Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1861/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne paikkakartassa valkoisella näkyvät alueet on? Niitä on jonkin verran katsomossa ja niidenkin takana jotkut istuu /seisoo.

Ne on varmaan niitä rappusia joista ihmiset tulee katsomoon. Ne ei oo näköesteitä.

Isommat on kulkuaukkoja ja pienemmät tolppia, eikö niin.

Vierailija
1862/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet rikkaat keski-ikäiset menee tuonne keikalle vaan sen takia että voi sitten töissä sanoa ja ystäville. Tietää ehkä vain yhden kappaleen ja sekin on heille se joku Viva la Diva jotain. .. sitten laittaa someen kuvia että ihana keikka, kesän paras. Ei tunne edes kappaleita mutta piti saada se 499€ lippu.

Kuvaus sopii pomooni.

Miljoonan vuositulot, ihan sama mitä se lippu maksaa kunhan pääsee kuulemaan Viva La Divan (heh!). Ja ottamaan kuvia Instaan

Mä tiedän yhden vastaavan, joka varmaan saa tännekin ilmaisen vip-lipun. Lähtee yleensä puolessavälissä pois, että saa helposti taksin hotellille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla lippuhinnoilla voisivat hyvin lahjoittaa sen rannekkeen katsojille.

Mitä kukaan tekisi sillä rannekkeella? Mieti mikä määrä roskaa. Eikös ne nyt käytetä useampaan kertaan?

Vierailija
1864/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kukaan tekisi sillä rannekkeella? Mieti mikä määrä roskaa. Eikös ne nyt käytetä useampaan kertaan?

Mahtaisiko se ranneke edes toimia? Niitähän ohjataan etänä että kuinka kirkkaana tai minkä värisenä (?) ne palaa.

Vierailija
1865/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaisiko se ranneke edes toimia? Niitähän ohjataan etänä että kuinka kirkkaana tai minkä värisenä (?) ne palaa.

Sen rannekkeen takiahan sinne konserttiin mennään.

Vierailija
1866/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole menossa. En osaisi edes mainita yhtään coldplayn biisiä. Varmasti olen niitä kuullut ja ehkä jopa jostain tykännyt, mutta ei siinä mittakaavassa, että olisi jäänyt edes mieleen.

Vierailija
1867/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Monesti ehdin klikata että lisää lippu ostoskoriin, mutta ponnahdusviesti vaan sanoo, että lippua ei ole enää saatavilla. En ole ikinä (runsaassa keikkailuhistoriassani) törmännyt tällaiseen kaaokseen ja rahanahneuteen. Menee maku koko bändiltä, vaikka olen kuunnellut sitä vuosikausia.

Luuletko että tää on jotenkin bändin vika?

Vierailija
1868/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet rikkaat keski-ikäiset menee tuonne keikalle vaan sen takia että voi sitten töissä sanoa ja ystäville. Tietää ehkä vain yhden kappaleen ja sekin on heille se joku Viva la Diva jotain. .. sitten laittaa someen kuvia että ihana keikka, kesän paras. Ei tunne edes kappaleita mutta piti saada se 499€ lippu.

Kuvaus sopii pomooni.

Miljoonan vuositulot, ihan sama mitä se lippu maksaa kunhan pääsee kuulemaan Viva La Divan (heh!). Ja ottamaan kuvia Instaan

Mä tiedän yhden vastaavan, joka varmaan saa tännekin ilmaisen vip-lipun. Lähtee yleensä puolessavälissä pois, että saa helposti taksin hotellille.

Mä kysyn näiltä aina, et mikä on artistin paras levy, sit ne on hiljaa. 😆 Itse en mene Coldplayta kuuntelemaan koska X&Y:n jälkeen on tullut lähinnä kuraa. Jos soittaisivat lähinnä vanhaa tuotantoa, olisin voinut yrittää.

Vierailija
1869/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit sillä konsertin jälkeen?

Vierailija
1870/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voi ehkä mennäkin, mutta miten se liittyy siihen saako sen viedä kotiin tai jos ei saa niin miksi ei?

Mitä sellaisella toimimattomalla rannekkeella tekisi? Paitsi tietysti muisto että olin paikalla.

Vierailija
1871/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatiinhan tänne taas uusi väittelyn aihe, eli kenellä on "oikeus" osallistua keikalle.

Olen itse tosifani 90-luvulta saakka, mutta ymmärrän, että kaikki eivät ole kuin minä. Joku voi nauttia (tai jopa olla nauttimatta) keikasta eri tavalla tai eri syistä kuin minä. Minkäs teet, en hermostu siitä, vaan antaa kaikkien kukkien kukkia.

Toki liput taskussa on helppo sanoa näin... ymmärrän myös jos harmittaa.

P.S. En koe olevani vanha vaikka olenkin vähän päälle 40.

Vierailija
1872/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenki huvittaa Coldplayn instassa, kun ihmiset kirjoittelee bändille tällaisia, että "tiedättekö, että teidän show't eivät ole oikeasti loppuunmyytyjä" ja ovat vihaisia, että lipuista pyydetään tuhansia euroja. Koska ne liput on jossakin jälleenmyynti huijaussivuilla. Ihan kuin se bändi ois ite laittanu ne liput sinne myyntiin tai että noi ois jotakin virallisia, bändin vastuulla olevia myyntikanavia. 

