Minkä takia kävit viimeksi lääkärissä?
Itse kävin hammastarkastuksessa. Mutta jos sitä ei lasketa, niin sitten sitä edellinen kerta oli kiilaexcisio tulehtuneen kynsivallin takia (kokeltiin antibiootit ja kylvetykset yms., eivät auttaneet, niin tehtiin sitten tuo).
Kommentit (65)
Hammaslääkäri ja sitä ennen hakemassa tekonivelen lonkkaan
Vatsaongelmien takia sisätautipoliklinikalla, lääkäri oli poikkeuksellisesti Afrikasta.
Viime viikolla kävin kahdestikin, sekä hammaslääkärillä, että silmälääkärillä.
Kierron epäsäännöllisyyden takia kävin lääkärissä.
Verenpaineet nousi äkillisesti, kävin kiirevastaanotolla ja lopuksi sanoivat että hyvä kun tulit. Lääkitys tietysti alkoi jo ennenkuin pois laskivat.
Vierailija kirjoitti:
Unettomuus
Mitäpä keksivät tähän?
6 vuotta sitten hammaslääkärillä. Sen jälkeen ei ole ollut varaa edes diabeteslääkäriin. Julkiselle kun ei pääse ilman rahaa.
Veri ja siitä jatko keväälle eli , veriarvot ja kolestrooli mittaus niissä on parantavisen varaa hyvä että kävin saadaan arvot parempaan suuntaan.
Kovan olkapääkivun takia muutama kuukausi sitten, kun en saanut kivulta nukuttua ja pukeminen oli vaikeaa. Yksityisellä kävin, ei maksanut mitään.
Kesällä 2021 kaksi kertaa. Edellisenä vuonna tehty sappirakon leikkaus rupesi vaivaamaan. Kaksi kertaa tehtiin tähystys, jossa poistettiin sappitiehyeen jääneitä kiviä.
Hammastarkastuksessa minäkin, mutta sitä ennen päivystyksessä silmävamman vuoksi.
Pillua kivisti ja arvelin jonkun allergian iskeneen. No tippurihan se oli ja on vakava asia, Ukrainalaiset sitä tänne tuovat. Tokko enään lapsia saan
Vierailija kirjoitti:
Pillua kivisti ja arvelin jonkun allergian iskeneen. No tippurihan se oli ja on vakava asia, Ukrainalaiset sitä tänne tuovat. Tokko enään lapsia saan
Annatko sitten mulle tarjoan vitosen varvista?
Olkapään kivun takia kävin ja olen käynyt tälle vuodelle jo kerran samasta syystä. Loppu vuonna myös siitä syystä yksi käynti. Onneksi viimeksi laittoi kuvaan ja tulokset tulevat huomenna. Saa nähdä mitä tuhoa minun urheilu on sille tehnyt... Omaan jo ylirasituksen takia selkärankarappeuman ja lonkat jatkuvasti tulehtuneet. Välillä naurattaa kun liikkumattomia syyllistetään. Mä kulutan varmasti enemmän palveluita kuin ne. :/
Vierailija kirjoitti:
Vladimir tänään iltavuorossa?
Sydänoireet. Todettiin paha raudanpuuteanemia.
En ole kymmeneen vuoteen käyny. Tarvetta olisi ollut parin vuoden aikana, mutta eipä lääkäriin pääse.