Kuinka monta vuotta elämästäsi olet ollut "sinkku" jos lasket vuodet lähtien siitä kun täytit 18 vuotta?
Kommentit (263)
35 vuotta.
Olen 53v nainen ja äitikin. Ei mulla ole ikinä mitään oikeaa parisuhdetta ollut. Eikä tule olemaan. Kai tämä se minun kohtalo on, että olen tämmöinen erakko. Perhe on kyllä läheinen ja tärkeä, että on minun elämässä oikeaa rakkautta paljonkin, että en yksin maailmassa ole sentään.
Sinkkuna yhteensä reilut 7 vuotta. Avoliitossa juuri nyt.
m54
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Tapasin tulevan mieheni just 18 vuotta täytettyäni vuonna 1982.
Täsmälleen sama. Avioliitossa oltu 42,5 vuotta.
Ei mitään hajua. Siis oikeasti ei. 18-vuotiaana muutin ensimmäisen avopuolisoni kanssa yhteen, nyt olen 43v. Välissä on tapahtunut niin paljon, että kuka jaksaa laskea. Sinkkuna yhteensä ehkä kaksi, ehkä kuusi vuotta, en minä muista.
Pisin sinkkuuteni kesti melkein viikon.
Olen ollut sinkku 27-vuotiaasta eli reilun 20 vuotta ja tuota viimeisintäkin parisuhdetta ennen oli parin vuoden sinkkujakso. Olen siis ollut kolmesti parisuhteessa ja eka niistä alkoi kun olin 15-vuotias ja päättyi 19-vuotiaana, sitten olin vuoden verran sinkku ennen seuraavaa suhdetta mikä kesti melkein 3 vuotta ja sitten olin sinkkuna tuon parisen vuotta ennen vikaa suhdetta joka kesti reilun vuoden.
Tämä sinkkuelämä ei ole varsinaisesti ollut oma valinta, mutta nuo nuoruudensuhteet sai epäilemään etten ehkä olekaan parisuhdeihminen. Sittemmin tajusin, että kyllä mä parisuhdeihminen olen mutta nuo kumppanit oli mulle aivan vääränlaisia miehiä ja tuskinpa minäkään olin sen oikeampi vaikka ekaa kumppaniani lukuun ottamatta olenkin itse ollut se joka päätti että tämä suhde ei enää jatku.
N48
18v iän jälkeen 3 pitkää suhdetta joista 1 avioliitto (ja lapsia) sekä vajaa 300 lyhyempää suhdetta sinkkuna noin 2 vuotta.
M42
Selkeästi sinkku n. puoli vuotta ennen pitkäaikaista suhdetta. Sen loppuminen oli jotenkin epämääräistä. Virallisen eronkin jälkeen, josta nyt 4,5 vuotta. On sinä aikana ollut pidempiaikaistakin viritelmää, jossa ei varsinaisesti seurustella. Alku kuitenkin toodella tiivistä yhdessä oloa, joka on minun toiveestani vähentynyt koko ajan.
Ota tästä sitten selvää, miten pitkään sinkkuna😅
N52
Noin yhden vuoden. Nyt olen 48.
10 vuotta. Olin ikisinkku kunnes 28 v tapasin tulevan mieheni.
21 vuotta, olen 39-vuotias tällä hetkellä.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Tapasin tulevan mieheni just 18 vuotta täytettyäni vuonna 1982.
Täsmälleen sama. Avioliitossa oltu 42,5 vuotta.
Sama täällä. Nolla vee sinkkuna. Avioliitossa ollaan oltu 35 vuotta.
6 vuotta. 2 4-5 vuoden suhdetta ja nykyään perheellinen ja aviossa. N51
En ole pitkään koskaan yksin viihtynyt.
Olen yhtä aikaa viidessä suhteessa ja minulla on satoja kertapanoja lisäksi. Ikinä en oo sinkku ollu.
M76
4v sinkkuna, kaksi parisuhdetta, joista toinen kesti vuoden ja nykyinen kestänyt päälle 11v.
Olen siis 34v.
Viimeksi kuluneet 24v, 22v en ole ollut ollut.