Nainen saatko enemmän miehiä meikattuna vai ilman meikkiä?
Luulen että mitä enemmän meikkiä,sen parempi flaxi käy miesmarkkinoilla? toivoo: yx mies.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Heti tärppäsi kun laitoin täysin meikittömän rantakuvan profiiliin. Nyt jo 6 vuotta yhdessä
Koska meinaatte erota
Kyllä väriä pitää olla. Kun naamassa on Tikkurilan värikartan sävyt, käy ihan mieletön flaksi. Varsinkin huulipunan sävyn pitää olla "paloauton punainen". Helppoa!
Vain naisen hymy riittää ja urokset lähestyvät laumoittain. 💋
Yhtä paljon molemmissa tapauksissa, eli en saa ollenkaan. Ruma naama, hampaat ja vartalo, eikä niitä meikkikään pelasta.
Punainen huulipuna, vihreä luomiväri ja pirteät , punaiset hiukset. Kyllä miehet tykkää.👍
Ei merkittävää eroa, treffeille on kyselty samalla tavalla oli meikkiä tai ei. En meikkaa voimakkaasti ja mulla on tummat piirteet joten näytän aika samalta meikillä ja ilman.
Ei yhtään ja hyvä niin. Sokkona mennään jos mennään.
En uskoa, että miehiä saadaan, koska saadakseen jotain sitä pitäisi haluta ja miehiä tulee haluamattakin.
Jos kuljen meikittä, -9 voimakkuuksilla olevat rillit päässä, hiukset ponnarilla niskassa, kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.
Kun laitan piilarit, meikkaan ja käherrän pitkät hiukseni, kyllä piisaa huomiota. Siis, edelleen, vaikka olen yli 40 v.
Juuri kuulin kuinka eräs mies oli hehkuttanut minua ja ulkonäköäni tyypille, joka kertoi asian sitten minulle.
En ole koskaan halunnut kuin yhden miehen. Ja sellaisin sain meikkaamattona.
meikkiä on ollut kun suhteet syntyneet
Ei vaikutusta,molemmilla miesten kiinnostus 0. Olen ihan normaalipainoinen, tiimalasimallinen, pitkähiuksinen blondi, naamassakaan ei kummempaa vikaa. Mutta ikinä ei ole miehet perässä juosseet. Miesten luulo siitä kuinka paljon tavalliset naiset saavat huomiota, on ihan täyttä mielikuvitusta.
Ei mitään eroa, meikillä tai ilman, aina löytyisi seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuljen meikittä, -9 voimakkuuksilla olevat rillit päässä, hiukset ponnarilla niskassa, kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.
Kun laitan piilarit, meikkaan ja käherrän pitkät hiukseni, kyllä piisaa huomiota. Siis, edelleen, vaikka olen yli 40 v.
Juuri kuulin kuinka eräs mies oli hehkuttanut minua ja ulkonäköäni tyypille, joka kertoi asian sitten minulle.
-9 pienentää silmiä ihan hirveästi jos linssit ei ole suunniteltu ehkäisemään tätä ilmiötä. Ei ihme jos tihrusilmä näyttää ihmisistä oudolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti tärppäsi kun laitoin täysin meikittömän rantakuvan profiiliin. Nyt jo 6 vuotta yhdessä
Koska meinaatte erota
Vuodet 7 ja 14 ovat ne kriittiset yhdessäolon kannalta jostain kumman syystä. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-9 pienentää silmiä ihan hirveästi jos linssit ei ole suunniteltu ehkäisemään tätä ilmiötä. Ei ihme jos tihrusilmä näyttää ihmisistä oudolle.
Aivan totta.
Tosin sellaisia linssejä ei ole keksittykään, jotka eivät pienentäisi silmää näillä voimakkuuksilla.
Tuo tihrusilmä
Miksi pitää näyttää joltain muulta kuin miltä oikeasti näyttää? Sehän on sama kuin valehteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää näyttää joltain muulta kuin miltä oikeasti näyttää? Sehän on sama kuin valehteleminen.
Onko - 9 lasien pitäminenkin sitten valehtelua? Muuttaa silmien kokoa huomattavasti pienemmiksi mitä oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko - 9 lasien pitäminenkin sitten valehtelua? Muuttaa silmien kokoa huomattavasti pienemmiksi mitä oikeasti ovat.
Ei.