Nainen saatko enemmän miehiä meikattuna vai ilman meikkiä?
Luulen että mitä enemmän meikkiä,sen parempi flaxi käy miesmarkkinoilla? toivoo: yx mies.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset jotka olette miehille näkymättömiä.
Tarkoitatteko sillä miehiä, vai kuten naiset yleensä, teitä kiinnostavia miehiä?
Olen useammin kuin kerran kuullut naisen suusta kuinka miehet eivät kiinnostu ja sinkkuna forever, vaikka juuri minuutti sitten mies oli käynyt yrittämässä. Sitä ei vain laskettu kun mies oli liian ruma, lyhyt, epävarma, huonosti pukeutunut, liian vanha, liian nuori, tms.
Ei, vaan *kaikkia* miehiä. Ei ole edes nuo luettelemasi juoksemassa perässä. Ihan yksin saan istua ravintoloissa jne., ei ole kokemuksia siitä kuinka "aina kaverimiehet olikin seksin perässä", eikä ole kukaan lähettänyt pyytämättä dikkipikkejä.
Sama. Oon ollut yksin jopa laivalla eikä sielläkään yksikään mies sanonut minulle sanaakaan..
Istuin tässä yhtenä iltana junassa kunjoku mies istui minua vastapäätä ja sanoi että olen niin nätti kun en käytä meikkiä. Muuten ihan kiva, mutta oli minulla meikkivoide, puuteri, kulmaväriä, huulipunaa, ripsiväriä, eyelinerit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatteko sillä miehiä, vai kuten naiset yleensä, teitä kiinnostavia miehiä?
Olen useammin kuin kerran kuullut naisen suusta kuinka miehet eivät kiinnostu ja sinkkuna forever, vaikka juuri minuutti sitten mies oli käynyt yrittämässä. Sitä ei vain laskettu kun mies oli liian ruma, lyhyt, epävarma, huonosti pukeutunut, liian vanha, liian nuori, tms.
Ei, vaan *kaikkia* miehiä. Ei ole edes nuo luettelemasi juoksemassa perässä. Ihan yksin saan istua ravintoloissa jne., ei ole kokemuksia siitä kuinka "aina kaverimiehet olikin seksin perässä", eikä ole kukaan lähettänyt pyytämättä dikkipikkejä.
Sama. Oon ollut yksin jopa laivalla eikä sielläkään yksikään mies sanonut minulle sanaakaan..
"Jopa yksin laivalla".
Jos kuka tahansa tavismies kävisi laivalla niin perusoletus olisi ettei tietenkään kukaan tule sanomaan mitään.
Hemmetti että naiset ovat lellittyjä.
Nainen, markkinoilla? Ap, olet ääliö!
Olen aina saanut miehet parisuhteeseen ilman meikkiä. Ihailijoita tasasen välein.
Minulla nätit kasvonpiirteet, vartalo, kun Jennifer Lopezilla.
Luonne hyvä. Enkä pidä meikkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jopa yksin laivalla".
Jos kuka tahansa tavismies kävisi laivalla niin perusoletus olisi ettei tietenkään kukaan tule sanomaan mitään.
Hemmetti että naiset ovat lellittyjä.
Itsehän te miehet toistelette, kuinka naisella kuin naisella on jatkuvasti miehiä tyrkyllä, sen kun valitsee. Ja sitten kun sanotaan ettei tämä pidä paikkaansa, edes ns seurahakupaikoissa, niin ollaankin lellittyjä 🙄. Miehen logiikkaa?
Meikattuna paljon enemmän. Ero on dramaattinen.
Olen yleensä ilman meikkiä ja on kadullakin tultu kyselemään numeroa.
Yksi miespuolinen kaveri näki mut ensimmäistä kertaa meikattuna kun olin menossa häihin ja hänen reaktionsa oli "who's this sexy lady" 😅
Saan liikaa ainakin ilman meikkiä. En ota ketään.
Vierailija kirjoitti:
Istuin tässä yhtenä iltana junassa kunjoku mies istui minua vastapäätä ja sanoi että olen niin nätti kun en käytä meikkiä. Muuten ihan kiva, mutta oli minulla meikkivoide, puuteri, kulmaväriä, huulipunaa, ripsiväriä, eyelinerit...
Oletko varma että sanoi tosissaan? Ehkä se oli hänen huumoriaan.
Ei ole väliä, en saa huomiota meikattuna enkä ilman :D Parisuhteessa olen kyllä, mutta ollaan kummatkin röllejä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuljen meikittä, -9 voimakkuuksilla olevat rillit päässä, hiukset ponnarilla niskassa, kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.
