Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1461/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kannattaa lotota tänä viikonloppuna. Kolme aamupäivää mennyt jonottaessa ja ilman lippua jäätiin. Kyllä v...ttaa!

Joo.

Jos olis ollut ns. Reilu Peli, ei ketuttaisi.

Mutta mää kummalliset pre-salet salakoodeilla ja Livenationiin rekisteröityneille vei lipuista jo joidenkin tietojen mukaan kolme neljännestä

Vierailija
1462/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa vaikka Rooman korserttiin, lipumyynti alkaa Suomen aikaa klo 11!!!

Mitä se hyödyttää, jos sama paska lipunmyynti? Esimerkiksi Saksassa myös kyseinen myyntitaho saanut kritiikkiä samasta pelleilystä kuin Suomessa.

Rooman jonossa näyttää monta henkilöä edelläni. Stadion vetää ehkä 100 000 henkeä, joten sijalla 20 000 ehkä pienet mahikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tässä käy näin, en saanut lippua. Mikä ihmetyttää on se, että tuossa vielä 12 jälkeen niitä eri lippuja oli siellä täällä välillä "saatavilla" ja kun yritti ostaa, niin ilmoitti ettei ollutkaan. Välillä joku kategoria oli loppuunmyyty ja pian taas muka saatavilla, muttei pystynyt ostaa. Miten se voi olla noin sekavaa?

Sitä juuri ihmettelen, expriecen 323 e lippuja yritin ostaa, 2 kpl, valitsin, tuli herja että ei ole enää, palasin sivulle ja oli taas oranssina, valitsin uudelleen ja toistuvasti sama herja muutaman kerran ja sitten meni taas harmaaksi ei saatavissa

Vierailija
1464/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäonnistuin 2 presalea. Nyt jonotin 2 h ja näytti, että kaikki menny. Yhtäkkiä sain lipun 119 e G-katsomoon lauantaille! :D

Vierailija
1465/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seisomapaikka lippuja 40kpl

250€/lippu jos kiinnostut vastaa tähän niin sovitaan joku alusta missä tehdään kaupat

ÄLÄ PUHU P A S K A A!! Tää on huijaus!!!

Tietäisitpä mitä saat aikaan pienellä koodauksen opettelulla kun väsäät pari bottia ostaan liput ;)

Vierailija
1466/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kannattaa lotota tänä viikonloppuna. Kolme aamupäivää mennyt jonottaessa ja ilman lippua jäätiin. Kyllä v...ttaa!

Joo.

Mutta mää kummalliset pre-salet salakoodeilla ja Livenationiin rekisteröityneille vei lipuista jo joidenkin tietojen mukaan kolme neljännestä

Mä olin noissakin mutta en silti saanut.

Vierailija
1467/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuunnellut Coldplayta 18 vuotta, rakas bändi mulle ja erityisesti vanhemmat biisit täynnä muistoja ja merkitystä elämän alkutaipaleelta. Harmittaa etten saanut lippuja vaikka tunteja yritin :( 

Toivottavasti tulisi vielä lisäkeikka Suomeen, niin unelma toteutuisi<3

Eihän nää reilusti mene. Just kuuntelin keskustelua kun yks random hessu oli ostanut 4 lippua ja mietti tuossa, että lähtisköhän Esa ja sen muija mukaan. Vai jaksasko kysyä jotain muuta jos ei lähe? :-D 

Vierailija
1468/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tässä käy näin, en saanut lippua. Mikä ihmetyttää on se, että tuossa vielä 12 jälkeen niitä eri lippuja oli siellä täällä välillä "saatavilla" ja kun yritti ostaa, niin ilmoitti ettei ollutkaan. Välillä joku kategoria oli loppuunmyyty ja pian taas muka saatavilla, muttei pystynyt ostaa. Miten se voi olla noin sekavaa?

Niitä saatetaan tiputella sinne sitä mukaan, kun varmistuu vapaita. Kai sillä vältetään sitä, että vahingossa myytäisi jotkut paikat tuplana, kuten ulkomailla oli tänä vuonna käynyt.