Mun mielestä nyt oli kyllä paljon tehty työtä sen eteen, että liput menisi keikalle tulossa oleville ihmisille jälleenmyyntimahdollisuuksia vaikeuttamalla. Toki aina voi varmaan tehdä enemmän, mutta huijarit keksii keinot. Anyway, nää kaikenlaiset henk. koht. raivot bändille näistä jälleenmyynneistä on vaan ehkä osoitettu nyt väärään osoitteeseen.

Vierailija
1873/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saatiinhan tänne taas uusi väittelyn aihe, eli kenellä on "oikeus" osallistua keikalle.

Olen itse tosifani 90-luvulta saakka, mutta ymmärrän, että kaikki eivät ole kuin minä. Joku voi nauttia (tai jopa olla nauttimatta) keikasta eri tavalla tai eri syistä kuin minä. Minkäs teet, en hermostu siitä, vaan antaa kaikkien kukkien kukkia.

Toki liput taskussa on helppo sanoa näin... ymmärrän myös jos harmittaa.

P.S. En koe olevani vanha vaikka olenkin vähän päälle 40.

No sama tai Parachutes tuli 2000 ja asuin silloin ulkomailla ja siellä se soi kuten monet muut britti-alternative biisit. Kuka muistaa Traviksen ja Stereophonics tai Porky Pine Treen ja hieman myöhemmin tulleen Keanen? 😃 No mun mielestä parhaat biisit oli niillä ekoilla albumeilla. Mutta tämä bändi on seurannut sitten pitkään eri elämän tilanteissa ja mm. 10 vuotta (Huh onko siitä jo niin kauan) tuli Princess of China yms. biisit ja tietty sen jälkeen muut hyvät. Paradise, Viva La Vida yms.

Kyllähän sinne saa mennä kuka vaan ja hienoa, että on nyt porukkaa menossa ja suosio suuri! Ei näitä bändejä enää paljon ole, jotka täyttää isot stadionit ja ne jotka vielä on, on melkein kaikki aloittanut viimeistään 2000-luvulla. No Måneskin toki mut se ei vielä Suomessa ole ollut.

Vierailija
1874/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koe olevani tosifani enkä edes fani, mutta oon vuosia sanonut, että Coldplay on ainoa keikka minne oikeasti haluaisin. Pidän todella monesta biisistä ja niissä on paljon muistoja jo nuoruudesta. Että tosiaan, musiikista voi pitää ilman, että täytyy todistella olevansa joku fani 😊 Hassua, että nyt somessa vähän vinoillaan, että kumma juttu, kun kaikki yhtäkkiä fanittaa, vaikka keikalle voi kyllä haluta ihan muutenkin.

Vierailija
1875/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koe olevani tosifani enkä edes fani, mutta oon vuosia sanonut, että Coldplay on ainoa keikka minne oikeasti haluaisin. Pidän todella monesta biisistä ja niissä on paljon muistoja jo nuoruudesta. Että tosiaan, musiikista voi pitää ilman, että täytyy todistella olevansa joku fani 😊 Hassua, että nyt somessa vähän vinoillaan, että kumma juttu, kun kaikki yhtäkkiä fanittaa, vaikka keikalle voi kyllä haluta ihan muutenkin.

Ja lisään, että en todellakaan osaisi nimetä albumeita. Biisejä kyllä vaikka kuinka.

Vierailija
1876/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on kyllä mystistä kun ei mistään näe että mitä ne lahjat on olleet muille.

Eikö kukaan kehtaa kertoa??

Tuttu oli saanut tän vuoden kiertueella coldplayn juomapullon ja pussukan/kassin mikä nyt onkaan nimeltään 😅

Ympäristöystävällinen mukamasbändi jakaa kymmeniä, ellei satojatuhansia juomapulloja ja pussukoita lippujen kylkiäisinä. Just.

Äsken muuten oli 995e lippuja muutamia saatavilla, jos siihen lippuun vaikka kuuluu sitten se ilmainen kangaspussukka.

Aamulla varhain oli vielä aivan muutamia, kalleimpia (520-995e) lippupaketteja saatavilla.

Ei ole enää, et kyllä ne joku osti pois.

Vierailija
1877/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1878/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako tuolta ostaa?

https://www.gigsberg.com/concert-tickets/rock-pop/coldplay-tickets/show…

ei

Vierailija
1879/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pidät todella monesta biisistä ja ne merkitsevät sinulle ja tuovat muistojakin, niin laskisin sinut kyllä faniksi. Ei elämäänsä tarvitse bändille uhrata ja opetella ulkoa jäsenten syntymäajatkin, että voisi kutsua itseään faniksi.

Vierailija
1880/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelijä12367 kirjoitti:

tietääkö joku, miten se ennakkomyynti toimii silloin tiistaina? Eli huomenna. Itse coldplayn nettisivuilla luki että tulisi jokin koodi, mutta mulle ei ainakaan ole tullut vaikka oon rekisteröitynyt sinne sivuille jo muutama päivä sitten. Tietääkö joku miten asia on?

Minä sain koodin ja liput. Toimi ihan hyvin kun oli ajoissa liikkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän