Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Saatiin Floris Experience-liput. Istumapaikat olisin halunut, mutta täytyy olla näistäkin tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Olin niin onnellinen, kun kuulin, että lembibändini saapuu vihdoin Suomeen. Ja vielä neljä konserttia! Ei käynyt mielessäkään, että en saisi lippuja. Presale meni minulta ohi, koska kuulin koodista liian myöhään. Mutta ajattelin, että kyllä sen lipun saa joko livenationin ennakosta tai viimeistään tänään. Mutta ei... Klo 9:30 istuin alas ja nyt klo 13:30 luovutan. En todennäköisesti sittenkään näe suosikkiyhtyettäni livenä. Uskomatonta.
Ehkä sä näät ne vielä <3 Asioilla on tapana järjestyä, kuka tietää, voihan sulle vielä käydä hyvin...vuosi aikaa :)
Vierailija kirjoitti:
Olin niin onnellinen, kun kuulin, että lembibändini saapuu vihdoin Suomeen. Ja vielä neljä konserttia! Ei käynyt mielessäkään, että en saisi lippuja. Presale meni minulta ohi, koska kuulin koodista liian myöhään. Mutta ajattelin, että kyllä sen lipun saa joko livenationin ennakosta tai viimeistään tänään. Mutta ei... Klo 9:30 istuin alas ja nyt klo 13:30 luovutan. En todennäköisesti sittenkään näe suosikkiyhtyettäni livenä. Uskomatonta.
Toivottavasti pääset keikalle vielä <3
Mielestäni on epäreilua, että lisäkeikoista ei tiedotettu etukäteen, lukuunottamatta tuota neljättä. Sain koodin ennakkolippujen ostoon 28.7. keikalle, joita yritin kuumeisesti tiistaina ostaa, samaan aikaan kun avataan lipunmyynti kahdelle muulle keikalle... Somea seuranneet pääsivät nappaamaan nuo lisäkeikkojen liput nenän edestä.
Täysin tuuripeliä, kuka pääsee ostamaan liput. Meillä tänään kolmannella kerralla onnisti. Olemme yrittäneet puolisoni kanssa kolmena aamuna molemmat kahdella laitteella. Tänään pääsin puhelimellani suoraan ostamaan lippuja heti klo 9.00. Klo 9.03 liput tiistaille 30.7. olin jo ostanut. Valitsin suoraan tiistain, sillä arvioin sen vähiten muita kiinnostavaksi päiväksi. Muut laitteemme joutuivat jonoon ja jono näytti kaikissa todella pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaavasti joku tyyppi, joka ei ole yhtään biisiä kuullut, tulee saamaan työn puolesta vip-lipun ilmaiseksi ja miettii vielä edellisenä iltana, että jaksaisko lähtee.
Olipa jäätävä farssi koko lipunmyynti. Kaveri pääsi sisälle oikeastaan heti. Mitään lippua ei saanut viety ostoskoriin saakka ja sitten sivusto heitti pihalla ja takaisin jonoon. Itse pääsin sisälle 1.5 h jonottamisen jälkeen ja mitään en myöskään saanut vietyä ostoskoriin paitsi 393 e maksavat liput. Kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on epäreilua, että lisäkeikoista ei tiedotettu etukäteen, lukuunottamatta tuota neljättä. Sain koodin ennakkolippujen ostoon 28.7. keikalle, joita yritin kuumeisesti tiistaina ostaa, samaan aikaan kun avataan lipunmyynti kahdelle muulle keikalle... Somea seuranneet pääsivät nappaamaan nuo lisäkeikkojen liput nenän edestä.
Oikeastaan somea seuranneetkin oli kyllä myöhässä noiden presalen lisäkeikkojen lipuista. Itse oli juuri lippukaupassa, kun lisäkeikat tuli sinne myyntiin ennen kuin siitä ilmoitettiin missään. Lippuja tupsahti saataville, koitin saada useampaa ja heti loppu. Lopulta sain koriin 161€ istumapaikat ja maksoin. En edes tiennyt lisäkeikoista siinä kohtaa, saati tajunnut ostaneeni liput sellaiselle. Maksun jälkeen aloin ihmettelemään päivämäärää ja sit olikin jo somessakin tieto, joka selitti 😅
Vierailija kirjoitti:
Ostat sieltä fansalesta lipun sitten kun se aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan somea seuranneetkin oli kyllä myöhässä noiden presalen lisäkeikkojen lipuista. Itse oli juuri lippukaupassa, kun lisäkeikat tuli sinne myyntiin ennen kuin siitä ilmoitettiin missään. Lippuja tupsahti saataville, koitin saada useampaa ja heti loppu. Lopulta sain koriin 161€ istumapaikat ja maksoin. En edes tiennyt lisäkeikoista siinä kohtaa, saati tajunnut ostaneeni liput sellaiselle. Maksun jälkeen aloin ihmettelemään päivämäärää ja sit olikin jo somessakin tieto, joka selitti 😅
kaverille kävi samalla tavalla. Ja monelle muullekin! Hänkin osti ihan sokkona "jotain" ja vasta sen jälkeen katsoi tarkemmin, että oliko edes oikea lippu vai joku huijaus. Tieto tuli vasta sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, vaikka sainkin ostettua liput. Mielestäni on myös väärin, että sitten tuli kuitenkin vielä lauantaille keikka ennen oletettua ensimmäistä keikkaa. Pidän tuota hyvin outona ja en ole koskaan törmännyt moiseen toimintaan.
Valitettavasti tuntuu siltä, että ihan tuuripeliä. Jonotin 2h tänään eli klo 12 jälkeen sivuilla, sain ihan sattumalta napattua 4 katsomolippua sunnuntaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, vaikka sainkin ostettua liput. Mielestäni on myös väärin, että sitten tuli kuitenkin vielä lauantaille keikka ennen oletettua ensimmäistä keikkaa. Pidän tuota hyvin outona ja en ole koskaan törmännyt moiseen toimintaan.
Jokaisessa maassa toimittu samanlailla eli kiertueen järjestäjän toimintatapa epäilisin tai voi olla heidän managerinkin, who knows.
Haiskahtaa myös tämä lipunmyynti pahasti mut nyt en taida jaksaa enää roikkua toteamassa ei oo:ta, joten olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse ostin viime vuonna liput Göteborgiin Coldplayn keikalle Ruotsin Ticketmasterissa. Siinä jonoon ilmoitettiin, että Coldplay on juuri ilmoittanut lisäkeikasta valtavan kysynnän vuoksi ja voit valita, jäätkö tähän jonoon vai siirrytkö toisen päivän jonoon. Se oli reilua, kaikille tuli tieto samaan aikaan. Suomessa piti ite ymmärtää alkaa selvittää, onko lisäkeikkoja julkaistu.
Kyllä muistaakseni ed sheeraninkin lisäkeikka tuli edelliselle päivälle
Vähä väliä tulee lippuja saataville mut sit niitä ei kummiskaa oo ku laitat ne koriin.. niin ärsyttävää ku luulet et nyt onnisti
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ja olen ollut jonossa klo 10 alkaen useita tunteja kolmena aamuna tällä viikolla. Välillä sain lippuja koriin, mutta sitten sekunnin päästä niitä ei enää siellä ollutkaan. Meillä olisi 14 v
halunnut lähteä äitin kanssa ekalle stadionkeikalleen. Mutta ei sitten.
Aloin jonottaa kännyllä noin 10.03 ja jumituin jonoon.. Koneella pääsin sisään puol 12, vaikka aloin jonottaa sillä vasta 10.30.
Sääsin edestakaisin eri päivien välillä ja aina näkyi joku yksittäinen lippu. Monta yritin, mutta livahti toiselle. Kalliita en halunnut eli dynamic-liput saivat jäädä.. Lopulta onnistuin nappaamaan lipun keskiviikolle! Tuskin mikään huippupaikka (G-katsomo), mut oon happy!!
P.S. Koiralle sanoin, kun halusi lenkille, et nyt en voi luovuttaa- kyl täältä vielä joku lippu tulee.. :)
Coldplayn sivuilla jos menet helsingin keikan kohdalle, lukee kaikissa sold out! Liputta jääneet, muistakaa fansale, seuratkaa sitä kun avaavat sen coldplayn keikalle.