Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mieskaveri lähti viime yönä kotiin kun m ulla oli migreeni. Tunsin oloni petetyksi. Mä en IKINÄ jättäisi sariasta rakastani yksin!

Vierailija
20.07.2023 |

Mitähän tästä tulee? Mitä jos muutetaan yhteen ja saadaan vauva,tuleeko mies mukaan synnytykseen olleenkaan? Hoitaisiko se sairasta lasta?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hetki, kurkkaanpa kristallipallostani🔮

Vierailija
2/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kyl hankkia lapsia. Ei tosin sen miehen takia vaan sun uhriutumisen takia. Siinä kärsis koko perhe tollasen marttyyrin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä hänen rakkaansa. Useimmat migreenistä kärsivät eivät halua ketään lähelleen hössöttämään, ainakaan jotain uutta tuttavuutta. 

Vierailija
4/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa tota suhdetta, jos kaipaa hoivaavaa miestä. 

Vierailija
5/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mieskaveri on aika paljon eri asia kuin vakiintuneempi kumppani tai oma lapsi, joten jos nyt jo rääkymisesi on tuota tasoa, ihan hyvä, että lähti kotiinsa.

Taisi väistää luodin ja tarpeeksi ajoissa.

Tyhmyys ja lapsellisuus sua enemmän vaivaa kuin mikään migreeni tmv.

Vierailija
6/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisitko sille että kaipaat seuraa kohtauksen aikana?

Vierailija
7/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnevammainen, mitä teet hyväksikäyttäjällä?

Vierailija
8/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kannattaa keskustella. Muistan kun nykyinen miesystävä suorastaan suuttui mulle kun siirryin keskellä yötä toiseen huoneeseen nukkumaan kun mulla oli yskä enkä halunnut pitää häntäkin hereillä.

Vierailija
9/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jatkaa tota suhdetta, jos kaipaa hoivaavaa miestä. 

Niin eikö seksi tuitkitusti auta migreeniin? Potilas ei vaan aina ymmärrä sairaana omaa parastaan. Tämä on niin sanotusti umpikuja, jossa auttaminen ei ole mahdollista.

Vierailija
10/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu hirveästi välittävän. Taidatte olla nuoriakin vielä? Kannattaa katsella seuraavaa.

Itse kyllä huolestun naisystäväni migreenikohtauksista enkä lähde mihinkään jos voi jäädä hoitelemaan.

Vierailija
11/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisitko sille että kaipaat seuraa kohtauksen aikana?

Joo kyllä sen helposti ymmärtää niin, että jos on migreeni, niin toivoisi omaa rauhaa.

Vierailija
12/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hirmu kipeä ja pelkäsin joutuvani päivystykseen jos kohtaus ei helpota. Oksenin lääkkeet ulos. Pelotti olla itsekseen ja yksi vaan häipyi kun ei kestänyt oksenteluani! 

Vieläkin karmea olo, niinkuin olisi kännissä vaikka särky meni pois. Mietin laitanko miehelle suoraan  viestin ja kerron miltä musta tuntuu. 

Aloittaja

Vierailija
13/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin migreenissä lähinnä pötkötän pimeässä huoneessa silmät peitettynä enkä pysty tai jaksa edes kommunikoida kenenkään kanssa. Jos käyttäydyit samoin, etkä sanonut toivovasi miehen jäävän, niin en ihmettele yhtään että hän päätti lähteä.

Vierailija
14/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä hänen rakkaansa. Useimmat migreenistä kärsivät eivät halua ketään lähelleen hössöttämään, ainakaan jotain uutta tuttavuutta. 

Tämä.

Vierailija
15/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä sain migreenikohtauksen, tuore miesystävä jäi seuraksi odottelemaan eikä pahoittanut mieltään, vaikka suunnitelmia jouduttiin muuttamaan. En enää edes haluaisi olla miehen kanssa, joka häippää, kun olen kipeänä.

Vierailija
16/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei olekaan migreeniä joten ei varmaan ymmärtänyt asiaa...

Vierailija
17/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolllani on migreeni. En tiedä johtuuko siitä että olen itsekin nainen vai siitä että todistin lapsena mummoni migreeneitä,mutta kun hän sai ekan kohtauksen  kanssani niin kysyin haluaako minun poistuvan vai olevan  paikalla. Hän halusi minun jäävän. Silitin hiuksiaan pimeässä mutten puhunut. Olin vain läsnä.

Ap,jos poikakaverisi vain häipyi mitään sanomatta niin se on vahva  punainen lippu. 

Vierailija
18/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä sain migreenikohtauksen, tuore miesystävä jäi seuraksi odottelemaan eikä pahoittanut mieltään, vaikka suunnitelmia jouduttiin muuttamaan. En enää edes haluaisi olla miehen kanssa, joka häippää, kun olen kipeänä.

Tuohan on vähintä mitä kumppanilta voi odottaa. Millaisten ihmisten kanssa oikein olette kimpassa ja miksi? :(

Vierailija
19/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ystävä siis, katsele rauhassa miten menee.

Vierailija
20/46 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuule elämässä vielä paljon opittavaa. Mä kerran majotin yhtä miestä kotonani, oli jo salannut että hänellä on lapsia (!), kertoi vaan eronneensa. Kun oli kipee hain lääkkeitä, tietty maksoin ja hoivasin. Sit kerran ku käytiin syömässä mun ruoka makso ehkä 15 euroo se kysy että tarviiko hänen maksaa mun ruoka. Suurin osa miehiä on lapsiaikuisia tai aikuislapsia, miten sen nyt kukin haluaa muotoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän