Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Myös täällä onnistui saada liput sunnuntaille yläkatsomoon, pääsin sisään 10.08 ja lippuja oli sunnuntaille ihan hyvin jäljellä. Eli toivoa on, vaikka jonotus kestäisikin!
Puoliväli lähestyy jonotuspalkissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo enää ekalle päivälle 2 vierekkäistä istumapaikkaa alakatsomoista
Pakko oli alapeukuttaa tietoa. Harmi. Mutta kiitos tiedosta
Siksi, koska niitä vapautuu pitkin myyntiä uudelleen ostettaviksi.
4 lippua saatu A-katsomoon lauantaille 👌
Vierailija kirjoitti:
Olin puhelimella lippu.fi äpissä sekä kahdella läppärillä selaimella. Puhelin juoksi miltei samointein odotuksen loppuun ja läppärit jonottaa vieläkin. Ostoskori meni koko ajan tyhjäksi lippujen valinnan jälkeen. Mutta renkuttamalla sain lopulta lauantaille yhden kenttälipun. Kaksi piti ostaa mut en vissiin painanut kunnolla lukumäärää. En uskaltanut enää palata takaisin ostoskorista. Mut JEE pääsen keikalle!!!!!
Äääh, miksi en tajunnut tota äppiä?!
Mä edelleen jonossa puolessa välissä puhelimella ja selaimella
Minulla oli rinnakkain kaksi konetta ja kaksi kännykää, yksi kone (Firefoxin selain) meni 4min. läpi ja muut kellottaa edelleen klo 10.14. (iphone, samsung ja Explorer). Sain kolme alakatsomon paikkaa mahdollisella näköesteellä ekalle päivälle.
Teini jonotti omalla puhelimella 27.7 ja sai liput muutamassa minuutissa. Siinä vaiheessa en itse ollut edes liikahtanut jonossa eteenpäin.
Kentälle mennään, kiva 18 v lahja teinille mut ihan kamala kokemus lippujen hankinnasta tällä viikolla.
Taas sama juttu, että mitään lippua ei saa ostoskoriin asti... ei voi olla todellista, etteikö yhdelle neljästä keikasta saisi lippua?!
Vierailija kirjoitti:
Mä edelleen jonossa puolessa välissä puhelimella ja selaimella
Mäkin siis äpissä puhelimella olin heti jonossa ennen ysiä mutta silti nyt vasta puolessa välissä. Ihan arpapeliä kun kymmenet tuhannet samaan aikaan linjoilla...
Tiistaina kokeilin kännykällä selaimella. 40 min jonossa ja vaikka lippuja näkyi aina olevan välillä vapaana, niin ei sitten kuitenkaan enää ollut.
Keskiviikkona kokeilin sekä tietokoneella että kahdella kännykällä. Tietokoneella pääsin jonosta noin 10 minuutissa eli huomattavasti nopeammin, mutta sama juttu, lippuja ei pystynyt enää ostamaan. Klo 12 suunnilleen onnistuin sitten kännykän sovelluksella presalekoodin kanssa varaamaan 2 noin 340 e lippua. Vapautin ne, koska no hinta oli suolainen. Sitten päivitin ja päivitin. Sain varattua kaksi n. 260 e lippua ja mietin, että otetaanko nyt nämä vai ei... Otin. Pakko päästä. :D ei kaduta. Olen superiloinen, että pääsen bändin näkemään.
Ihan farssi koko juttu. Ilman lippuja jäätiin.
Monelle päivälle näytti "saatavilla" ja kun klikkasit kyseistä lippua ja yritit viedä ostoskoriin, niin niitä ei enää ollutkaan.
Tietääkö joku, saako lippuja maksettua muutoin kuin maksamalla saman tien. Mietin, että kannattaako tietokoneella edes jatkaa jonottamista, kun sillä en pysty maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Monelle päivälle näytti "saatavilla" ja kun klikkasit kyseistä lippua ja yritit viedä ostoskoriin, niin niitä ei enää ollutkaan.
No älä nyt vielä lopeta! Ahkeraa päivittelyä vaan, voi vielä onnistua!
Vierailija kirjoitti:
Älä luovuta!!! Klikkaa, klikkaa!!!
(ok, sori, yritän vaan kannustaa :D tää menee tunteisiin)
Veikkaan, että lippuja on myyty ennakkoon todella paljon. Voidaan sitten uutisoida suurella hypellä, kuinka virallisena lipunmyyntipäivänä 4 konserttia myytiin loppuun tunnissa.
Jep taas tämä et näyttää ku olis lippuja mut tulee herja et ei olekaan. Tilanne elää niin nopeasti. Yhden sain koriin mutta se oli F katsomossa. Eli varmaan kaikki hyvät paikat on menny jo.
Mutta näitä tulee varmaan sitten paljon uudelleen myyntiin kun se fansale aukeaa. Et sieltä voi sit kyttää koko vuoden :D
Toi mun jonotusukkeli näyttää liian lungilta. Täs pitäis olla joku avatar, joka paniikissa juoksee sitä palkkia, mutta ei pääse mihinkään. Tai itkunaama :D
TAAS meni jonoon, kun yritin viedä lippuja koriin! Vttu mitä shaibaa
Olin puhelimella lippu.fi äpissä sekä kahdella läppärillä selaimella. Puhelin juoksi miltei samointein odotuksen loppuun ja läppärit jonottaa vieläkin. Ostoskori meni koko ajan tyhjäksi lippujen valinnan jälkeen. Mutta renkuttamalla sain lopulta lauantaille yhden kenttälipun. Kaksi piti ostaa mut en vissiin painanut kunnolla lukumäärää. En uskaltanut enää palata takaisin ostoskorista. Mut JEE pääsen keikalle!!!!!