Kun laitan piilarit, meikkaan ja käherrän pitkät hiukseni, kyllä piisaa huomiota. Siis, edelleen, vaikka olen yli 40 v.
Juuri kuulin kuinka eräs mies oli hehkuttanut minua ja ulkonäköäni tyypille, joka kertoi asian sitten minulle.
-9 pienentää silmiä ihan hirveästi jos linssit ei ole suunniteltu ehkäisemään tätä ilmiötä. Ei ihme jos tihrusilmä näyttää ihmisistä oudolle.
Aivan totta.
Tosin sellaisia linssejä ei ole keksittykään, jotka eivät pienentäisi silmää näillä voimakkuuksilla.
Tuo tihrusilmä
Eikö? Katselin juuri pari kuukautta sitten silmäaseman linssejä ja siellä oli heidän kallein linssi suunniteltu niin, että silmät ei näytä suuremmilta tai pienemmiltä. Tosin en tiedä onko niillä siinä jokin voimakkuusraja
Mitä, ootkohan nyt oikeasti lukenut/käsittänyt oikein?
Itse ihan kysymällä kysyin viimeksi optikolla käydessä, vähän puolivitsillä, että eikö nyt tosiaan tähän maailmanaikaan pystytä keksimään linssejä, jotka eivät kutista silmiä olemattomiksi rusinoiksi. Optikko vastasi naureskellen, että valitettavasti tähän ei kehitys vielä pysty.
Tuo - 9 voimakkuuksia tarvitseva
Silmälasien linssit (yksinkertaistettuna) muuttavat valon säteiden suuntaa ja kohdistuspistettä. Ne suuntaavat säteet niin, että ne osuvat silmässä oikeaan kohtaan, korjaten silmän virheet, esim sen likinäön. On fysiikan lakien vastaista olettaa, että tämä muunto toimisi vain toiseen suuntaan; luonnollisesti myös valon säteet taipuvat linssin mukaisesti silmästä ulkomaailmaan päin, ts ne vääristyvät ja näyttävät linssien takana olevan alueen esim miinuslinssien tapauksessa pienempänä. Hyvin pienillä voimakkuuksilla erilaisella hionnalla tätä voi hieman kompensoida, mutta isoilla vahvuuksilla hyöty on marginaalinen.
Eli ei, -9 linsseistä ei saa millään sellaisia, ettei silmät näyttäisi pienemmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikutusta,molemmilla miesten kiinnostus 0. Olen ihan normaalipainoinen, tiimalasimallinen, pitkähiuksinen blondi, naamassakaan ei kummempaa vikaa. Mutta ikinä ei ole miehet perässä juosseet. Miesten luulo siitä kuinka paljon tavalliset naiset saavat huomiota, on ihan täyttä mielikuvitusta.
Olen omin silmin nähnyt, kuinka aivan saatanan tylsät, rumat, huonokäytöksiset, alkoholiongelmaiset, sivistymättömät, tyylittömät, huonostipukeutuvat, ärsyttävät, v-mäiset muijat, ja mitä ikinä ikävää voikaan keksiä lisää, saavat miehiltä aivan helvetisti huomiota. Siis aivan umpipaskat naiset saa vaikka kuinka paljon huomiota miehiltä. Niin paskaa naista ei ole ettei se saisi huomiota - tai no joo, ehkä joku juoppo ruma haiseva ruttunen viiskypänen juoppomummo alkaa lähestyä sitä leveliä.
Joten älkää nyt naiset viitsikö.
M42
Sekä että, itsellä hyvät värit niin harvoin meikkaan. Moni sanookin että ihana suukottaa puhdasta poskea kun ei ole pakkelia.. Ja uskaltaa suullekin suudella ettei tarvi pelätä häätöä ku punat leviää..
Miksi minä haluaisin enemmän miehiä? Ei se määrä vaan laatu!
Tein kokeen 1000 miehellä, 750 tapauksessa piti olla meikattu ennenkuin sai.
Laitan valkoisen meikkipohjan, maalaan kulmat, luomet kivoilla väreillä ja huulet punaisella. Ja sit laitan punaisen nenän.
Kyllä tolla meikillä kaikki (sukupuoleen katsomatta) tuntuvat pörräävän ympärillä.
Yleensä yhden joka haluaisi olla myös hänen kanssaan ja siinä se sitten muuttuukin ihan mahdottomaksi vaatimukseksi, koska miehet ei yleensä halua olla vain yhden naisen kanssa parisuhteessa ollessaan. Sitten kantavat kotiin bakteereja ja aiheuttaa tulehduksia puolisolle, pahimmillaan sukupuolitaudin.