Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1841/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin saatiin ihmiset hysteriaan ja lippua lähti ostamaan 13-15-vee teinit hulluna, vaikka eivät ole edes kuunnelleet koko bändiä..olen siis itse teinen äiti ja seurannut tätä hysteriaa nyt viikon..

Ja keski-ikäiset naiset. Työpaikalla kauhea vellonta, kun naisista kymmenkunta haluaa sinne keikalle, kun siellä on ne värirannekkeet.

Ymmärtääkseni suurempi osa tuosta työpaikan porukasta ei tiedä kuin 1-3 kpl Coldplayn biisiä, mutta siitä mitään väliä kun pääsee väriranneke kädessä heiluttamaan käsiä.

Veikkaan, että talven aikana into laskee, kun oikeasti ynnäävät kustannukset (lippu+majoitus+kulkeminen+ruoat ja juomat), sellaisen bändin näkemisestä, josta eivät oikein tiedä mitään, mutta pöhinä.

Tällä porukalla on nimittäin muutama sata km matkaa keikalle.

Toivottavasti monet tällaiset liput päätyy lopulta nuorempien tai tosifanien käyttöön! Lippuja on nyt paljon keski-ikäisillä, joilla on rahaa laittaa kaikkeen tällaiseen etäisesti kiinnostavaan. Mä antaisin ilomielin tämän kokemuksen jollekin, joka sitä enemmän tarvitsee.

Vierailija
1842/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne paikkakartassa valkoisella näkyvät alueet on? Niitä on jonkin verran katsomossa ja niidenkin takana jotkut istuu /seisoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti osta 995e lippua?

Firmat ostaa niitä tonnin lippuja ja vie sidosryhmiä.

Muistakaa buuata ja viheltää sille porukalle, kun ne menee kekkuloimaan lavalle ja ottaa selfieitä ennen keikkaa.

Minne lavalle, luuletko että sinne joku pääsisi?!

Se kuuluu siihen kalleimpaan lippupakettiin. Pääsee lavalle ennen keikkaa ottamaan selfien. Ei siellä bändiä tapaa tai mitään sellaista mut se lavalle pääsy on oikeasti osa pakettia, se oli siellä lippu.fi:n sivullakin.

En kyl itse näe sen hienoutta.

Vierailija
1844/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti monet tällaiset liput päätyy lopulta nuorempien tai tosifanien käyttöön! Lippuja on nyt paljon keski-ikäisillä, joilla on rahaa laittaa kaikkeen tällaiseen etäisesti kiinnostavaan. Mä antaisin ilomielin tämän kokemuksen jollekin, joka sitä enemmän tarvitsee.

Anteeksi mitä ikärasismia tää on? Bändi on itekin jo keski-ikäisiä. Mä olin about 20 ku Parachutes ilmestyi ja olen siis todellakin keski-ikäinen nyt ja olen kuunnellut paljon Coldplayta varsinkin kolmea ekaa levyä joilla on mulle tosi tärkeitä ja rakkaita biisejä. Ja kyllä tämä keski-ikäinen todellakin on menossa sinne keikalle ja ei, en todellakaan luovu lipustani.

Vierailija
1845/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä ikärasismia tää on? Bändi on itekin jo keski-ikäisiä. Mä olin about 20 ku Parachutes ilmestyi ja olen siis todellakin keski-ikäinen nyt ja olen kuunnellut paljon Coldplayta varsinkin kolmea ekaa levyä joilla on mulle tosi tärkeitä ja rakkaita biisejä. Ja kyllä tämä keski-ikäinen todellakin on menossa sinne keikalle ja ei, en todellakaan luovu lipustani.

Mä olen myös ihmetellyt tätä, että miten kukaan voi kuvitella tietävänsä miten paljon "työpaikan keski-ikäiset naiset" tietää Coldplayn biisejä, tai tykkääkö bändistä jotenkin oikeasti ja tarpeeksi.

Sitä paitsi, jokainen bändin jäsen on minua 4-6 vuotta vanhempia. Vahvasti keski-iässä hekin.

Kukaan ei urputa siitä, että miehet menee katsomaan Metallicaa ja naureskele siitä. Tuska-festareilla on kävijää laidasta laitaan ja siitä kirjoitetaan että miten on hyvä, kun bändistä X tykkää niin erilaiset ja eri ikäiset ihmiset.

Tämä on naisvihaa taas.

Vierailija
1846/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne paikkakartassa valkoisella näkyvät alueet on? Niitä on jonkin verran katsomossa ja niidenkin takana jotkut istuu /seisoo.

