Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1201/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jono meni läpi, mutta sen jälkeen "sisältöä päivitetään" ja siihen on jumittunut jo 10 minuutiksi

Vierailija
1202/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, saako lippuja maksettua muutoin kuin maksamalla saman tien. Mietin, että kannattaako tietokoneella edes jatkaa jonottamista, kun sillä en pysty maksamaan. 

Lippuja ei voi varaa mut siel on joku Lippu-lasku mahdollisuus. En tiedä miten se toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmiset saavat noita lippuja ostoskoriin asti? Mulla tulee vaan se sama "valitsemiasi lippuja ei ole saatavilla" koko ajan, vaikka liput ovatkin valittavissa. Ja sitten mut heitetään 3 minuutin virtuaalijonoon...

Vierailija
1204/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi mun jonotusukkeli näyttää liian lungilta. Täs pitäis olla joku avatar, joka paniikissa juoksee sitä palkkia, mutta ei pääse mihinkään. Tai itkunaama :D

Jep! :D sellainen joka hakkaa pienillä tikku-ukkonyrkeillä sitä seinää edessää.

Mut ei siel enää oo ku niitä dynamic kalliita lippuja :(

Vierailija
1205/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut lippuja

Vierailija
1206/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ihmiset saavat noita lippuja ostoskoriin asti? Mulla tulee vaan se sama "valitsemiasi lippuja ei ole saatavilla" koko ajan, vaikka liput ovatkin valittavissa. Ja sitten mut heitetään 3 minuutin virtuaalijonoon...

Ota kenttäpaikat, jos yrität saada yli 2 lippua.

Vierailija
1207/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lippuja! Jonotin 15 minuuttia ja nyt ei anna ostaa lippuja... En kestä, jos en saa niitä!

Vierailija
1208/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin liput saatu!

Vierailija
1209/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vielä ite jonossa, mutta tuliko ne dynaamiset siis nyt taas ja vain niitä tarjolla!??! :O

Vierailija
1210/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut lippuja

Sama juttu ku aiemmin.

Valitsemiasi lippuja ei ole saatavilla

Vierailija
1211/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin puhelimella lippu.fi äpissä sekä kahdella läppärillä selaimella. Puhelin juoksi miltei samointein odotuksen loppuun ja läppärit jonottaa vieläkin. Ostoskori meni koko ajan tyhjäksi lippujen valinnan jälkeen. Mutta renkuttamalla sain lopulta lauantaille yhden kenttälipun. Kaksi piti ostaa mut en vissiin painanut kunnolla lukumäärää. En uskaltanut enää palata takaisin ostoskorista. Mut JEE pääsen keikalle!!!!!

Äääh, miksi en tajunnut tota äppiä?!

Menin HETI äpillä jonoon ja ukkelini on vasta reilussa puolessa välissä :(

Vierailija
1212/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten jonoon? Mä sain aina sen virtuaalijonon kanssa (tiistaina) kehotuksen mennä takaisin, ei se jäänyt jonottamaan mitään. Menin, laitoin pre sale koodin uudestaan, taas pääsin valitsemaan lippua, sit taas virtuaalijonosta ilmoitus, että palaa takaisin Tätä 40 min niin sain lipun

Vierailija
1213/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu lipun lippua, ei edes yhtä kappaletta. Jonossa oltiin 9.54 ja eri päiville koitettu. Kiitti ja hei.

Vierailija
1214/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut äppistä apua. Jonottelun jälkeen yritin sata kertaa laittaa lippuja ostoskoriin, ja sitten kun onnistui niin ne olikin ilmeisesti dynaamisesti hinnoiteltu liki 400e hintaisiksi. Jäipä ostamatta.

Vierailija
1215/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain virtuaalijonosta vihdoin 10 minuutin takomisen jälkeen paikan. Siinä vaiheessa ei ollut tietoa mitä päivää ja paikkaa olin painanut, mutta lopulta olin onnistunut saamaan juuri toivomani kenttäpaikan lauantaille. Olipahan jännitystä

Vierailija
1216/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti toisella konella mä toisella, ja jostain syystä vaikka mies oli aiemmin jonossa, pääsin ensin läpi ja sain a katsomoon istumapaikat keskiviikon konserttiin!

Vierailija
1217/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin puhelimella lippu.fi äpissä sekä kahdella läppärillä selaimella. Puhelin juoksi miltei samointein odotuksen loppuun ja läppärit jonottaa vieläkin. Ostoskori meni koko ajan tyhjäksi lippujen valinnan jälkeen. Mutta renkuttamalla sain lopulta lauantaille yhden kenttälipun. Kaksi piti ostaa mut en vissiin painanut kunnolla lukumäärää. En uskaltanut enää palata takaisin ostoskorista. Mut JEE pääsen keikalle!!!!!

Äääh, miksi en tajunnut tota äppiä?!

Menin HETI äpillä jonoon ja ukkelini on vasta reilussa puolessa välissä :(

ja äpin lisäksi olen tietokoneen selaimella ja kumpikaan ukko ei ole edennyt 38 minuutissa lippukauppaan vielä

Vierailija
1218/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vielä ite jonossa, mutta tuliko ne dynaamiset siis nyt taas ja vain niitä tarjolla!??! :O

Juu, enää niitä dynaamisia lippuja. Jotain 331e kpl. No thanks

Vierailija
1219/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin systeemi ikinä. Ihan mahdotonta saada lippuja ostoskoriin saakka. Taas jonotetaan uudestaan, eikä ukko liiku minnekään. Itseä ei enää jaksaisi kiinnostaa koko keikka, mutta poika haluaisi. Ei tässä nyt koko päivää jaksaisi roikkua.

Vierailija
1220/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä kommentteja, niin eihän voi olla niin, että kuluttaja joutuu ostamaan "sian säkissä" paniikissa. Toivottavasti tästä otetaan opiksi. Miksei ole myöskään tarpeeksi viestinnässä porukkaa, joka voisi vastata ihmisten kysymyksiin somessa, kun tiedossa on varmaan että niitä paniikkikysymyksiä tulee.