Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan intrawebbiin piti tehdä tiedote "Älä syö muiden eväitä" On nää nuoret pihalla normaalielämästä

Vierailija
19.07.2023 |

Tiedä pitäskö itkeä vai nauraa

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät ole rehellisiä enää. Ehkä eivät ole koskaan olleetkaan. Joku keksitty legenda tuo suomalaisten rehellisyys tietysti onkin ja kansa aivopesty luulemaan, että on totta. 

Meillä kesätyöläinen söi jääkaapin tyhjäksi ja sanoi, että hän luuli että työpaikka tarjoaa kaiken mitä siellä oli. Kahvikermankin oli juonut. 

Vierailija
122/125 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jäin kiinni. Tuli kirjallinen varoitus.

Vıttů kun voi viṭůttaa kuin pientä oravaa. Se on varmaa että huomenna olen saikulla. Haistakaa pitkä pasķª!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asialle ole ollut taas joku boomer jonka mielestä ei haittaa jos vähän ottaa toisen omia.

Vierailija
124/125 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään jäin kiinni. Tuli kirjallinen varoitus.

Vıttů kun voi viṭůttaa kuin pientä oravaa. Se on varmaa että huomenna olen saikulla. Haistakaa pitkä pasķª!!

t. Pirjo, 60v, jo 45 vuotta samassa paikassa ja aina on näin tehty eikä ketään haitannut.

Vierailija
125/125 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä työpaikalla joku oli saanut kunkkuidean, jossa jokaisen evääksi ostamat hedelmät kerättiin yhteiseen vatiin ilman pusseja tms. Kun tätä henkilöä häiritsi kovin ne pussukat kahvihuoneen pydällä.

Homma ei vaan toiminut, kun useampaan kertaan joku toinen oli sieltä vadista ottanut itselleen sen minun huolella valitseman täydelliseen kypsyysasteen saavuttaneen kilohinnaltaan kalliimman chiquita-banaani ja jättänyt oman mustaksi lähmääntyneen pirkka-banaanin muille.

Musta banaani on justiin se makein 😋