Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1441/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan pyörätuolin + saattaja hintaan 56,50 eur. Saa soitella! 

Vierailija
1442/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen raahautuminen sadoilla rekoilla on niin iso vaiva että lippujen hinnat on mitä on. Juu kiitos ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista etten saanut lippua? Oon päivittänyt tunnin jokaisen keikan sivuja, monta kertaa saanut liput, mutta sitten sivu sanoo, ettei niitä ole enää saatavilla... En voi uskoa tätä. Otin jopa töistä vapaata tätä varten. Miksi joku muu saa, mutta minä en? Onko vika netissä, selaimessa?

Vierailija
1444/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kaikkina kolmena päivänä ja jäin ilman lippuja. Harmittaa ihan hirveästi. Yellow biisin kuultuani radiosta sen ensisoitossa, rakastuin välittömästi bändiin. Osaan ekan albumin biisit ulkoa. No, eipä ne varmaan olisi paljoa niitä soittanutkaan. Vaikka on myöhempikin tuotanto lähellä sydäntä. Nyt kävi näin.

Vierailija
1445/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JONOTIN SIINÄ PRKL. VIRTUAALIJONOSSA 2,5H KUNNES PÄÄSIN SISÄÄN TODETAKSENI ETTEI LIPPUJA OLE JA EDULLISIMMAT 300E YLÖSPÄIN JA SOVELLUS HEITTI MUT TAKAISIN SIIHEN JONOON JOSSA NYT JUMITAN. NYT OLEN JONOTTANUT KAIKILLE 4 KEIKALLE LIPPUA TULOKSETTA. OLENKO AINOA KENELLÄ NÄIN HUONO TUURI???

Vierailija
1446/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seisomapaikka lippuja 40kpl

250€/lippu jos kiinnostut vastaa tähän niin sovitaan joku alusta missä tehdään kaupat

Vierailija
1447/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla soi juuri Sporifyista TROUBLE :D

Vierailija
1448/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Monesti ehdin klikata että lisää lippu ostoskoriin, mutta ponnahdusviesti vaan sanoo, että lippua ei ole enää saatavilla. En ole ikinä (runsaassa keikkailuhistoriassani) törmännyt tällaiseen kaaokseen ja rahanahneuteen. Menee maku koko bändiltä, vaikka olen kuunnellut sitä vuosikausia.

Osoittaisin kyllä pikemminkin Suomen järjestäjien ja lippu.fi suuntaan sitä sormea.

Vierailija
1449/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osata trokarilta yhtään lippua, olen mielummin vaikka menemättä, toivottavasti jäävät käsiin :D

Jos fansale on ainut myyntipaikka, ei niitä voi trokata.

Vierailija
1450/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pohjoismaiden keikka ensi kesänä, joten ymmärrettävistä syistä ruuhkaa on kun muutkin kuin suomalaiset jonottaa lippuja. Jokainen ylimääräinen laite vie yhden jonotuspaikan eli tosiaan kiitti teille, jotka olette useammalla laitteella jonoa tukkimassa. Sain onneksi itse liput 31.7. keikalle parin tunnin yrityksen jälkeen.

Vierailija
1451/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN MAKSA 349 EUROA NIISTÄ!! Pitäkää dynaaminen hinnoittelunne!!!!

Pari päivää oli myynnissä lippuja 2500 euron hintaankin.

Vierailija
1452/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

250€/lippu jos kiinnostut vastaa tähän niin sovitaan joku alusta missä tehdään kaupat

ÄLÄ PUHU P A S K A A!! Tää on huijaus!!!

Vierailija
1453/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In your dreams :D

Vierailija
1454/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tässä käy näin, en saanut lippua. Mikä ihmetyttää on se, että tuossa vielä 12 jälkeen niitä eri lippuja oli siellä täällä välillä "saatavilla" ja kun yritti ostaa, niin ilmoitti ettei ollutkaan. Välillä joku kategoria oli loppuunmyyty ja pian taas muka saatavilla, muttei pystynyt ostaa. Miten se voi olla noin sekavaa?

Vierailija
1455/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kannattaa lotota tänä viikonloppuna. Kolme aamupäivää mennyt jonottaessa ja ilman lippua jäätiin. Kyllä v...ttaa!

Vierailija
1456/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule siihen Töölön nyrkkeilyhallin kulmille. Mies sisältä tulee tapaamaan sinua

Vierailija
1457/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tässä käy näin, en saanut lippua. Mikä ihmetyttää on se, että tuossa vielä 12 jälkeen niitä eri lippuja oli siellä täällä välillä "saatavilla" ja kun yritti ostaa, niin ilmoitti ettei ollutkaan. Välillä joku kategoria oli loppuunmyyty ja pian taas muka saatavilla, muttei pystynyt ostaa. Miten se voi olla noin sekavaa?

Joku oli nopeampi klikkaamaan kuin sinä.

Vierailija
1458/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Monesti ehdin klikata että lisää lippu ostoskoriin, mutta ponnahdusviesti vaan sanoo, että lippua ei ole enää saatavilla. En ole ikinä (runsaassa keikkailuhistoriassani) törmännyt tällaiseen kaaokseen ja rahanahneuteen. Menee maku koko bändiltä, vaikka olen kuunnellut sitä vuosikausia.

Osoittaisin kyllä pikemminkin Suomen järjestäjien ja lippu.fi suuntaan sitä sormea.

nNin ei tuossa mitään järkeä ollut, tuuripeliä. Me jonotettiin ihan alusta asti tänään ja molemmat päästiin valitseen liput ostoskoriinkin, eli ei tullut sitä, et voi valita-viestiä mutta kun ne oli siellä heitti mut uudestaan jonottaan ja kaverille taas tuli korin kautta time out eli se oli siinä ja nyt ne on mennyt.

Eilen jonotin myös ja silloin toi sama, et voi valita lippuja ostoskoriin, kun olit ne klikannut koriin... ihan hölmö systeemi ja menee tunteja aikaa... 

Vierailija
1459/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuunnellut Coldplayta 18 vuotta, rakas bändi mulle ja erityisesti vanhemmat biisit täynnä muistoja ja merkitystä elämän alkutaipaleelta. Harmittaa etten saanut lippuja vaikka tunteja yritin :( 

Toivottavasti tulisi vielä lisäkeikka Suomeen, niin unelma toteutuisi<3

Vierailija
1460/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin äsken.