Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1521/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä vielä lippuja

Vierailija
1522/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se ihmeellinen nillitys, että yksityiselämästäni uutisoidaan edelleen https://yle.fi/a/74-20042884

Haista nyt jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö missä on?

Vierailija
1524/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kannattaa lotota tänä viikonloppuna. Kolme aamupäivää mennyt jonottaessa ja ilman lippua jäätiin. Kyllä v...ttaa!

Joo.

Jos olis ollut ns. Reilu Peli, ei ketuttaisi.

Mutta mää kummalliset pre-salet salakoodeilla ja Livenationiin rekisteröityneille vei lipuista jo joidenkin tietojen mukaan kolme neljännestä

Sama mahdollisuus sullakin oli rekisteröityä presaleen.

Vierailija
1525/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä ikinä törmännyt aiemmin näin surkeaan lipunmyyntiin ja kyykyttämiseen. Ja nähty Rollarit, Tina Turner, U2, Madonna ja Sheeran.

Kyykyttäminen on juuri oikea termi kuvaamana tätä. Ehkä tällä perseilyllä saa voitot maksimoitua sitte? Ainakin asiakkaiden vtutuksen saa maksimoitua.

Vierailija
1526/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI STADIN KEIKAT ON LOPPUUNMYYTY, LUKEE BÄNDIN SIVUILLA  https://www.coldplay.com/

katsokaa sieltä! Miksi Lippu.fi :n sivuilla ei ole infoa?? KUKA VASTAA??

Vierailija
1527/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan kyykyttämistä. Vuoden päästä kun keikat on niin siellä on tyhjiä paikkoja, turhia julkkiksia, ministereitä ja muita rikkaita jotka ei oo koskaan bändistä kuullutkaan. Nuorisoa joka pelkäsi fomoa ym.

Vierailija
1528/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tässä käy näin, en saanut lippua. Mikä ihmetyttää on se, että tuossa vielä 12 jälkeen niitä eri lippuja oli siellä täällä välillä "saatavilla" ja kun yritti ostaa, niin ilmoitti ettei ollutkaan. Välillä joku kategoria oli loppuunmyyty ja pian taas muka saatavilla, muttei pystynyt ostaa. Miten se voi olla noin sekavaa?

Kaveri jonottanut aamusta asti eikä saanut lippua. Minä menin appsiin sisään ja sain samantien juuri 2 katsomolippua. Tuuria.

Vierailija
1529/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten saanut mihinkään päivään lippuja, aivan järkyttävää pas kaaa

Vierailija
1530/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenationin ig storyssa juuri päivitys, että valtaosa lipuista myyty tai varattuna ostoskoriin, yksittäisiä saattaa vapautua.

Vierailija
1531/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa vaikka Rooman korserttiin, lipumyynti alkaa Suomen aikaa klo 11!!!

Mitä se hyödyttää, jos sama paska lipunmyynti? Esimerkiksi Saksassa myös kyseinen myyntitaho saanut kritiikkiä samasta pelleilystä kuin Suomessa.

Koitin piruuttani tuota Roomaa ja yli 3000 ihmistä jonossa ennen mua ja odotettu jonotusaika 20 min.

Kokeilin myös. Jonossa päälle 90000 ihmistä ja arvioitu jonotusaika yli tunti.

Eli mulla olisi voinut olla toivoa. 🤣

Eli Rooman keikalle olet menossa?

En ole menossa vaan poistuin samantien jonosta. Olishan se ollut hienoa lähteä Roomaan uudestaan, mutta mulla loma vasta elokuussa ja säästän rahaa talolainan omarahoitusosuutta varten niin ei nyt pysty tuollaiseen lähtemään.

Vierailija
1532/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantain keikalle löytyi vielä kategoriassa pyörätuoli+saattaja. Ei muualle. Elikkä siksikö ei oo loppuunmyyty (ei ilmoiteta)?

Vierailija
1533/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten jotkut sai lipun. Se oli ihan mission impossible vaikka olin ajoissa sekunnilleen.

Vierailija
1534/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seisomapaikka lippuja 40kpl

250€/lippu jos kiinnostut vastaa tähän niin sovitaan joku alusta missä tehdään kaupat

ÄLÄ PUHU P A S K A A!! Tää on huijaus!!!

Tietäisitpä mitä saat aikaan pienellä koodauksen opettelulla kun väsäät pari bottia ostaan liput ;)

Mitä sä hyödyt niistä lipuista kun sun pitäisi olla kaikkien niiden 39 kanssa menossa sun sovelluksella sisään? Tai vaihtoehtoisesti myyt tappiolla fansalessa ylimääräiset liput, jos edes sellainen mahdollisuus avautuu.

