Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1221/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pääsin läpi 10:04, mutta ainoa lippu jonka sain koriin oli 2 kategorian dynaminen lippu 340 egeä. Jätän väliin, olen sentään kerran jo nähnyt Coldplayn Tukholmassa 2016. Ihme hysteria tästä kehkeytyi.

Vierailija
1222/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, mut heitti takaisin jonoon jossa ukkeli liikkuu. Lauantaille kenttälippuja olin koriin viemässä. Aivan huonosti suunniteltu toteutus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsen läpi, yritän suorilla ostaa kalliimman experience kenttälipun, ehkä niitä vielä on, tai sitten ei...

Vierailija
1224/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jonossa 9.55 ja kun pääsin 10.05 sisälle, ei ollut enää kenttäpaikkoja vapaana. Päivitin sivua ja välillä ilmestyi vapaita kenttäpaikkoja mutta kun yritti siirtää ostoskoriin, ei ollut enää saatavilla. Mutta 10.20 onnistui ja liput saatu!

Verkkopankki tai luottokortilla maksu ei toiminut mutta sain hommattua jollain 5€ lisämaksulla.

Vierailija
1225/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu lipun lippua, ei edes yhtä kappaletta. Jonossa oltiin 9.54 ja eri päiville koitettu. Kiitti ja hei.

Jep mulla sovellus vielä jonossa, jonossa oltiin heti mutta algoritmi arpoi ne paikat siinä... ja nyt siis jonossa ostoskoriin, että näin. Otetaan kollegan kanssa lasilliset, jos vielä saadaan liput, semmonen urakka on! :D

Vierailija
1226/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi jono meni nopeammin, mutta nyt se on hitaampi kuin tiistaina... Eli loppua kohti tyssäsi jono.

Vierailija
1227/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatu puolison kanssa yhdeltäkään päivältä edes yhtään lippua koriin, vaikka oltiin ihan alusta asti jonossa ja päästiin muutama minuutin jälkeen jonosta läpi. Ei edes yhtä permantolippua :D Hyvä Coldplay, hyvä lippu.fi, kiitos kuppainen olympiastadion pienellä 40000 katsomolla.

Vierailija
1228/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu.fi kirjautuminen auttoi. Olin tallentanut maksutietoihin mobilepayn, joten sujui kuin itsestään. Sain lauantaille liput kentälle.

Vierailija
1229/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jonoon klo 9.57, en ole vielä päässyt jonosta läpi. Eikä nähtävästi tarvitsekaan päästä, kun liput on jo menneet.

Vierailija
1230/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippu.fi kirjautuminen auttoi. Olin tallentanut maksutietoihin mobilepayn, joten sujui kuin itsestään. Sain lauantaille liput kentälle.

Mä en saanut mun profiiliin tallennettua maksutietoja. Yritin kyllä, mut ei antanut. Ei lipun lippua, vaikka kirjautuneena sekä läppärillää että sovellukseen...

Vierailija
1231/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun varmaan moni jonottaa vielä toiveikkaana ja sit jos siel on vaan niitä dynaamisia... Käyttää aamupäivän sit turhaan tähän. Onneksi mä oon täällä palstalla, niin tiedän tämän nyt, vaikka vielä olen jonossa (koska eihän sitä nyt enää voi jonosta poiskaan hypätä kun kerran on jonoon lähtenyt).

Vierailija
1232/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saatapee se Coldplay on josta suunapäänä torvetaan ?

Vierailija
1233/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50min jonossa kolmella eri laitteella.. taitaa jäädä nämäkin liput saamatta :/

Vierailija
1234/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut mun profiiliin tallennettua maksutietoja. Yritin kyllä, mut ei antanut. Ei lipun lippua, vaikka kirjautuneena sekä läppärillää että sovellukseen...

Sama, en ole päässyt edes läpi vielä.

Vierailija
1235/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo 20 vaille kirjautuneena kahdella laitteella ja aloitin päivittämisen. Edelleen jonossa. Mua myöhemmin sivustolle tulleet jo saaneet liput. Niin pjaska ja epäreilu systeemi. Veetuttaa niin lujaa.

Vierailija
1236/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kusetettu olo kun osti tiistaina sunnuntaille liput ja luuli pääsevänsä ensimmäiselle keikalle, mutta sitten tuleekin lisäkeikka lauantaille. Onneksi tuli saatua äsken myös lauantain keikalle liput, eli täytyy laittaa toiset kiertoon.

Vierailija
1237/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun ukkeli ei liiku enää eteenpäin? Tai siis liikkuu paikallaan? Koska luulis, et jono lyhenis sitä myötä kun liput jo ostaneet poistuu?

Vierailija
1238/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin valitsee lippuja varmaan 10:05 ja nyt takas jonossa.. En ymmärrä tätä..

Vierailija
1239/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin lopulta saamaan kaksi halvinta Enhanced Experiences -lippua lauantaille.

Varsinaisesta "jonosta" pääsin n. 10:10 lippuja valitsemaan (lauantaille ja tiistaille samaan aikaa), mutta kesti pitkään, ennen kun aidosti pääsi "Lippujen haku epäonnistui" virheestä oikeasti lippuja maksamaan. Pari kertaa siirtyi "virtuaalijonoon", josta palautui kuitenkin lippujen valinta ikkunaan.

Vaikuttaa siltä, että lippujen valintaikkunassa näkyvät liput, näkyvät kaikille ostajille ja on sekunnin murto-osista kiinni, kuka sattuu ehtimään valitsemaan vapaat liput ensin.

Eli kaikki, ketkä olette päässeet jonosta lippuja valitsemaan, kannattaa päivittää ikkunaa jatkuvasti, (ainakin hetkellisesti) vapaita lippuja tippuu jatkuvasti valittavaksi. Sitten kun toivotut liput on valittavissa, täytyy mahdollisimman nopeasti valita oikea määrä ja vahvistaa valinta. Mikäli päädyt virheilmoitukseen, aloita sama yritys alusta. Itsellänikin vaati lukuisia yrityksiä, neljässä eri selaimessa.

Vierailija
1240/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, mut heitti takaisin jonoon jossa ukkeli liikkuu. Lauantaille kenttälippuja olin koriin viemässä. Aivan huonosti suunniteltu toteutus!

Täällä edelleen epätoivoisena jonossa roikun, eikä ukkeli ole liikkunut piirun vertaa.

Aion kyllä palautetta laittaa menemään. Eihän tämä voi näin mennä, että koriin viedessä kuluttaja heitetään takaisin jonon hännille. Meni viimeinenkin mahdollisuus saada yhtään mitään.