Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen saatko enemmän miehiä meikattuna vai ilman meikkiä?

Vierailija
20.07.2023 |

Luulen että mitä enemmän meikkiä,sen parempi flaxi käy miesmarkkinoilla? toivoo: yx mies.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meikkiä on ollut kun suhteet syntyneet

Kysyttiin naisilta!

Vierailija
22/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna, tosin luulen kyllä että miehet tajuavat vain sen Tikkurilan värikartan meikiksi ja kuvittelevat kevyen omia piirteitä korostavan meikin, jota surin osa naisista arkisin käyttää, luonnonkauniiksi.

Joka kerta kun tännekin joku on postannut kuvanmeikittömästä kaunottaresta voi kuvasta harjaantuneella silmällä bongata keskimäärin noin 5-10 merkkituotetta ja Photoshopin.

En kuitenkaan meikkaa miehiä saadakseni, mulla on jo mies ja ihailijoitakin ihan riittämiin. Meikkaaminen on kivaa ja esteetikkona haluan näyttää hyvältä omaan silmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti tärppäsi kun laitoin täysin meikittömän rantakuvan  profiiliin. Nyt jo 6 vuotta yhdessä

Koska meinaatte erota

Vuodet 7 ja 14 ovat ne kriittiset yhdessäolon kannalta jostain kumman syystä. : )

siis ensi vuonna.

Vierailija
24/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuljen meikittä, -9 voimakkuuksilla olevat rillit päässä, hiukset ponnarilla niskassa, kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.

Kun laitan piilarit, meikkaan ja käherrän pitkät hiukseni, kyllä piisaa huomiota. Siis, edelleen, vaikka olen yli 40 v.

Juuri kuulin kuinka eräs mies oli hehkuttanut minua ja ulkonäköäni tyypille, joka kertoi asian sitten minulle.

Mutta taika raukeaa heti kun kuorit ulkokuoresi pois nukkumaan mennessä. Ei ole yks ei kaks kertaa, kun nainen on lempattu ekan yhteisen yön jälkeen juuri sen takia, että meikin takaa paljastuu täysin eri näköinen ihminen. Mielestäni on ihan reilua tulla ekoille treffeille meikittömänä, ei tule pettymyksiä kummallekaan.

Vierailija
25/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikattuna, tosin luulen kyllä että miehet tajuavat vain sen Tikkurilan värikartan meikiksi ja kuvittelevat kevyen omia piirteitä korostavan meikin, jota surin osa naisista arkisin käyttää, luonnonkauniiksi.

Joka kerta kun tännekin joku on postannut kuvanmeikittömästä kaunottaresta voi kuvasta harjaantuneella silmällä bongata keskimäärin noin 5-10 merkkituotetta ja Photoshopin.

En kuitenkaan meikkaa miehiä saadakseni, mulla on jo mies ja ihailijoitakin ihan riittämiin. Meikkaaminen on kivaa ja esteetikkona haluan näyttää hyvältä omaan silmään.

Niinpä. Meikkiä on räikeä luomiväri, paksut mustat rajaukset, paakkuinen ripsiväri, överitummat kulmat, häivyttämätön contour ja pinkki poskipuna sekä kirkkaanvärinen huulipuna.

T. Miehet

Vierailija
26/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo tähän ikään mennessä saanut miestä. Aloin meikkaamaan yläasteella ja meikkasin noin kolmekymppiseksi asti. Nykyään en laita kun ripsarin, en jaksa enää panostaa kun olen miehille täysin näkymätön. N34

Vierailija
27/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset jotka olette miehille näkymättömiä.

Tarkoitatteko sillä miehiä, vai kuten naiset yleensä, teitä kiinnostavia miehiä?

Olen useammin kuin kerran kuullut naisen suusta kuinka miehet eivät kiinnostu ja sinkkuna forever, vaikka juuri minuutti sitten mies oli käynyt yrittämässä. Sitä ei vain laskettu kun mies oli liian ruma, lyhyt, epävarma, huonosti pukeutunut, liian vanha, liian nuori, tms.

Vierailija
28/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne meikatut on osoittautuu usein olevan homoja joten helpommin niitä meikkaamattomia saa.

Vierailija
29/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kehuja sekä ilman että meikillä. Tosin en nyt kovin usein. Nykyään meikkaan tosi harvoin.

Vierailija
30/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut miestä vaikka kuinka meikkasin. T: M65+

Vierailija
31/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatteko sillä miehiä, vai kuten naiset yleensä, teitä kiinnostavia miehiä?

Olen useammin kuin kerran kuullut naisen suusta kuinka miehet eivät kiinnostu ja sinkkuna forever, vaikka juuri minuutti sitten mies oli käynyt yrittämässä. Sitä ei vain laskettu kun mies oli liian ruma, lyhyt, epävarma, huonosti pukeutunut, liian vanha, liian nuori, tms.

Olen näkymätön kaikille miehille pois lukien pari kolmenkymmenen vuoden aikana.

Vierailija
32/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla paljon miehiä?

Vierailija
33/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen näkymätön kaikille miehille pois lukien pari kolmenkymmenen vuoden aikana.

Kuulostaa samalta kuin tavismiehen tilanne.

Vierailija
34/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan *kaikkia* miehiä. Ei ole edes nuo luettelemasi juoksemassa perässä. Ihan yksin saan istua ravintoloissa jne., ei ole kokemuksia siitä kuinka "aina kaverimiehet olikin seksin perässä", eikä ole kukaan lähettänyt pyytämättä dikkipikkejä.

Vierailija
35/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako miestä yksi nainen muka tarvitsee?

Vierailija
36/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rumempi mies sitä kauniimpia naisia se yrittää. Jostakin kumman syystä. Lihava mies puolestaan ei siedä grammankaan ylipainoa naisessa.

Vierailija
37/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan halunnut kuin yhden miehen. Ja sellaisin sain meikkaamattona.

Sama, riittää yksi mies. Tavatessamme olin ilman meikkiä.

Vierailija
38/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko enemmän miehiä kerralla vai kaikille viikonpäiville eri sen yhden ja ainoan sijaan.

Vierailija
39/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ilman meikkiä ollessani miehet lähestyvät helpommin.

Siksi meikkaan.

Vierailija
40/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuljen meikittä, -9 voimakkuuksilla olevat rillit päässä, hiukset ponnarilla niskassa, kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.

Kun laitan piilarit, meikkaan ja käherrän pitkät hiukseni, kyllä piisaa huomiota. Siis, edelleen, vaikka olen yli 40 v.

Juuri kuulin kuinka eräs mies oli hehkuttanut minua ja ulkonäköäni tyypille, joka kertoi asian sitten minulle.

-9 pienentää silmiä ihan hirveästi jos linssit ei ole suunniteltu ehkäisemään tätä ilmiötä. Ei ihme jos tihrusilmä näyttää ihmisistä oudolle.

Aivan totta.

Tosin sellaisia linssejä ei ole keksittykään, jotka eivät pienentäisi silmää näillä voimakkuuksilla.

Tuo tihrusilmä

Eikö? Katselin juuri pari kuukautta sitten silmäaseman linssejä ja siellä oli heidän kallein linssi suunniteltu niin, että silmät ei näytä suuremmilta tai pienemmiltä. Tosin en tiedä onko niillä siinä jokin voimakkuusraja