Ennakkomyynnissä sai ostettua max. 4 lippua kerrallaan, tänään taisi olla max. 6 lippua.

Vierailija
1535/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kannattaa lotota tänä viikonloppuna. Kolme aamupäivää mennyt jonottaessa ja ilman lippua jäätiin. Kyllä v...ttaa!

Joo.

Jos olis ollut ns. Reilu Peli, ei ketuttaisi.

Mutta mää kummalliset pre-salet salakoodeilla ja Livenationiin rekisteröityneille vei lipuista jo joidenkin tietojen mukaan kolme neljännestä

Sama mahdollisuus sullakin oli rekisteröityä presaleen.

Rekisteröidyin pari päivää ennen, muistaakseni lauantaina. Koodia ei koskaan tullut.

Vierailija
1536/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI STADIN KEIKAT ON LOPPUUNMYYTY, LUKEE BÄNDIN SIVUILLA  https://www.coldplay.com/

katsokaa sieltä! Miksi Lippu.fi :n sivuilla ei ole infoa?? KUKA VASTAA??

Ehkäpä siksi että pyörätuolipaikkoja ainakin löytyy vielä ja toisekseen vie aikaa kunnes maksutapahtuma on mennyt läpi niin että lippu.fi voi lähettää ostovahvistuksen.

Vierailija
1537/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin niin onnellinen, kun kuulin, että lembibändini saapuu vihdoin Suomeen. Ja vielä neljä konserttia! Ei käynyt mielessäkään, että en saisi lippuja. Presale meni minulta ohi, koska kuulin koodista liian myöhään. Mutta ajattelin, että kyllä sen lipun saa joko livenationin ennakosta tai viimeistään tänään. Mutta ei... Klo 9:30 istuin alas ja nyt klo 13:30 luovutan. En todennäköisesti sittenkään näe suosikkiyhtyettäni livenä. Uskomatonta.

Voi ei! Harmittaa sun puolesta! Meillä töissä on nuorisoa, jotka eivät edes tieneet Coldplayn biisejä, kun kysyin suosikkia, ja jonottivat, ja saivat lippuja! Luulen, että pelkäävät fomoa, kun muut hehkuttaneet bändiä... Itse onnistuin ihmeen kaupalla saamaan tänään vielä puolenpäivän aikaa yhden lipun lauantain keikalle. Meen nyt sitten yksin, kun en saanut toista, mutta pääasia että nään bändin, kun olen sitä vuosikymmenet fanittanut. :)

Taas yksi esimerkki siitä kuinka tuo some pilaa asioita tavallisilta ihmisiltä ja oikeilta faneilta, perhanan fomo. Nykyään on niin tärkeää näyttäytyä ja olla siellä missä muutkin, vaikkei välttämättä edes niin kiinnostaisi. Säälittävää.

En tiedä onko tuo lippujen saaminen edes täysin arpapeliä, vai onko siinä olemassa jotain kikkoja, jotka tietämällä voi parantaa mahdollisuuksiaan saada liput ja nämä vinkit sitten kiertää jossain nuorten somealustoilla. Tämmöinen nelikymppinen juntti on sitten täysin oman onnensa nojassa. En tiedä onko näin, mutta jotenkin tuntuu ettei tämä ihan reilua ole.

Vierailija
1538/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vielä 13.28 lisättyä ostoskoriin yhden lipun (139€)

En mennyt eteenpäin, kun lippu jo taskussa. Testimielessä, eli en osaa sanoa olisiko maksuvaihe mennyt läpi

Vierailija
1539/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten jotkut sai lipun. Se oli ihan mission impossible vaikka olin ajoissa sekunnilleen.

20% taktiikkaa ja 80% tuuria.

Itse taktikoin kahdella laitteella, toiselle sain paremman jonotuspaikan, kun jono eteni nopeammin. Toisenkin jätin varuiksi jonottamaan jos toinen esim heittää pihalle ym. Olin rekisteröityny valmiiksi ja maksutiedot tallennettuna.

Ja tuurilla olin juuri hollilla lippukaupassa presalessa, kun lisäkeikat tuli myyntiin ja sain ostoskoriin. Jopa katsomopaikat x2 sekä permantopaikat x2, joiden välillä hetken mietiskelin ja vapautin sitten pois nuo permannot.

Vierailija
1540/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sait sen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi