Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Miten tuo fansale toimii ja koska sellaisen voi odottaa aukeavan?
Tulipahan tuhlattua taas puolet päivästä lippujen toivossa. Olisi vähintäänkin kohtuullista että lipputilanteesta tiedotettaisiin lippu.fi:n toimesta edes jotakin, jotta voi suosiolla luovuttaa jos kaikki liput on jo myyty. Vähän väliä näkyy että lippuja olisi saatavilla mutta mitään en ole saanut ostoskoriin asti. Erittäin epäonnistunut asiakaskokemus kaiken kaikkiaan.
Onko lippujen jälleenmyynnistä jo lisätietoa? Että voiko myydä myös kaverille vai vaan Funsalen kautta?
Mulla on nyt kaksi lippua, mutta aeri päiville. Toisella menen itse ja toisen voisin myydä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä ikinä törmännyt aiemmin näin surkeaan lipunmyyntiin ja kyykyttämiseen. Ja nähty Rollarit, Tina Turner, U2, Madonna ja Sheeran.
No tää on uus tapa selkeesti, näyttäisi olevan nyt aika monessa maassa samanlailla tää lipunmyynti, mikä lie päätetty kokeilla uutta ja kapitalismi kukoistaa. Saishan tuolta vielä 394 eurolla lippuja :D Tosin en tiedä, saako niitä klikattua...mut ihan hulluja hintoja!
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan tuhlattua taas puolet päivästä lippujen toivossa. Olisi vähintäänkin kohtuullista että lipputilanteesta tiedotettaisiin lippu.fi:n toimesta edes jotakin, jotta voi suosiolla luovuttaa jos kaikki liput on jo myyty. Vähän väliä näkyy että lippuja olisi saatavilla mutta mitään en ole saanut ostoskoriin asti. Erittäin epäonnistunut asiakaskokemus kaiken kaikkiaan.
Todellakin ottaa päähän toiminta, olisi tosiaan voinut tulla joku ilmoitus, olen yrittänyt kymmenestä saakka ja aina valinnan jälkeen näkyy, että lippuja ei saatavilla. Ticketmasterilla en ole tällaiseen törmännyt, sieltä on tullut ostettua useasti lippuja suosittuihin konsertteihin. Joku tässä lippu.fi - palvelussa tökkii.
Ei lue Coldplayn sivulla että sold out mikään Hesan keikoista...?
Lukee kun avaa itse tapahtuman.
Lopulta siellä katsomossa istuu jotain vaikuttajia ja muita turhia julkkiksia jotka ei oo koskaan edes bändistä kuullutkaan.
JEp. Ja liput on saatu jostain lahjana...
Vierailija kirjoitti:
Olin niin onnellinen, kun kuulin, että lembibändini saapuu vihdoin Suomeen. Ja vielä neljä konserttia! Ei käynyt mielessäkään, että en saisi lippuja. Presale meni minulta ohi, koska kuulin koodista liian myöhään. Mutta ajattelin, että kyllä sen lipun saa joko livenationin ennakosta tai viimeistään tänään. Mutta ei... Klo 9:30 istuin alas ja nyt klo 13:30 luovutan. En todennäköisesti sittenkään näe suosikkiyhtyettäni livenä. Uskomatonta.
Voi ei! Harmittaa sun puolesta! Meillä töissä on nuorisoa, jotka eivät edes tieneet Coldplayn biisejä, kun kysyin suosikkia, ja jonottivat, ja saivat lippuja! Luulen, että pelkäävät fomoa, kun muut hehkuttaneet bändiä... Itse onnistuin ihmeen kaupalla saamaan tänään vielä puolenpäivän aikaa yhden lipun lauantain keikalle. Meen nyt sitten yksin, kun en saanut toista, mutta pääasia että nään bändin, kun olen sitä vuosikymmenet fanittanut. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei lue Coldplayn sivulla että sold out mikään Hesan keikoista...?
Lukee siellä kun menee pidemmälle päivän valintaan.
Tähän lipunmyyntisysteemiin tuskin tulossa muutosta, sillä toimarin mukaan myynti sujunut hyvin :D
Eli nyt vaan palautetta menemään jotta tuo harha loppuu!
Vierailija kirjoitti:
Lukee kun avaa itse tapahtuman.
Aa.. niinpäs onkin!
-samis
Kaikki muunkin maalaiset valittaa samoja ongelmia, vaikka ollut Ticketmaster. Tavallaan harmittaa kyllä bändin puolesta, koska moni palautteista ohjautuu heille, vaikka varmasti he ovat toivoneet faneille parasta. Esim fani presalea ei varmaan ole ollut rahastusmielessä, vaan just, että "tietäjät (fanit) tietää" ja siten saisi fanit ekana liput.
Yellowpis kirjoitti:
Lopulta siellä katsomossa istuu jotain vaikuttajia ja muita turhia julkkiksia jotka ei oo koskaan edes bändistä kuullutkaan.
Todennäköisesti yksi sivu on täynnä Onniset porukkaa maajoukkue pelipaita päällä
Miks ei Lippu.fi tai Livenation ilmoita jo, että sold out... hmm?
Yellowpis kirjoitti:
Siellä istuu Saarikko, Purra ja Haloset, vähintään. Kuten olivat istuneet katsomassa Rammsteinia, kun liput olivat jostain saanneet.
Onko niitä lippuja vielä?? Siellä istuu joku MARIININ EUKKO UUDEN KÖRILÄÄN KAA kuitenkin. Ja huom! Mariini ei jonota lippuja. Kysyin jo!!
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä lippuja vielä?? Siellä istuu joku MARIININ EUKKO UUDEN KÖRILÄÄN KAA kuitenkin. Ja huom! Mariini ei jonota lippuja. Kysyin jo!!
No jos bändin sivulla on että sold out niin ei kai niit enää sit oo... en tiedä, miksei lippu.fi jo ilmoita et meni.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo fansale toimii ja koska sellaisen voi odottaa aukeavan?
Fansale on osa lippu.fi palvelua ja se on ainoa virallinen lippu.pass lippujen jälleenmyyntipaikka.
Lue lisää:
En ole kyllä ikinä törmännyt aiemmin näin surkeaan lipunmyyntiin ja kyykyttämiseen. Ja nähty Rollarit, Tina Turner, U2, Madonna ja Sheeran.