Työpaikan intrawebbiin piti tehdä tiedote "Älä syö muiden eväitä" On nää nuoret pihalla normaalielämästä
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikan vessojen ovessa lappu, missä muistutetaan kakkajälkien siivoamisesta pöntöstä. Siltikin usein joku jättää kunnon loskat pönttöön :)
Tämä. Empiirisen tutkimuksen mukaan meillä päivävuorolaiset on törkeimpiä pöntön kuraajia. Ja naiset, voi hyvä hemmetti.
(Teen vaki yötyötä, nyt vaihdossa päivävuoroon ja voi oksennus sentään)
Vierailija kirjoitti:
Meillä työpaikalla joku oli saanut kunkkuidean, jossa jokaisen evääksi ostamat hedelmät kerättiin yhteiseen vatiin ilman pusseja tms. Kun tätä henkilöä häiritsi kovin ne pussukat kahvihuoneen pydällä.
Homma ei vaan toiminut, kun useampaan kertaan joku toinen oli sieltä vadista ottanut itselleen sen minun huolella valitseman täydelliseen kypsyysasteen saavuttaneen kilohinnaltaan kalliimman chiquita-banaani ja jättänyt oman mustaksi lähmääntyneen pirkka-banaanin muille.
Muuten, meidän kaupassa monesti Pirkka-banaanit ovat parempia ja laadukkaampia kuin Chiquitat. Samoin aikoinaan Siwan ja Valtsun myymät Fair Trade -banaanit olivat järkiään parempia kuin Chiquitat. Chiquitassa maksaa yleensä tuo nimi, ihmiset luulevat niiden olevan sitä premiumia.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se tiedote tarvittiin boomereiden takia. Nuoret ei käytä intraa.
Älä edes sano boomer suomenkielessä. Cringe, jos voimme puhua näin. Jopa ratio, kommenttiisi. 4 ylös 25 alas.
Meillä nuoret teki tuota. Ostin usein valmiin salaatin aamulla töihin mennessäni, kun menin lounaalle se oli syöty, ja syöjä naureskeli vaan, toinen työntekijä siis nähnyt syömisen. Ostin muutaman alennussalaatin ja kusin astiaan ja valutin kusta salaattiin. Kaikki neljä salaattia oli syöty. Sain taas tietää syöjän, kävin sanomassa, että niihin oli kustu, sen naama oli näkemisen arvoinen, varastelu loppui.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se tiedote tarvittiin boomereiden takia. Nuoret ei käytä intraa.
T.Ollo!
Se on firman SISÄINEN netti!
Mulla on toisaalta ollut sellainenkin työkaveri, jolla oli suurehko varasto pikanuudeleita. Sanoi, että saa ottaa jos tulee nälkä. En ehtinyt testaamaan kun hän vaihtoi paikkaa, mutta ei olisi tullut mieleenkään käydä omin lupineen toisen ruokien kimppuun.
Meinaan vaan, että jos joku on ollut aiemmin työympäristössä jossa tuo on hyvinkin tavallista niin ei välttämättä tosiaan tajua ettei muiden eväistä syödä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä nuoret teki tuota. Ostin usein valmiin salaatin aamulla töihin mennessäni, kun menin lounaalle se oli syöty, ja syöjä naureskeli vaan, toinen työntekijä siis nähnyt syömisen. Ostin muutaman alennussalaatin ja kusin astiaan ja valutin kusta salaattiin. Kaikki neljä salaattia oli syöty. Sain taas tietää syöjän, kävin sanomassa, että niihin oli kustu, sen naama oli näkemisen arvoinen, varastelu loppui.
Ainoo vaan, että yleisessä jääkaapissa ei saane säilyttää urinaaliastioita
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö jääkaapissa olevaa ruokaa saa sit syödä?
Miks ne on siellä sit?
Toinen typerys!
OSTA RUOKA:OMAT RAHAT, ONAT EVÄÄT!
et nyysi toisen eväitä!
Tää on tuttua vuosien takaa. Jotkut ei vaan pysty hillitsemään itseään vaikka paskamyrsky nousee aina kun eväitä katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan salaateissa on kansi, jonka voi ottaa pois. Purkkiin voip kusasta ja sitte lirittää sinne astiaan!
Montako lootaa kerkesit syömään!
Itse olen vain töissä ja kun menen syömään otan jääkaapista sen mitä otan. Omiani en tuo koska työnantaja ei maksa palkkaa siitä eikä tarjoa henkilökohtaisia jääkaappeja/mikroja yms.
Syön siis sen mitä jääkaapista sattuu löytymään, työnantaja tarjoaa. Se on jokaisen omaa tyhmyyttään että käyttää työnantajan (=yleistä) jääkaappia "omille eväille". Ne eivät omiasi ole kun sinne laitat.
Joskus olen ottanut mikrosta jonkun lämmittämän ruuan kun henkilö on lähtenyt vessaan tai jonnekin muualle.
Täytyyhän sitä syödä!
Mä syön usein työkavereiden eväät ku omat unohtuu kotiin tai ei ole rahaa
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vain töissä ja kun menen syömään otan jääkaapista sen mitä otan. Omiani en tuo koska työnantaja ei maksa palkkaa siitä eikä tarjoa henkilökohtaisia jääkaappeja/mikroja yms.
Syön siis sen mitä jääkaapista sattuu löytymään, työnantaja tarjoaa. Se on jokaisen omaa tyhmyyttään että käyttää työnantajan (=yleistä) jääkaappia "omille eväille". Ne eivät omiasi ole kun sinne laitat.
Joskus olen ottanut mikrosta jonkun lämmittämän ruuan kun henkilö on lähtenyt vessaan tai jonnekin muualle.
Täytyyhän sitä syödä!
Olihan tuo vain provo. Please!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten ei myöskään saa varastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sitä syödä!
Olihan tuo vain provo. Please!!!
Ikävä kyllä ei. Jotain näille heikoille paikoille on tehtävä. Palkkojen noustava vähintään 30% jotta olisivat kilpailukykyisiä länsi-euroopan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Töykeää! Yhtä lailla vituttaa ne kahvimaidon " lainailijat". Näitä on ollut aina. Työpaikalleni pitää tuoda omat kahvit ja maidot. Suuri osa kärvistelee ja juo kahvinsa mustana, mutta heti kun joku tuo omaan käyttöönsä maidon, siellä sitten lirkutellaan, "ettei varmaan haittaa, jos lainaan lirauksen sun maitoa".
Kyllä haittaa, koska eivät sitä maitoa koskaan itse tuo ja se mun ostama omaan käyttöön osteetu maito on jo valutettu muiden kahveihin ennen työviikon loppumista.
Saisikohan omaan, selkeästi nimettyyn maitopurkkiin laittaa maidon sekaan esim. Laksatiivia? Siitähän sitten huomaisi, kuka on pöllinyt maitoa.
Tämä ei ole mikään uusi juttu. 2012 olin työpaikassa, jossa eväitä varastettiin. Asiasta järjestettiin tiedotustilaisuus.