Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en koe olevani tosifani enkä edes fani, mutta oon vuosia sanonut, että Coldplay on ainoa keikka minne oikeasti haluaisin. Pidän todella monesta biisistä ja niissä on paljon muistoja jo nuoruudesta. Että tosiaan, musiikista voi pitää ilman, että täytyy todistella olevansa joku fani 😊 Hassua, että nyt somessa vähän vinoillaan, että kumma juttu, kun kaikki yhtäkkiä fanittaa, vaikka keikalle voi kyllä haluta ihan muutenkin.
Ja lisään, että en todellakaan osaisi nimetä albumeita. Biisejä kyllä vaikka kuinka.
Olet silti fani. Itse muistan albumien nimet mylo Xylotoon asti.
Onko Suomessa aina noin, että lippujen hinnat nousee kysynnän mukaan? Olen käynyt ulkomailla parissa konsertissa ja hinnat pysyneet ihan samana, mutta sitten on vain lisäpäiviä järjestetty.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa aina noin, että lippujen hinnat nousee kysynnän mukaan? Olen käynyt ulkomailla parissa konsertissa ja hinnat pysyneet ihan samana, mutta sitten on vain lisäpäiviä järjestetty.
Ei, taitaa olla aika uusi juttu. Ihan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis palata menneeseen lipun myynnissä. Että oltiin makuupusseissa odottamassa että lipun myynnit aukeaa. Ja ainoa mikä oli varmaa että sait myös lipun. Nyt jonotat ja roikut jonossa, mutta et todellakaan voi olla varma että saat lipun.
Olikohan silloin vähemmän lipputrokareita? Jos oli käyttössä maksimiostorajoitus lipuille?
Vierailija kirjoitti:
Dynaamista hintaa mainostettiin kai sillä että olisi oikeudenmukainen ja tasapuolinen tms faneja kohtaan. Hah! Riistohinta ei ole oikeudenmukainen ja kun osa saa liput paljon paljon halvemmalla.
Kaikenlainen keinottelu tuotteilla ja eteenpäin myynti kalliimmalla pitäisi lailla kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet rikkaat keski-ikäiset menee tuonne keikalle vaan sen takia että voi sitten töissä sanoa ja ystäville. Tietää ehkä vain yhden kappaleen ja sekin on heille se joku Viva la Diva jotain. .. sitten laittaa someen kuvia että ihana keikka, kesän paras. Ei tunne edes kappaleita mutta piti saada se 499€ lippu.
Kuvaus sopii pomooni.
Miljoonan vuositulot, ihan sama mitä se lippu maksaa kunhan pääsee kuulemaan Viva La Divan (heh!). Ja ottamaan kuvia InstaanMä tiedän yhden vastaavan, joka varmaan saa tännekin ilmaisen vip-lipun. Lähtee yleensä puolessavälissä pois, että saa helposti taksin hotellille.
Mä kysyn näiltä aina, et mikä on artistin paras levy, sit ne on hiljaa. 😆 Itse en mene Coldplayta kuuntelemaan koska X&Y:n jälkeen on tullut lähinnä kuraa. Jos soittaisivat lähinnä vanhaa tuotantoa, olisin voinut yrittää.
Soittaa ne vanhojakin kiertueella, aika montakin mitä nyt youtubesta katsoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla lippuhinnoilla voisivat hyvin lahjoittaa sen rannekkeen katsojille.
Mitä kukaan tekisi sillä rannekkeella? Mieti mikä määrä roskaa. Eikös ne nyt käytetä useampaan kertaan?
Mahtaisiko se ranneke edes toimia? Niitähän ohjataan etänä että kuinka kirkkaana tai minkä värisenä (?) ne palaa.
Sen rannekkeen takiahan sinne konserttiin mennään.
Mitä tekisit sillä konsertin jälkeen?
Ranneke voisi olla sellainen mikä toimisi myös itsenäisesti. VIP-lippujen ostajat saa oman rannekkeen kuitenkin.
On ne hurjia nuo nuoret. Poika soitti, viikon kesätyö palkka hupeni lippuun 400 e. Minä siihen, anna palaa, elä kun olet nuori vielä.
Jos suomalaiset ämpärijonottajat vie ne rannekkeet mukanaan niin seuraavien päivien keikoille kaikille ei välttämättä riitä niitä. Keskiviikkona nolo fiasko, kun valoshow olematon. Se ranneke ei toimi kuin keikalla. Muistakaa kierrättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on kyllä mystistä kun ei mistään näe että mitä ne lahjat on olleet muille.
Eikö kukaan kehtaa kertoa??
Tuttu oli saanut tän vuoden kiertueella coldplayn juomapullon ja pussukan/kassin mikä nyt onkaan nimeltään 😅
Ympäristöystävällinen mukamasbändi jakaa kymmeniä, ellei satojatuhansia juomapulloja ja pussukoita lippujen kylkiäisinä. Just.
