Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~KESÄKUISTEN LOPPUVIIKKO V50~~

14.12.2006 |

Tässä uutta pinoa, että saadaan taas keskustelu kuumana käyntiin ;-)!

-satu-

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla yläkerrassa neiti just hiljeni, johan hän oli ettinyt nukkumattia 1,5 tuntia... näinä vapaapäivinä tytsyn (1 v 9kk) unet ovat kyllä mysteeri - joskus on väsy 12 aikaan, toisinaan nukahtaa vasta 14.30-15! No, mäkin meen kohta pötköllleni, joten pikainen viesti vain.

Sukupuolesta: ei varmaankaan haluta tietää, koska esikoisenkin kanssa se oli hauska jännitysmomentti synnärillä. Mulla ei oikeastaan ole mitään aavistustakaan, kumpi voisi olla. Ehkä veikkaan, että tyttö olisi tulossa, kun esikkokin oli tyttö. Esikon aikaan veikattiin poikaa mm. masun muodon perusteella, mutta ihana tyttö tuli. Kumpikin käy vallan mainiosti!

Lasketun ajan nimipäivägallupiin sen verran, et sen mukaan meidän masuasukki on Suvi tahi Roope, eli senkin puoleen kumpikin käy! Nyt nukkumaan, niin jaksetaan mennä illalla kyläilemään.

Vierailija
22/30 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkaamassa tuo Sadun laittaman linkin ja oli kyllä oikein ihania ja reippaan näköisiä lastenvaatteita, mutta minun pitää pitää itseni kurissa ja olla ostelematta noita vaatteita. Meillä on tätäkin nykyä ihan liikaa vaatteita tytöllä, ei ehdi kaikkia edes käyttämään ja joka paikka tursuaa vaatetta. Ja joulupukilta on kuulemma tulossa taas lisää.. Meidän tyttö on miehen suvussa ensimmäinen tyttö moneen kymmeneen vuoteen ja sen kyllä huomaa. On kietonut kaikki pienen sormensa ympärille.:)

Meillä on edessä posti ja kauppa reissu jahka tyttö herää päikkäreiltä. Pitää saada vihdoin ja viimein kortit postiin ja käydään ostelemassa muutamat vauvanvaatteet...;D Ei tosin itselle vaan ystäväpiiriin on tupsahdellut vauvoja viime aikoina kiitettävät määrät ja heille lähdetään ostamaan lahjaksi jotain suloista.

Mä olen istuskellut tässä jo jonkun aikaa ensin kirjoittelin kortit valmiiksi ja sitten juutuin tähän koneelle surffaamaan ja nytten tuntuu omituista kiristystä kyljissä ja alaselässä. Täytynee mennä vähäksi aikaa lepäilemään.

Voikaa hyvin ja hyvää viikonloppua!

Tuulia ja pikku pörriäinen 14+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneulra-aikaa pitäisikin alkaa varailemaan, meillä kun kunta ei sitä tarjoa. Halutaan kuitenkin mennä morjestamaan taas kaveria ja tietty tarkistamaan, että kaikki on kunnossa. Aika epistä, että joudutaan Kela-korvauksen jälkeen maksamaan 60 egee vähintään, vaikka toisissa kunnissa tarjotaan se kaikille.

MILLOIN se rakenneultra siis pitäisikään olla?

Ainiin, eilen kerroin sit pomolle ja hän onnitteli ja sanoi, että selvä homma! En epäillytkään, että tulis mitään negatiivistä kommenttia, kiva pomo mulla. Harmi vaan, että jää eläkkeelle parin vuoden päästä, tiedä sitten mikä nilkvisti tulee tilalle. Yhdessä toisessa työpaikassa entinen pomo oli kuulemma sanonut alaiselle, joka oli kertonut raskaudestaan: " Menit sitte antamaan." Juupa juu. Huumormiehii näemmä hän. En tosin tiedä, oliko tuo sanottu vitsinä vai tosissaan.

Vierailija
24/30 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinan-Pöpö: meikäläisen mahassa köllöttää TAPIO!!! Hauska :D

Uula: Sain neuvolasta lapun, jonka mukaan rakenneultrassa tulisi käydä rvk 18-20 välillä, mutta kun soitin sairaalaan, missä ne meilläpäin tehdään, niin sanoivat että tekevät mielellään vasta rvk 19-21, ja minulle antoivat ajan rv 21+1... eli olisiko viikot 19-20 aika turvallista aikaa.

Cana & " kirppu" 13+4

Vierailija
25/30 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään siellä neuvolassa niiden kuukautiskipuja muistuttavien kipujen takia. Ja täytyy myöntää, että kyllä jännitti -melkein yhtä paljon kuin silloin nt-ultraa. Katsottiin samalla kaikki muukin olennainen: hB oli todella hyvä=136, ja painoa oli nyt sitten tullut se n.3kg. Lopuksi kuunneltiin sydänääniä. Sitä jännitin, kun jotenkin taas olin pelännyt kipujen enteilevän keskenmenoa. Äänet kuuluivat kuitenkin heti ja reippaasti se klopoti-klop siellä menikin, 156krt/min. (viimeksi 170, eli taitaa olla aika liikkuvainen kaveri).

Nyt on taas olo jonkin aikaa huojentunut, eikä nuo kivutkaan niin kovasti haittaa, kun tietää pikkuisen olevan hengissä kuitenkin.

Tänään joudun kestitsemään miehen vanhempia yksin, kun mieheni lähti laivalle humputtelemaan, joten täytyypi tästä lähteä kauppaan ruokaostoksille.

Kirjoittelemisiin

Odessa79 ja Milli 15+6

Vierailija
26/30 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimipäivän perusteella täällä odotetaan Annia ja olen aina ajatellut että jos joskus saan tytön annan nimeksi Anni! Onkohan tämä enne =)

Vierailija
27/30 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma mikä nimi!!!!!!Vaikka kyllä ihan menee tekonimenä, mies ei varmaan ymmärrä mitä tarkottaa..varmaan repeis jos selittäisin et se myös tarkottaa neitsyttä...kylläpä tuo muakin hymyilyttää.

Mä kans kävin lekurissa kipujen takia, otettiin lukuisia verikokeita ja pissin purkkiin aika< useesti. Vielä ei oo muuta löytynyt ku leukosyytit vähän korkeella, ma tulee sitten vielä tuloksia lisää. Mut kivut edelleen jatkuu ja menen sit päivystykseen jos en pärjää kotona. Mut kun makaa paikoilleen eikä tee äkkinäisiä liikkeitä ni hyvin menee.

Sydänkin sykki hurjaa vauhtia kun kuunneltiin ja kohdunsuu on kiinni.

Mitähän se, en-muista-kenelle,lekuri oli sanonut et on normaalia se kohdunsuun avautuminen tässä vaiheessa???? Mullakin on kolmas raskaus menossa(oikeesti viides) ja mulla kai ne suut pitäs olla auki kun ei oo vielä vuottakaan synnytyksestä...

Mun toinen tytär on jo 11, kesällä täyttää 12 joten suuri apu on hänestä. Just sano mulle et kyllä sä äiti voit mennä töihin, mä kyllä hoidan siskoo siihen saakka ku iskä tulee töistä!!! En taida kuitenkaan jättää....

Nyt pitää mennä makaamaan taas..tai ainakin surffata netissä;)))

Kuumetta ja Impi

Vierailija
28/30 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys.

Tänään tuli sairaalalta veriseulan tulokset. Etukäteen en hirveesti jännittänyt vastausta, mutta kun kirjeen sain käsiini pelko hiipi puseroon ja kirje oli revittävä jo ulkona auki. Tulos oli onneksi normaali...

(.) selkä meinaa ruveta vihoittelemaan töissä ja kun saa aamulla kaikkein raskaimman työn tehtyä onkin koko kroppa ihan maitohapoilla. Alkaa tämä raskaus jo vähitellen pakottamaan hiljentämään tahtia.

Nyt väsyttää, joten en kirjoittele tämän enempää...

Fay ja " Teemu" rv 16+1

Vierailija
29/30 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinan-pöpö: Ihania nuo vaatteet oli kyllä. Juuri minun tyylisiä.:)

Meidän lapsen masunimi ois noitten nimpareitten mukaan Eugen tai Päivi, mutta ainakin toistaiseksi ollaan sanottu pikkuista monella eri nimellä mm. mörkö,kirppu,tirppu.....jne

Baby: Ultrassa niillä on erilainen raskauslaskuri kun neuvolassa. Siitä johtuu tuo päivän myöhäisempi la. Meillekkin neuvolassa sanottiin la:ksi 15.6 ja ultrassa 16.6, joten kysyin mistä moinen johtuu ja kätilö kertoi että he käyttävät eriä laskuria...En sitten tiedä miksi???

Täällä alkaa unettomuus hitusen jo hellittään. Jo pari yötä olen nukkunut kohtalaisesti. Olen välillä heräillyt, mutta saanut kuitenkin taas unenpäästä kiinni. Valitettavasti tällä unettomuudella on näköjään ollut seurauksia, kun näyttää että minulla muisti pätkii ihan urakalla.

Eilen unohdin mennä lääkäriin. Eikä edes ollut eka kerta, sillä jokuaika sitten unohdin myös pojan lääkäriajan. Nyt sitten saan taas pelolla odottaa kuka lääkäri sattuu tälläkertaa meille. Meillä nimittäin on ihana omalääkäri, mutta yksi toinen on ihan kamala. Sattui viimeksi pojalle kun en enää saanut lyhyellä varoajalla omaa lääkäriä.

Ihanaa kun näyttää että ei ainakaan sada jokapäivä. Täällä Espoossa ainakin aurinko välillä paistaa.:) Eilenkin sain jo aikaiseksi käydä ulkona ihan kunnolla. Ihana kun olo muutenkin näyttää jo helpottavan.

Marikki ja Masumurmeli rv 14+1

Vierailija
30/30 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi huimaus tullu kuvioihin pääsäryn kaveriksi.. Yhteinen tekijä on kyllä se verenpaine.

Muuten olo on ok... niin ok kun se nyt voi olla.. ens viikolla lääkäri tosta paineista ja muista oireista..

Ens viikoks kuulemma pitäis tulla lunta..*peukut pystyyn*

Mulla on loppiaisena 25 vuotis synttärit ja pitäis jotain tarjoilua miettiä sinne... jotain buffet tyylistä.. EHDOTUKSIA OTETAAN VASTAAN=D

Tuli loistava tarjous kun eka ajattelin etten juhli mitenkään, mutta haikeetahan se olis.. onhan se kumminkin 1/4 vuosisata. Niin pidetään mun synttärit mun isän työmaan edustustiloissa (saunat ja uima-altaat) niin ei tartte miettiä baareihin lähtöä.. voi siellä saunoo ja uida ja bilettää kavereitten kanssa aamuyöhön asti. VEli lupas mulle keksiä alkoholittomia paukkuja, kun on kokkipuolella koulussa.

Saa pojat tulla aikasemmin sinne uiskenteleen ja paistaan makkaraa takkaan kun laitetaan paikkoja kuntoon.. mukava näin niin ei tartte stressata minkään juomisen tai baari juttujen takia... sillon kumminkin jo viikkoja 18 kasassa niin näkyishän se jo ulkopuolisille..

juu nyt annan teidän olla ja alan laittaan pojille iltapalaa...

mani ja pähkinä rv 15+2