Onko lantiossa n. metrin ympärysmitta iso?
Tuntuu hurjalta lukemalta. Tänään aamulla mittasin pitkästä aikaa ja lukema oli 98 cm. Ei ihme, ettei 36 kokoiset mahdu enää päälle :(
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mitä isompi perse naisella, sen parempi. Viidakon vanha sanonta!
Missä suunnassa iso? Jos se on vaan leveä ja persvako ylettyy suunnilleen lapaluihin, niin ei kuulosta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä isompi perse naisella, sen parempi. Viidakon vanha sanonta!
Missä suunnassa iso? Jos se on vaan leveä ja persvako ylettyy suunnilleen lapaluihin, niin ei kuulosta hyvältä.
Joka suunnassa, saa siis olla leveä, pyöreä ja korkea!
Miksi urpot kertovat täällä omia mittojaan? Ettekö osaa vastata ap:n kysymykseen?
No mulla lantonympärysmitta on samaa luokkaa. Vyötärö 63cm. Mulla on vaan isohko takamus ja lantio. Pituutta 167cm ja painoa 55kg.
Ei oo. Alarajalla vielä.
T: mies joka tykkää leveistä lanteista.
Ihan normaali. Pidä tuo, mutta älä päästä leviämään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vyötärö yli 100 cm...
Sama minulla. Lantio 102 cm näyttää siksi kapealta.
On kyllä, naisella kuuluisi olla n. 60-80 senttiä.
Metrin lantio on ihan normaali, jos pituus n. 170 cm, ja kurvikkaalla lyhyemmälläkin.
Mutta ei sen kokoinen käytä 36 koon farkkuja! Pikemmin 40.
Vierailija kirjoitti:
Ennustaa kyllä vaikeuksia synnytyksessä nuo mitat.
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat nyt vyötärön ja lantion. Nuo ovat naisen mahdollisia vyötärömittoja, ilman keskivartalolihavuutta.
Mulla lantio n. 97cm ja vyötärö noin 70cm. Käytön kokoa 36/38 ja olen mielestäni suht hoikka, tosin urheilen paljon, joten myös lihaksia on. 172/64 mitat. 10 vuotta sitten lantioni oli 86cm ja vyötärö 65cm ja olin ihan liian laiha ja perseetön. Mieluummin kunnon lantio siis naisella.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen mahtimuna noilla mitoilla.
Minulla sama pituus ja paino mutta lantio 93 cm, vyötärö 74 cm.