Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mieskaveri lähti viime yönä kotiin kun m ulla oli migreeni. Tunsin oloni petetyksi. Mä en IKINÄ jättäisi sariasta rakastani yksin!

Vierailija
20.07.2023 |

Mitähän tästä tulee? Mitä jos muutetaan yhteen ja saadaan vauva,tuleeko mies mukaan synnytykseen olleenkaan? Hoitaisiko se sairasta lasta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hirmu kipeä ja pelkäsin joutuvani päivystykseen jos kohtaus ei helpota. Oksenin lääkkeet ulos. Pelotti olla itsekseen ja yksi vaan häipyi kun ei kestänyt oksenteluani! 

Vieläkin karmea olo, niinkuin olisi kännissä vaikka särky meni pois. Mietin laitanko miehelle suoraan  viestin ja kerron miltä musta tuntuu. 

Aloittaja

Niin, sanoitko miehelle, että haluaisit hänen jäävän seuraasi?

- M55

Kyllä miesten pitää osata sen verran lukea naisen ajatuksia että naisen ei tarvi koskaan ääneen sanoa mitä haluaa. Eihän se nyt voi mennä niin että naisten pitää pyytää jotain miehiltä kun miesten pitää tehdä kaikkensa naisten ja naisen hyvinvoinnin eteen ilman että naisen pitää pyytää mieheltä mitään. Miehen ainoa tarkoitus on huomioida ja palvella naisia

-N23

Aika huono trollí, yritä ensi kerralla hieman hienovaraisemmin.

Vierailija
42/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jutella vakavasti tyypin kanssa. Ja miettiä tarkkaan onko hän ihminen jonka kanssa haluat elää?

Mun ex, kiukutteli aikanaan mulle kun olis oltu lähdössä kaverinsa 30v juhliin toiselle paikkakunnalle ja mulla tuli maha todella kipeäksi eikä päästy lähtemään. Lähti mukaan sairaalan päivystykseen mutta sielläkin kiukutteli kun ei päästy lähtemään. Kyseenalasti mun kipua. Sanoin kyllä että senkun meet, ei sun tartte täällä olla. Jäi kuitenkin paikalle.

Lopulta mut otettiin osastolle useaksi päiväksi kun oli kohdunulkonen raskaus mikä oli aiheuttanu verta vatsaonteloon.

Mutta muistan sen kun olin tosi kipeä ja toinen vaan kiukutteli jotai juhlia.

Kerron tän, koska suhde tämän tyypin kanssa oli kaikkea muuta kun hyvä. Perustettii perhw, tehtiin 3 lasta.

Ei olis pitäny. Elämässä olis varmasti päässy paljon helpommalla, kun olisi viimeistään siellä sairaalassa tajunnu laittaa stopin koko hommalle.

Joten, mieti sä tarkkaan. Itsekäs on itsekäs. Toki, joskus epähuomiossa ajattelemattomuuttaan voi tehdä hölmöjä päätöksiä. Selvitä kummasta oli kyse.

Sinä kun olit kipeä niin sinä varmaan kohtelit kaikki todella kunnioittavasti ja arvostavasti etkä yhtää toiminut tyypilliseen naisen tapaan että et mitään muuta tehnytkään kuin valitit ja vaadit samalla kun hermosit ihan kaikesta miehelle jopa hänen hengittämisestä kun kyllähän miehen pitää tappaa itsesä lopettamalla hengittämisen kun naista nyt vain sattuu ärsyttämään miehen hengitys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hirmu kipeä ja pelkäsin joutuvani päivystykseen jos kohtaus ei helpota. Oksenin lääkkeet ulos. Pelotti olla itsekseen ja yksi vaan häipyi kun ei kestänyt oksenteluani! 

Vieläkin karmea olo, niinkuin olisi kännissä vaikka särky meni pois. Mietin laitanko miehelle suoraan  viestin ja kerron miltä musta tuntuu. 

Aloittaja

Niin, sanoitko miehelle, että haluaisit hänen jäävän seuraasi?

- M55

Kyllä miesten pitää osata sen verran lukea naisen ajatuksia että naisen ei tarvi koskaan ääneen sanoa mitä haluaa. Eihän se nyt voi mennä niin että naisten pitää pyytää jotain miehiltä kun miesten pitää tehdä kaikkensa naisten ja naisen hyvinvoinnin eteen ilman että naisen pitää pyytää mieheltä mitään. Miehen ainoa tarkoitus on huomioida ja palvella naisia

-N23

Aika huono trollí, yritä ensi kerralla hieman hienovaraisemmin.

Tekeekö tuosta trollin se kun se saa naisen toiminnan näyttämään huonolta ja totuus naisen toiminnasta ei saa paljastua?

-eri

Vierailija
44/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Lähetä mieluummin postikortti, se tuntuu saajasta henkilökohtaisemmalta. Kissakortit on kivoja. Siihen rustaat tuon tekstin. Toivotaan, että menee perille, monessa mielessä.

Vierailija
45/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jatkaa tota suhdetta, jos kaipaa hoivaavaa miestä. 

Niin eikö seksi tuitkitusti auta migreeniin? Potilas ei vaan aina ymmärrä sairaana omaa parastaan. Tämä on niin sanotusti umpikuja, jossa auttaminen ei ole mahdollista.

Seksi on vihoviimeinen asia mitä tekee mieli kun pää tuntuu räjähtävän ja pienikin liikehdintä aiheuttaa lisää kipua.

Vierailija
46/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on moneen kertaan jo sanottu, mutta suurimmalla osalla mogreenikohtaukset taitaa olla sellasia, ettei oikein kestä liikettä, ääniä tai valoja. Ne ei myöskään ole tappavia... Oikeestikko koet reiluna sen, että poikkis odottaa hiljaa liikkumattomana toisessa huoneessa käskyjä kun sinä parannat itseäsi muutamasta tunnista muutamaan vuorokauteen sängyssä?

Itse tykkään myös, niin kuin suurin osa täälläkin, sairastaa kohtauksen yksin. En millään kestä seuraa kun kohtaus päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi