Laihduttajalle helppo suolainen iltapala?
Aivot lyö tyhjää, kiloja täytyis saada pois. Iltaisin tekee mieli jotain suolaista, terveellistä iltapalaa, jota olisi helppo tehdä. Ehdotuksia?
Kommentit (97)
Tehokkain keino laihduttaa on unohtaa laihduttaminen ja opetella elämään terveellisesti.
Nuole hikistä ihoa. On suolaista.
Kannatta syödä kunnolla niin aivotkin alkaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Myp kirjoitti:
Mikromunakas fetalla tai cheddarilla.
Avocado sormisuolalla.
Salaattileipiä, siis leivänpäällysteet salaatin päällä ilman sitä leipää ja voita.
Paistettu grillijuusto.
Mozzarella balsamicokastikkeella.Kaloripommeja!
Ei haittaa, kun noissa ei ole juurikaan hiilareita.
Mulla toimi sellainen ei nyt pätkäpaasto, mutta sentyylinen. Söin isot aamupalan ja lounaan, töiden jälkeen jotain pientä (8-16 työ). Kolme ateriaa päivässä ja ei mitään suuhun klo 18 jälkeen, eikä kyllä tehnyt mieli syödäkään kun oli klo 8-13 syönyt melkein kaikki päivän kalorit (1000-1500 kaloria) ja klo 17 n. 3-400 kaloria. Siihen päälle päivittäin tunnin suht rivakka kävelylenkki. Tällä konseptilla laihduin 15 kiloa puolessa vuodessa, mikä oli sopiva tahti ja ovat pysyneet toistaiseksi poissakin. Tuo töiden jälkeinen on ollut käytännössä mitä vain, kunhan mahtuu kalorirajan sisälle. En hirveästi miettinyt mitä söin. Tsemppiä!
Itsetehty salsa (tomaattia, paprikaa, sipulia, valkosipulia, persiljaa, suolaa) ja tortillasipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Maissi/riisikakkuja (esimerkiksi friggs-merkillä on paljon eri makuja) päälle tonnikalaa johon on sekoitettu hieman kevytkermaviiliä ja valitsemaasi dippijauhetta esimerkiksi sweet chili. Jos haluat vielä kevyemmän version korvaa kermaviili rahalla.
Kuulostaa hyvältä!
Miksi laihduttaja syö suolaista iltapalaa? Eikö sinun pitänyt laihduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty salsa (tomaattia, paprikaa, sipulia, valkosipulia, persiljaa, suolaa) ja tortillasipsejä.
Eikö tortillasipsit lihota?
Vierailija kirjoitti:
Maissi/riisikakkuja (esimerkiksi friggs-merkillä on paljon eri makuja) päälle tonnikalaa johon on sekoitettu hieman kevytkermaviiliä ja valitsemaasi dippijauhetta esimerkiksi sweet chili. Jos haluat vielä kevyemmän version korvaa kermaviili rahalla.
"Kevyt" jutut ei kuulu laihdutukseen eikä oikeaa ruokaa korvata rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mene terveyskeskus kysyy apua laihdutukseesi.Terveyden hoitaja opastaa,nevoo siellä ihan ilmaiseksi asiastasi ja syömisestäsi.
Antaa sellaiset ohjeet, että paino vain nousee :)
Suola ja iltapala ei mielestäni kuulu laihduttajan ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Mä varaisin jotain keittoa, esim sipulikeittopusseja kaappin, jota voisi nopeasti valmistaa ja syödä.
Lisäaineet rulaa ja elimistö kärsii :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myp kirjoitti:
Avocado sormisuolalla.
Salaattileipiä, siis leivänpäällysteet salaatin päällä ilman sitä leipää ja voita.
Paistettu grillijuusto.
Sinä et idiootti tiedä laihduttamisesta mitään.
No Feta, Cheddar ja Avocado ei ainakaan laihduttamiseen kuulu joten taidan ainakin minä tietää tuosta laihduttamisesta aika paljon enemmän kun sinä. Ja minun pitäisi lihoa vielä n. 7kg lääkäreiden ja ravintoterapeutin mielestä kun tuli takkiin erilaisten hoitojen seurauksena viime vuonna about 10 kg. Tosin olen mies ja ilmeisesti juuri mainitsemani ruoka-aineet lihottavat ainoastaan miehiä ja laihduttavat naisia. Nimittäin ravintoterapeuttini on kehoittanut syömään mm. edellä mainittuja niin paljon kun pystyn että paino nousisi. Avocadosta en tykkää (ei maistu miltään) mutta Cheddar ja Feta menevät aina.
Etkö voi olla syömättä edes tuon iltapalan verran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myp kirjoitti:
Avocado sormisuolalla.
Paistettu grillijuusto.
Sinä et idiootti tiedä laihduttamisesta mitään.
No Feta, Cheddar ja Avocado ei ainakaan laihduttamiseen kuulu joten taidan ainakin minä tietää tuosta laihduttamisesta aika paljon enemmän kun sinä. Ja minun pitäisi lihoa vielä n. 7kg lääkäreiden ja ravintoterapeutin mielestä kun tuli takkiin erilaisten hoitojen seurauksena viime vuonna about 10 kg. Tosin olen mies ja ilmeisesti juuri mainitsemani ruoka-aineet lihottavat ainoastaan miehiä ja laihduttavat naisia. Nimittäin ravintoterapeuttini on kehoittanut syömään mm. edellä mainittuja niin paljon kun pystyn että paino nousisi. Avocadosta en tykkää (ei maistu miltään) mutta Cheddar ja Feta menevät aina.
Rasva nimenomaan kuuluu laihduttamiseen.
Ei ihme, että lihotaan, kun pitää vielä syödä tällaisia suolaisia iltapaloja.
Kokeile pätkäpaastoa ja lopeta nämä turhat iltasyömiset.
Munakas. Itse laihdutan ja syön paljon kananmunia ym vähähiilihydraattista.