäkuussa Martsan raivoamassa kullalleen Satdikalla. Ei siis yllättänyt tää uutinen.

217/341 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porta potty on myös asia mitä tämä salarakas tekee työkseen Dubaissa, matkat ovat aina naamioitu "treenileireiksi", googlatkaa porta potty, moni suomalainen "julkkis" heittää keikkaa.

No sitten Martti anteeksi Martiina on löytänyt todellisen lahjansa koska hän suoltaa sitä itseään ihan kiitettävästi täällä Suomenkin mediassa.

Vierailija
218/341 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina voisi jo luovuttaa nuorekkaamman esittämisen...

Vierailija
219/341 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattipolvet ja korkea ikä, ei sovi triathloniin

Vierailija
220/341 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan olisi jo syytä rauhoittua kaikin puolin.