Jostain luin että ajokortitta ajaja ei jää periaatteessa koskaan kiinni
Siis poliisi voi antaa homautuksen, mutta silti ajokortiton voi jatkaa kortitta ajamista. Vaikka olisi saanu kuinka monta huomautusta tahansa.
Miten tää on mahdollista?
Kommentit (48)
Poliisi ei ole kertaakaan kysynyt nimeäni tai ajokorttia, auton omistaa työnantajayritykseni tai siskoni vähän sen mukaan, olenko töissä vai vapaalla. Mitä siis Traficomin rekistereistä minusta selviää, jos toinen poliisi puhalluttaa ja toinen katsoo rekisterinumeron perusteella auton tietoja?
Et taida lukea sanomalehtiä, jos ei ole silmään osunut yhtäkään kortitta ajanutta, poliisin talteenottamaa..
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ollut ajokortti 32v eikä sitä ole kysytty kuin kerran. Puhallutettu useasti.
Minulta on kysytty monta kertaa.
Ajoin 12 vuotta ilman korttia. Kertaakaan ei kysytty korttia. Kolmesti ajoin puhallusratsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut ajokortti 26 vuotta eikä kertaakaan kysytty poliisin toimesta saati että olisi puhallutettu tai tehty pikahuumetestiä muttei minulla ole autoakaan..
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ollut ajokortti 32v eikä sitä ole kysytty kuin kerran. Puhallutettu useasti.
Mulla on ollut ajokortti 35 vuotta, enkä ole joutunut näyttämään sitä ikinä. Enkä puhaltamaankaan.
Mulla on ollu kortti jotain 14 vuotta. Yks puhallusratsia,korttia ei oo kysytty kertaakaan.
Siis 35vuotta ajanu ilman korttia,40.000km tulee vuodessa kilometrejä. Yöllä kun ei ajele pillurallia,ei voi jäädä kiinni mitenkään.