Hallitus sai aikaiseksi 5000 ihmisen mielenosoituksen tekemättä mitään
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Seuraaviin marsseihin osallistun köyhien kurittamisen ja rasisimin takia.
Ihan olen mediaanipalkkaa nauttiva, tavallinen suomalainen nainen.
Kokoomus ja Persut on laitettava kuriin
Äiti et varmaan ole? Muuten et olisi innoissani ottamassa lainaa jolla sinä saat nauttia ja lapsesi hoitaa maksun, vai oletko? Ei tulevat sukupolvet halua äitiyslomia tai vastaavia...... me voidaan hyvin käyttää ne massit. He voi olla töissä 80v asti ! :)
Suomesta loppuvat liimakommunistit pian tällä menolla. Antifantteja tarvitaan saksasta kohta jo.
Kummasti tulee aina järkyttävästi heti yläpeukkuja samalla sekunnilla näihin postauksiin. Taitaa tulla idästä.
Lumihiutaleet sulaa taas kesähelteessä kilpaa.
5000 kaltaistaan löytyy varmasti helposti sieltä some-some -maasta. Enemmän löytyy tätäkin porukkaa vastustavia, muttei tässä mitään jonninjoutavaa massakokoontumista kukaan järkkää, kun on oikeaakin tekemistä. Palkkatyöt, pihahommat, lomareissun ja harrastukset. Ei ole aikaa tai mielenkiintoa lähteä turhaan torille itkemään.
Jos ulkoparlamentaarista vaikutusta haluaa, kannattaa lukea historiasta luku vuodesta 1918. Päättyi huonosti tälle salille silloin, ja nyt ei näytä tuo miesaines lähimainkaan edes samantasoiselta....
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan pitäisi ärähtää, jos hallitus ei tee sitä työtä, mihin heidät on valittu. Nyt on aivan tarpeeksi puitu joutavuuksia ja vellottu sivuraiteilla vaikka tärkeitä asioita ovatkin. Olisi syytä jo alkaa hoitaa oikeita asioita, jotka koskevat kansaa.
Ei voida jauhaa loputtomiin mitä joku on aikanaan sanonut jostain vähemmistöryhmästä.
Edellinen hallitus halusi riistää minulta ihmisoikeudet, halusivat eristää minut yhteiskunnasta, halusivat etten tekisi töitä, uhkailivat minua, eivät auttaneet minua mitenkään hintojen nousua vastaan... Jne
Ainoa asia mikä vaikutti elämääni positiivisesti oli sähköveron lasku josta hyödyin joka kuukausi muutaman euron.
En voi ikinä hyväksyä edellisen hallituksen toimia ja minulle tuli sellainen olo ettei he hyväksyä minua tähän yhteiskuntaan ja että he pitävät minua kakkosluokan kansalaisena.
En kannata mitään puoluetta enkä ole koskaan äänestänyt ketään mutta edellinen hallitus oli minun kohdallani kaikista surkein.
Nyt saa nähdä miten tuleva hallitus ajaa asioitani.
Olen duunari joka tienaa noin 3200e/kk bruttona ja joka ajaa omalla autolla töihin.
M32
Kun mielenosoittajia haastateltiin telkassa päältä jo näkyi ne oli vihervassareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän hallitus siis. Suomivasemmisto jatkaa hyödyllisen hölmön roolissaan potkimalla omaa hyvinvointivaltiotaan nurin kaikin keinoin.
Valitettavasti pelkkä organisoitu alapeukutus ei nyt vaan tätä faktaa kumoa.
rysssä tukee äärioikeaa joka maassa, Suomessa ne on persut jotka on talutusnuorassa ja tulos näkyy... mitään ei tehdä asioitten hoitamiseen vaan aika tuhlataan erilaisiin kohuihin joita tehdään aiheuttamalla niitä.Rysssä kiittää
Mitäs puoluetta esim. Paavo Lipponen ja Esko Aho edustikaan?
Hmm kuinka nämä mielenosoittajat saataisiin töihin tai tekemään jotain hyödyllistä tälle yhteiskunnalle? Käyttäisivät nuo mielenosoittajat energiansa siis johonkin hyödylliseen tuon jonnin joutavan kiukuttelun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmm kuinka nämä mielenosoittajat saataisiin töihin tai tekemään jotain hyödyllistä tälle yhteiskunnalle? Käyttäisivät nuo mielenosoittajat energiansa siis johonkin hyödylliseen tuon jonnin joutavan kiukuttelun sijaan.
Tukia leikkaamalla ehkä nuokin sinne töihin meinaavat joskus mennä...
Kyllä täällä on taas idootteja mielipiteitä. Onko persujen puoluetoimistolla joku trolliarmeija päivystämässä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on taas idootteja mielipiteitä. Onko persujen puoluetoimistolla joku trolliarmeija päivystämässä?
Meneekö siellä neuvostolii... Siis venäjällä noin surkeasti kun pitää tulla tänne palstalle muita leimaamaan persuiksi tai trolleiksi?
5000(?) sekopäätä marssimassa naisten alistamisen puolesta - hyvä vihervassarit :D
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä naisten säkittäjä ja homojen kivittäjä älyäisit edes hävetä...
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko, keitä siellä oli mieltään osoittamassa? Pääosin ei-veronmaksajia.
Päinvastoin. Mieltä oli osoittamassa ihmiset, jotka hoitavat veronsa ja asiansa. Jotka ovat huolissaan yhteiskunnan nykykehityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Mieltä oli osoittamassa ihmiset, jotka hoitavat veronsa ja asiansa. Jotka ovat huolissaan yhteiskunnan nykykehityksestä.
Olivat huolissaan ettei naisia saisi jatkossa säkittää ja alistaa ilman arvostelua - tyhmää sakkia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ette kannata demokratiaa? Kansa valitsi hallituksen ja hallitus edustaa suomen kansaa pienoiskoossa.
Koskaan ei ole hallitus mihin kaikki ovat tyytyväisiä mutta miksi lähinnä vain te sdp,vas ja vihreiden kannattajat riehutte tuolla kadulla mieltä osottamassa jos hallitus ei ole teidän mieleen?
Koittakaa te ymmärtää vain se että suomessa on demokratia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun avaan palstan mielenosoittajien määrä on noussut tuhannella. Kohta sanotaan että siellä oli ne kaikki adressin kirjoittaneet🤣
Tuon porukan retoriikka ei ole yhtään parempaa kuin vastapuolen. Jännä miten se sallitaan ihmettelemättä.
Paikalla olleen poliisin arvio oli 5000. Ei se nyt kenenkään tänne kirjoittavan vika ole, vaikka te kaikesta tykkäättekin muita syytellä.
Ja kun 12 nat-sipartioijaa marssii niin omissa taisteluraporteissa määräksi ilmoitetaan 120.
Vierailija kirjoitti:
Tekivät just sen mitä pitääkin. Jatkoa seuraa.
Maalainen ei näytä tajuavan että pk-seutu elättää tällä hetkellä liki 80% suomen pohjoisen kunnista. Jos pk-seutu täyttyy porukalla jota pitää elättää niin rahat ei riitä enää maakuntiin ja joudutte kerrankin elämään omilla tuloillanne :D
Kepulaisuuden ainoa idea on lappaa rahaa etelästä pohjoisen kuntiin jotta pohjoisen kuntien elämäntapaloisten ei tarvitsisi itse ruveta miettimään omaa ylläpitoaan tai sellaista että mistä saisi tuloja muualtakin kuin tulonsiirtona etelästä.