Ne on varmaan niitä rappusia joista ihmiset tulee katsomoon. Ne ei oo näköesteitä.

Vierailija
1847/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, keski-ikäisissä on toki ne vanhat fanit :) mun pointti ei ollut siinä iässä, vaan siinä, että vanhemmilla ihmisillä on varaa ostaa lippuja vaikka ei niin kiinnostaisikaan. Minäkin tiedän porukoita, joista kaikki ei tunne yhtään biisiä mutta ovat tuonne menossa. Eli unohda se ikärasismi ja alapeukutus. Mulla oli sellainen lämmin ajatus, että keikoille pitäisi päästä henkilöiden, joille se jotain merkitsee. Ehkä oli tyhmä ajatus.

Vierailija
1848/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti osta 995e lippua?

Firmat ostaa niitä tonnin lippuja ja vie sidosryhmiä.

Muistakaa buuata ja viheltää sille porukalle, kun ne menee kekkuloimaan lavalle ja ottaa selfieitä ennen keikkaa.

Minne lavalle, luuletko että sinne joku pääsisi?!

Ai joo. Olin väärässä.

Siellä lukee että behind the scenes kävely ja kuvausmahdollisuuksia. Ei siellä lavasta tosiaankaan mainita mitään.

No, ihmettellinkin et jos joku Rane tai Raili kaataa vahingossa vettä johonkin monitoriin, niin koko keikka vaarassa. Ei siis pääse lavalle sillä 995e lipulla ja hyvä niin

Vierailija
1849/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan milloin voi lippu.fi fansalen kautta ostaa lippuja? Ei ole näkynyt vielä mitään mutta on ainut varma tapa ostaa toisilta

Vierailija
1850/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös ihmetellyt tätä, että miten kukaan voi kuvitella tietävänsä miten paljon "työpaikan keski-ikäiset naiset" tietää Coldplayn biisejä, tai tykkääkö bändistä jotenkin oikeasti ja tarpeeksi.

Sitä paitsi, jokainen bändin jäsen on minua 4-6 vuotta vanhempia. Vahvasti keski-iässä hekin.

Kukaan ei urputa siitä, että miehet menee katsomaan Metallicaa ja naureskele siitä. Tuska-festareilla on kävijää laidasta laitaan ja siitä kirjoitetaan että miten on hyvä, kun bändistä X tykkää niin erilaiset ja eri ikäiset ihmiset.

Tämä on naisvihaa taas.

Esimerkiksi kysymällä työpaikan kahvi- ja lounaspöydässä jtai WA-ryhmissä, että oletko fanittanut pitkään.

Ja jos vastaus on, että

-tiedän sen Yellow -biisin ja sen toisen, jonka nimeä en muista (Viva La...). Et ihan vaan muuten lähdössä

Vierailija
1851/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on naisvihaa taas.

Esimerkiksi kysymällä työpaikan kahvi- ja lounaspöydässä jtai WA-ryhmissä, että oletko fanittanut pitkään.

Ja jos vastaus on, että

-tiedän sen Yellow -biisin ja sen toisen, jonka nimeä en muista (Viva La...). Et ihan vaan muuten lähdössä

Mä olen tuo kirjoittaja, joka toivoi lippujen päätyvän "oikeille " ihmisille. Olen itse 50-vuotias nainen. Mä ihan henkilökohtaisesti tiedän näitä ihmisiä, jotka ei tunne biisejä, mutta heillä on lippu. Jaa mistä tiedän? No siitä, että sanoivat itse niin. Toisaalta tiedän myös tosifaneja, jotka melkein itkivät onnesta saadessaan lipun (ikätovereitani).

Osa menee sinne ihan vaan näyttäytymään.

Vierailija
1852/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on kyllä mystistä kun ei mistään näe että mitä ne lahjat on olleet muille.

Eikö kukaan kehtaa kertoa??

Tuttu oli saanut tän vuoden kiertueella coldplayn juomapullon ja pussukan/kassin mikä nyt onkaan nimeltään 😅

Bändiltä joka mietti kiertueiden lopettamista ympäristösyistä? Ei kaduta yhtään että jäin ilman lippua. Kaikki oheiskama on so last season.

Siis ei suinkaan kaikille jaeta. Tää lahja kuuluu vip-lippuihin ja saattaa sekin vaihdella esim viptason mukaan tms. Ja ympäristöystävällisiä tuotteita näiden toki mainostetaan olevan.

