Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Lippu.fi:n stoorissa edelleen tuo että lippuja voi vapautua ostoskoreista.. Äkkinäinen voisi ajatella että on kuumottavaa olla töissä tuolla ja myydä tätä kaaosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo appi oli, jonka kautta jotkut osti liput? Parantiko se jotenkin mahdollisuuksia?
Lippu.fi appi puhelimeen ladattuna. En joutunut mihinkään jonoon, en nähnyt palkkeja tai käveleviä ukkoja. Meni suoraan kohtaan jossa valittiin päivä ja sitä klikkaamalla liput.
Juuri tällaista kikkailua tarkoitin, toiset jonottaa kaksi tuntia turhaan. Ei kaikki ole samalla viivalla ja se ärsyttää.
Kurjaahan tämä on mutta ei ole tietysti minun syy että pääsin suoraan sisään ilman jonoja. Ilmeisesti osuin tuurilla juuri oikeaan aikaan?
Sain juuri henkkohtaisesti vahvistuksen lippu.fi:ltä että Fansalen kautta voi myydä/ostaa lippuja näille keikoille. Mutta sanoi että se aukeaa vasta myöhemmin. Eli kaikki jotka jäi ilman lippuja, sitten on vielä mahdollisuus. Moni ostanut nyt varmaan paniikissa ylimääräisiä.
Jos jotakuta kiinnostaa konsertista +400 eurosta 2500 euroon, niin tiedoksi, että Coldplay.com-sivustolla on yhä lippuja saatavilla. Itse en ole niin suuri fani, että moisia summia maksaisin.
Jonotettiin neljällä laitteella koko mahdollinen aika (eli heti samalla sekunnilla kun pääsi jonottamaan ja niin pitkään kun lippuja näytti olevan tarjolla). Laite jolta ehdittiin ensimmäisenä jonoon (tältä laitteelta oltiin sovelluksessa), heitti kaksi kertaa pihalle järjestelmästä, ja takasin tuijottamaan sitä reippaasti askeltavaa ukkelia, eikä päässyt koskaan lippuja valkkaamaan. Kolmelta muulta laitteelta saatiin n. 80 kertaa valittua liput, koskaan ei saatu vietyä tapahtumaan loppuun saakka. Päivityksiä takana ehkä sellaiset 450, ilman lippuja jäätiin. Että näin se homma toimii. Nyt näyttää välillä, että lippuja 400-995 euron kategorioissa tarjolla, niitäkin huvikseen klikkailtu, mutta koskaan ei saa vietyä tapahtumaa loppuun saakka. Naurettavaa.
Ostin siskolleni ja hänen puolisonle lahjaksi Floris Early Entry Experience liput jonka. Oston jälkeen huomasin että liput ovat henkilökohtaisia, voikohan asialle enään minkään. Liput siis minun nimellä
Liputon kirjoitti:
Jonotettiin neljällä laitteella koko mahdollinen aika (eli heti samalla sekunnilla kun pääsi jonottamaan ja niin pitkään kun lippuja näytti olevan tarjolla). Laite jolta ehdittiin ensimmäisenä jonoon (tältä laitteelta oltiin sovelluksessa), heitti kaksi kertaa pihalle järjestelmästä, ja takasin tuijottamaan sitä reippaasti askeltavaa ukkelia, eikä päässyt koskaan lippuja valkkaamaan. Kolmelta muulta laitteelta saatiin n. 80 kertaa valittua liput, koskaan ei saatu vietyä tapahtumaan loppuun saakka. Päivityksiä takana ehkä sellaiset 450, ilman lippuja jäätiin. Että näin se homma toimii. Nyt näyttää välillä, että lippuja 400-995 euron kategorioissa tarjolla, niitäkin huvikseen klikkailtu, mutta koskaan ei saa vietyä tapahtumaa loppuun saakka. Naurettavaa.
Vau, aika sitkeitä olitte. Me annoimme periksi 15 min. jonottamisen jälkeen. Ei ehkä olla niin kovia faneja kuitenkaan.
Unelma murskana. A head full of shit.
Vierailija kirjoitti:
Ostin siskolleni ja hänen puolisonle lahjaksi Floris Early Entry Experience liput jonka. Oston jälkeen huomasin että liput ovat henkilökohtaisia, voikohan asialle enään minkään. Liput siis minun nimellä
Soittamalla lippu.fi aspalveluun (sitten kun sinne pääsee läpi) voi pyytää lippuun nimen vaihdon. Sen voi tehdä kerran ja siitä voidaan veloittaa joku pieni maksu.
Vierailija kirjoitti:
Et voi. Sinun täytyy mennä siskosi kanssa.
Experience liput ovat tosiaan henkilökohtaisia
When you try your best but you don't succeed... 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittamalla lippu.fi aspalveluun (sitten kun sinne pääsee läpi) voi pyytää lippuun nimen vaihdon. Sen voi tehdä kerran ja siitä voidaan veloittaa joku pieni maksu.
Tätä en tiennyt. Mahtavaa jos näin voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa enpä muuten tiedäkään pystyykö noihin spesupaketteihin tekemään sitä muutosta koska niihin kuuluu joku nimikoitu fanituote joka tulee henkilön nimellä. No, aina kannattaa kysyä aspasta.
Vierailija kirjoitti:
Lippu.fissä ilmestyy vieläkin satunnaisesti saatavilla olevia lippuja. En mennyt niin pitkälle että näkisin onko niitä dynamic vai muitakin. Pitää vaan päivitellä ahkerast jos on selaimella.
Vierailija kirjoitti:
When you try your best but you don't succeed... 😟
Stuck in reverse
Ite jonotin 3tuntia ennenku pääsin sisään.
Siitä ekat 2lippua mitkä näin yhteishintaan 260€ ja suoraan meni ostoskoriin ja sain ne. Ilmeisesti kävi tuuri😄
Me pääsimme aamukymmeneltä suoraan sisään ja saimme heti liput varattua ilman ongelmia. Arpapeliä siis, kuka saa liput.
Lippu.fi appi puhelimeen ladattuna. En joutunut mihinkään jonoon, en nähnyt palkkeja tai käveleviä ukkoja. Meni suoraan kohtaan jossa valittiin päivä ja sitä klikkaamalla liput.[/quote]
Juuri tällaista kikkailua tarkoitin, toiset jonottaa kaksi tuntia turhaan. Ei kaikki ole samalla viivalla ja se ärsyttää.[/quote]
Sehän on ihan tuurista sekin, oli appit ja läppärit; puhelimet, ipadit and what not ja silti jonoon joutui samantien ja mitään lippuja ei saatu kumpikaan...