KYSYMYS NAISILLE
Kiinnostaisi tietää millaisesta seksikuvastosta naiset pitävät? Siis millaisen kuvan nähdessäsi kiihotut nainen?
Kommentit (25)
enemmän. Alaston mies on jotenkin arkinen. Katsellessani naisten kuvia samastun niihin naisiin. Miehiin liittyvät erilaiset fantasiat vallasta yms. - eivät visuaaliset elementit. En ole koskaan pitänyt miehen ulkonäköä minään asiana. Uskokoon ken tahtoo. Miehessä merkkaa vaikutusvalta ja sellaiset asiat.
mutta minä kiihotun kuvista, joissa naiset pissaavat. Ja olen itse nainen. Kesti kauan, että kehtasin myöntää tämän itsellenikään, vaikkei siinä sinänsä mitään pahaa ole. Mies sai tietää vasta äsken, vaikka ollaan jo vuosikausia oltu naimisissa. Ei kyllä yhtään pitänyt mua outona, vaan etsi netistä mulle lisää katsottavaa. Ihana mies.
kakkelberg osasto sitten? Koliseeko samalla tavalla? Netissä on hienoja videoita japanilaisista jotka paskantelee toistensa suihin.
Vierailija:
mutta minä kiihotun kuvista, joissa naiset pissaavat. Ja olen itse nainen. Kesti kauan, että kehtasin myöntää tämän itsellenikään, vaikkei siinä sinänsä mitään pahaa ole. Mies sai tietää vasta äsken, vaikka ollaan jo vuosikausia oltu naimisissa. Ei kyllä yhtään pitänyt mua outona, vaan etsi netistä mulle lisää katsottavaa. Ihana mies.
Tästä asiasta puhuttiin kerran kavereiden kesken ja tultiin siihen tulokseen että miehet katselevat naisia koska kuvittelevat itsensä kuvaan toiseksi osapuoleksi ja naiset siksi että kuvittelevat itsensä tuoksi naiseksi.
Siis tietysti tarkoitan sitä että jos tarjolla olis sekä miehen ja naisen kuva niin suurin osa valitsisi sen naisen...
Ei muakaan erityisesti kiinnosta katsella esim. mieskalenteria niinkuin mieheni tuota pimukalenteria joka on sen työhuoneen seinällä ;)
kans sellainen, että nainen ottaa suihin. Ei tarvi olla mikään huippukroppa tai älyttömän iso muna tai naisen mikään kurvikas blondi. Enemmän jotenkin se tunnelma. Ja ehkä kiihotun jostain pukujutuista, armeija- tai poliisivaatteista. Ja tunnen myös kiinnostusta homokuvia kohtaan. Olen siis nainen, hetero.