Vierailija
1853/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan milloin voi lippu.fi fansalen kautta ostaa lippuja? Ei ole näkynyt vielä mitään mutta on ainut varma tapa ostaa toisilta

Kysyin lippu.fi:ltä ja sanoivat että aukeaa myöhemmin. Ei tarkkaa päivämäärää tiedossa. Joillain aiemmilla keikoilla se on auennut vasta pari kuukautta virallisen lipunmyynnin jälkeen.

Mutta tulossa on. Siitäkin olis ollu kiva saada tietoa etukäteeen, en uskaltanu kaverille ostaa lippu kun ei ollu satavarma et onks hän suomessa silloin. Jos olisin ollu varma ajoissa et keikka tulee fansaleen niin olisin uskaltanu ostaa hänellekin lipun.

Vierailija
1854/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet rikkaat keski-ikäiset menee tuonne keikalle vaan sen takia että voi sitten töissä sanoa ja ystäville. Tietää ehkä vain yhden kappaleen ja sekin on heille se joku Viva la Diva jotain. .. sitten laittaa someen kuvia että ihana keikka, kesän paras. Ei tunne edes kappaleita mutta piti saada se 499€ lippu.

Vierailija
1855/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristöystävällinen juomapullo. No ehkä se on kierrätysmuovista tehty. Parempi olis jättää kokonaan antamatta, koska kukaan ei tuota oikeasti tarvitse.

Vierailija
1856/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet rikkaat keski-ikäiset menee tuonne keikalle vaan sen takia että voi sitten töissä sanoa ja ystäville. Tietää ehkä vain yhden kappaleen ja sekin on heille se joku Viva la Diva jotain. .. sitten laittaa someen kuvia että ihana keikka, kesän paras. Ei tunne edes kappaleita mutta piti saada se 499€ lippu.

Kuvaus sopii pomooni.

Miljoonan vuositulot, ihan sama mitä se lippu maksaa kunhan pääsee kuulemaan Viva La Divan (heh!). Ja ottamaan kuvia Instaan

Vierailija
1857/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuo kirjoittaja, joka toivoi lippujen päätyvän "oikeille " ihmisille. Olen itse 50-vuotias nainen. Mä ihan henkilökohtaisesti tiedän näitä ihmisiä, jotka ei tunne biisejä, mutta heillä on lippu. Jaa mistä tiedän? No siitä, että sanoivat itse niin. Toisaalta tiedän myös tosifaneja, jotka melkein itkivät onnesta saadessaan lipun (ikätovereitani).

Kyllä näin on, mut mun pointti oli et toi ei oo millään lailla ikään liittyvä asia. Eikä toisaalta sukupuoleenkaan. Siellä on ihan kaikista ikäryhmistä ihmisiä jotka ei ole faneja eikä edes ihmisiä jotka olis koskaan kuunnellu bändin musaa. Niistä teineistä lähtien.

Vierailija
1858/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just se mun pointti, mutta se käännettiin ikärasismiksi. Itselläkin olis varaa maksaa tuo, mutta koen olevani ihan väärä henkilö tuonne keikalle. Jos saisin lipun, niin myisin toiselle.

Vierailija
1859/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku juttu että on fanittanut pitkään?

Itse löysin yhden bändin keväällä ihan sattumalta ja heinäkuussa olin jo melkein eturivissä kuuntelemassa.

Ja mikä on ylipäätään tämä ihmisten arvottaminen sen suhteen että kuka oikeasti tykkää? Ilman lippua olisitte saattaneet jäädä silti, vaikka olisi pitänyt kyselykaavake täyttää ennen ostotapahtumaa.

Ja mitä jos vuoden päästä se työpaikan Teija on kuunnellut kaikki albumit ja onnenkyyneleet valuu poskilla kun joku oma lemppari biisi soi? Saako Teija sitten anteeksi että osti lipun sun nenän edestä?

Ja muutenkin, jos jollain on varaa ostaa dynaaminen lippu ja sinulla ei, ei asialle kannata paljoa kiukutella.

Vierailija
1860/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin on, mut mun pointti oli et toi ei oo millään lailla ikään liittyvä asia. Eikä toisaalta sukupuoleenkaan. Siellä on ihan kaikista ikäryhmistä ihmisiä jotka ei ole faneja eikä edes ihmisiä jotka olis koskaan kuunnellu bändin musaa. Niistä teineistä lähtien.

Kirjoitin keski-ikäisistä naisista, koska minulla oli itselläni kokemus juuri näistä ostajista.