Äsken muuten oli 995e lippuja muutamia saatavilla, jos siihen lippuun vaikka kuuluu sitten se ilmainen kangaspussukka.
Aamulla varhain oli vielä aivan muutamia, kalleimpia (520-995e) lippupaketteja saatavilla.
Ei ole enää, et kyllä ne joku osti pois.
Taas oli hetken niitä vip-lippuja, esim. Kaotica Lounge Experience ja sitä vajaan tonnin lippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on kyllä mystistä kun ei mistään näe että mitä ne lahjat on olleet muille.
Eikö kukaan kehtaa kertoa??
Tuttu oli saanut tän vuoden kiertueella coldplayn juomapullon ja pussukan/kassin mikä nyt onkaan nimeltään 😅
Ympäristöystävällinen mukamasbändi jakaa kymmeniä, ellei satojatuhansia juomapulloja ja pussukoita lippujen kylkiäisinä. Just.
Äsken muuten oli 995e lippuja muutamia saatavilla, jos siihen lippuun vaikka kuuluu sitten se ilmainen kangaspussukka.
Aamulla varhain oli vielä aivan muutamia, kalleimpia (520-995e) lippupaketteja saatavilla.
Ei ole enää, et kyllä ne joku osti pois.
Taas oli hetken niitä vip-lippuja, esim. Kaotica Lounge Experience ja sitä vajaan tonnin lippua.
Dynamicia myös.
Eiköhän sinne keikalle nyt saa mennä ihan jokainen, joka haluaa. Bändin oma viestikin on ollut aina, että kaikki ovat heidän keikoilleen tervetulleita. Mitä se kenellekään muulle kuuluu, onko tosifani vai ei, tunnelmasta voi nauttia ilmankin että osaa kaikki biisit ulkoa yms.
Taas on vip-lippuja saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sinne keikalle nyt saa mennä ihan jokainen, joka haluaa. Bändin oma viestikin on ollut aina, että kaikki ovat heidän keikoilleen tervetulleita. Mitä se kenellekään muulle kuuluu, onko tosifani vai ei, tunnelmasta voi nauttia ilmankin että osaa kaikki biisit ulkoa yms.
No tottakai sinne saa kaikki mennä! Ja kaikkihan meneekin, kun lippuja on noin älytön määrä saatavilla. Tämä on itselle ihan vieras ilmiö, että mennään tuntemattoman artistin keikalle.
Budapestin keikalle näyttää vielä löytyvän lippuja, jos katsoo coldplayn sivuilta.
Katsoin youtubesta Coldplayn suosituimmat biisit. En tunnistanut yhtäkään vaikka varsin paljon kuuntelen musiikkia. Vaimo sentään tunnisti kaksi kun on vuosia sitten kuunnellut musiikkia enemmän nimenomaan radiokanavilta. Vähän sama ilmiö kuin Ed Sheeraninkin kohdalla.
Makuasioista ei tietenkään kannata kiistellä eli toivottavasti teillä on keikalla hauskaa. Itse en menisi kun tuollainen musiikki ei minua mitenkään puhuttele. Ehkäpä kyseessä on vastareaktio tämän päivän epämusiikille eli joka paikan täyttävälle räpille.
M58
Vierailija kirjoitti:
Katsoin youtubesta Coldplayn suosituimmat biisit. En tunnistanut yhtäkään vaikka varsin paljon kuuntelen musiikkia. Vaimo sentään tunnisti kaksi kun on vuosia sitten kuunnellut musiikkia enemmän nimenomaan radiokanavilta. Vähän sama ilmiö kuin Ed Sheeraninkin kohdalla.
Makuasioista ei tietenkään kannata kiistellä eli toivottavasti teillä on keikalla hauskaa. Itse en menisi kun tuollainen musiikki ei minua mitenkään puhuttele. Ehkäpä kyseessä on vastareaktio tämän päivän epämusiikille eli joka paikan täyttävälle räpille.
M58
Olit 35 kun Coldplayn debyyttialbumi Parachutes julkaistiin vuonna 2000, pari vuotta myöhemmin tuli toinen levy A Rush of Blood to the Head, joka oli suuri menestys ja jonka kuulemiselta oli vaikea välttyä. Aika jännä ettet ole ikinä kuullut. Minkälaista musiikkia kuuntelet?
https://www.ebay.co.uk/itm/374839660010
Joku myy vip-lipun tuotteita onkin valkoisia eikä värikkäitä kuten aiemmissa kuvissa.
https://www.reddit.com/r/Coldplay/comments/wobg84/are_you_allowed_to_ke…
Rannekkeet kierrätetään ja samoja käytetään ilmeisesti koko kiertueen ajan.