Myös ostoskori on varaava niin sieltäkin saattaa vapautua myyntiin, jos joku päättää olla ottamatta tai ei maksu mene läpi tms.

Vierailija
1469/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput lauantaille 👍Menin päivittelemään sivua jo 20 vaille, odotushuone aukesi varttia vaille kun oli tarpeeksi porukkaa. Näen Coldplayn nyt toista kertaa 🤩 on sen arvoinen.

Vierailija
1470/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuolla jonossa enää roikkua, voiko lippuja olla enää jäljellä?...

Vierailija
1471/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii jo 3h jonossa eikä mitään tapahdu. Ottaa päähän että sitten jotkut sellaiset saa lippuja jotka ei oo edes koskaan bändistä kuullutkaan. Ostetaan vaan lippu niin voi sitten hehkuttaa kavereille.

Vierailija
1472/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Mikäs siinä on epäreilua, että rekisteröityneet fanit pääsi presaleen? Kaikilla kumminkin oli mahdollisuus sinne rekisteröityä. Minusta aivan reilua, että faneille koitetaan varmistaa lippuja. Presalessa myytiin 80% kolmesta keikasta ja osa vielä livenationin myynnissä.

Tämän päivän myyntiin avattiin kuitenkin vielä kokonainen lisäkeikka ja loput niistä kolmesta.

Vierailija
1473/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt niitä taas "saa".. pumppaa koko ajan onko lippua vai ei.. itse en oo kertaakaan päässyt vielä näkemään että liput olisi mennyt ostoskoriin..

Vierailija
1474/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liput lauantaille 👍Menin päivittelemään sivua jo 20 vaille, odotushuone aukesi varttia vaille kun oli tarpeeksi porukkaa. Näen Coldplayn nyt toista kertaa 🤩 on sen arvoinen.

Ei sillä ollut mitään väliä mihin aikaan sinne menit. Olin siellä jo tuntia ennen kirjautuneena ja alettiin päivitteleen jo silloin ja puoli 10, se kone arpoi suoraan ihmiset jonoon. Huono arpa tuli meille, sulle tuli hyvä. Good luck :)

Ja sama se oli muina pre-sale päivinä.

Vierailija
1475/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Mä olin noissakin mutta en silti saanut.

Yritin saada koodin -en saanut

Osallistuin livenation.fi esimyyntiin - en saanut

Yritin tänää -- en saanut

Vierailija
1476/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jonossa? Ite pääsen lippu.fi:n sivuston kautta suoraan lipunmyyntisivulle ilman jonottamista - TÄLLÄ hetkellä kaikki keikat "Ei saatavilla", välillä tulee näitä haamulippuja joita ei saa vietyä edes ostoskoriin :D Huhhuh mikä show

Vierailija
1477/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tuolla jonossa enää roikkua, voiko lippuja olla enää jäljellä?...

Kyllä voi olla, sain tämän kesän Ruotsin keikalle seuraavana päivänä liput, ihan kohtuu hintaisena. Vaikka silloin näytti epätoivoiselta kun myynti alkoi.

Vierailija
1478/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että nyt alkaa olla liput loppuunmyyty. Vaikka päivittää kokoajan niin ilmestyy harvakseltaan vaan noita dynamic-lippuja joita ei kuitenkaan saa edes ostoskoriin asti.

Surkea systeemi. Itse sain onnekkaasti tiistain ennakkomyynnissä liput, mutta yksi kaveri jäi ilman. Mutta uskoisin että fansale aukeaa lähempänä ajankohtaa jolloin on vielä mahdollisuus faneilla ostaa jotka jäivät nyt ilman.

Vierailija
1479/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää aktiivisena kahta päivää, mutta kun menee sisään silti yhdessäkään kategoriassa ei ole lippuja.

Vierailija
1480/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ton dynaamisen 300 euron lipun sais ostettua näköjään kun tarpeeks monta kerta klikkaa mutta ei mulla siihen varaa oo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi