Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä heitolla autosta hajut pois?

Vierailija
19.07.2023 |

Ostin auton jossa on tupakoitu ja paljon.
Ilmeisesti myös koiraa kuskailtu..

Millä tuo haju lähtee, olen pessyt ja imuroinut pinnat mut ei mitään vaikutusta.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen otsonointeja sivutyönä ja suosittelisin kyl ihan jokaiselle otsonointia asuntoon ym.

On meinaan ihan uskomaton efekti kun teette vaikka 40v vanhaan taloon otsonoinnin. Huoneilman muutos on uskomattoman iso. Otsonoinnin jälkeen näkee muutenkin miten paljon siellä talossa on pölyä, otsonointi meinaan muuttaa hetkellisesti painovoimaa jolloin pöly tippuu alas.

Jep jep. TUollaiselta huijarilta en ostaisi yhtään mitään. Otsonointi ei vaikuta PAINOVOIMAAN yhtään mitenkään. Ilman TIHEYTEEN voi vaikuttaa hetkellisesti mutta se on täysin eri asia.

Ja tottakai huijarina haluat "myydä" palveluasi kaikille mahdollisille huijattavilla.

No se nyt on varmaan aivan yks hailee kirjoitanko painovoimaan tai ilmantiheyteen vaikutuksesta. Se ei missään nimessä ole kirjoituksen pointti.

Kerro miten otsonointi on huijaus? Asiakas huomaa välittömästi tuloksen.

Otsonointi ei ole huijaus vaan SINUN KAUPANKÄYNTITAPASI. Väität otsonoinnin tekevän asioita joita se ei tee, lisäksi kauppaat palveluitasi sellaisille, jotka sitä ei todellakaan tarvitse. (vaikuttaa painovoimaan, poistaa hometta, suosittelet KAIKILLE). Tuskin osaat edes suorittaa tehtävää asianmukaisesti ja oikein.

Otsonointi tuhoaa homeitiöitä. Sä ilmeisesti sotket nää ammattivehkeet niihin 20€ otsonaattoreihin jotka oli muodissa 90 luvulla.

Ammattivehkeiden kanssa sä et saa oleskella sekuntiakaan samassa tilassa jota otsonoidaan ilman paineilmalaitteita.

Ja kyllä suosittelen kaikille joilla on vanha talo. Jokainen minkä olen tehnyt on palaute ollut huoneilman raikastuminen ja ihmettely miten paljon pölyä tulee alas.

puhut paskaa.

"Otsonin vaikutuksia sisäilman mikrobiologisiin epäpuhtauksiin, kuten bakteereihin ja sieniin, ei ole pystytty tarkasti osoittamaan"

"Otsonoinnilla ei ole todettu olevan merkittävää vaikutusta sisäilmassa olevien hiukkasten

poistoon
"

Myöskään otsonoinnin huonoista puolista et puhu mitään.

Se EI OLE mikään silver bullet millä sisäilmaongelmat ratkeavat, ja jota voi suositella "kaikille" varauksetta.

Vierailija
22/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa mitä otsonointi tuhoaa ja ei tuhoa.

Mutta meillä tehdään joka kevät ja alkukesä otsointi taloon ja autoon. Tuntuu vaikuttavan ainakin allergioiden kovuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen otsonointeja sivutyönä ja suosittelisin kyl ihan jokaiselle otsonointia asuntoon ym.

On meinaan ihan uskomaton efekti kun teette vaikka 40v vanhaan taloon otsonoinnin. Huoneilman muutos on uskomattoman iso. Otsonoinnin jälkeen näkee muutenkin miten paljon siellä talossa on pölyä, otsonointi meinaan muuttaa hetkellisesti painovoimaa jolloin pöly tippuu alas.

Jep jep. TUollaiselta huijarilta en ostaisi yhtään mitään. Otsonointi ei vaikuta PAINOVOIMAAN yhtään mitenkään. Ilman TIHEYTEEN voi vaikuttaa hetkellisesti mutta se on täysin eri asia.

Ja tottakai huijarina haluat "myydä" palveluasi kaikille mahdollisille huijattavilla.

No se nyt on varmaan aivan yks hailee kirjoitanko painovoimaan tai ilmantiheyteen vaikutuksesta. Se ei missään nimessä ole kirjoituksen pointti.

Otsonointi ei ole huijaus vaan SINUN KAUPANKÄYNTITAPASI. Väität otsonoinnin tekevän asioita joita se ei tee, lisäksi kauppaat palveluitasi sellaisille, jotka sitä ei todellakaan tarvitse. (vaikuttaa painovoimaan, poistaa hometta, suosittelet KAIKILLE). Tuskin osaat edes suorittaa tehtävää asianmukaisesti ja oikein.

Otsonointi tuhoaa homeitiöitä. Sä ilmeisesti sotket nää ammattivehkeet niihin 20€ otsonaattoreihin jotka oli muodissa 90 luvulla.

Ammattivehkeiden kanssa sä et saa oleskella sekuntiakaan samassa tilassa jota otsonoidaan ilman paineilmalaitteita.

Ja kyllä suosittelen kaikille joilla on vanha talo. Jokainen minkä olen tehnyt on palaute ollut huoneilman raikastuminen ja ihmettely miten paljon pölyä tulee alas.

puhut paskaa.

"Otsonin vaikutuksia sisäilman mikrobiologisiin epäpuhtauksiin, kuten bakteereihin ja sieniin, ei ole pystytty tarkasti osoittamaan"

"Otsonoinnilla ei ole todettu olevan merkittävää vaikutusta sisäilmassa olevien hiukkasten

poistoon
"

Myöskään otsonoinnin huonoista puolista et puhu mitään.

Se EI OLE mikään silver bullet millä sisäilmaongelmat ratkeavat, ja jota voi suositella "kaikille" varauksetta.

Sä laitoit tämän aiemmin..

Tutkimusten mukaan ihmiselle turvallisella otsonipitoisuudella (

ei ole sieni- ja bakteeriorganismeja tuhoavaa vaikutusta."

Otsonipitoisuuden tulisi olla vähintään 510 kertaa ihmisille haitalliseksi todettua pitoisuutta

suurempi, jotta sillä olisi selkeästi sienien ja bakteerien kasvua hidastavia ja tuhoavia vaiku-

tuksia (Foarde ym. 1997, Khurana 2003, Korzun ym. 2008, Sharma & Hudson 2008, Peitzsch

ym. 2012).

Soittaako kelloja kun sanon et mun otsonaattorit on ammattikäyttöön tarkoitettu.. Sä et voi oleskella tilassa jossa se tehdään hetkeäkään.

Mun otsonaattorit puskee sen 60-80000 mg otsonia tunnissa. Tyhmempikin tajuaa varmaan että siellä huoneilmassa on parin h jälkeen ihan hemmetisti enemmän otsonia kun terveelliset rajat.

Moni kymmenen kertaisesti enemmän.

Vierailija
24/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsonoinnin huonot puolet, kasvit ei tykkää, jotkin kumilaadut haurastuu.

Jengi huijaa itseään ja mahdollisia ostajia poistamalla homeen hajun. Korjaamatta ongelmaa.

Otsonoitu kohde täytyy tuulettaa hyvin koska "ammatti" käyttöiset otsonaattorit puskevat niin paljon otsonia että se on terveydelle todella vaarallista.

Vierailija
25/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jänkääjälle vielä tiedoksi. Sun tutkimuksen yläraja terveydelle vaarallisena on 10600mg per kuutio. Mä pystyn puskemaan 3 laittella 80000mg yhtäaikaisesti ns suljettuun tilaan.

Mitä sä lottoat paljon siellä on pitoisuudet vaikka 2h otsonoinnin jälkeen?

26/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeeeeeeeq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsonoinnilla.

Mikä tää on ja mistä saa, onks kallista?

Satasella saat laitteen, jolla se tehdään . Motonet ym. myy

Vierailija
27/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Aapeeeeeeeq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsonoinnilla.

Mikä tää on ja mistä saa, onks kallista?

Satasella saat laitteen, jolla se tehdään . Motonet ym. myy

Satasella saat myös pysyviä keuhkovaurioita tai silmä jos et tiedä mitä teet..

Eli ekaksi auto tyhjäksi kaikesta extra sälästä.

Sit ikkunat kiinni, otsonaattori sisälle ja käyntiin Max teholla. Oon pitäny omaa laitetta 30min päällä, virrat pois koneesta. Jokainen ovi auki ja vähintään vartin tuulettelu. Paras tulos tulee jos pyyhit pinnat tän jälkeen..

Otsonoinnista jää sellainen jännä metallinen haju mikä haihtuu muutamassa päivässä. Ei kannata säikähtää

Vierailija
28/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä selvennys tohon edelliseen. Tehkää se otsonointi ulkona. Mikäli auto on kovin haiseva. Voi olla että joudut uusimaan otsonoinnin ja silloin mä yleensä laitan autoon virrat päälle ja sisäilman kierron.

Vierailija
29/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna+1 kirjoitti:

En ota kantaa mitä otsonointi tuhoaa ja ei tuhoa.

Mutta meillä tehdään joka kevät ja alkukesä otsointi taloon ja autoon. Tuntuu vaikuttavan ainakin allergioiden kovuuteen.

Joo vaikuttaa ihan suoraan allergeenien määrään ja helpottaa allergia oireita.

Vierailija
30/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kannattaa tehdä/teettää sisäpuhdistus ja sitten otsonointi.

Vierailija
31/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsonointia voi kokeilla.

Vierailija
32/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsonointilaitteita voi vuokrata. Yksi helpompi ja halvempi keino on laittaa sumutuspulloon etikkaa, ja suihkuttaa sillä autoon tekstiilit. Kannattaa ehkä laimentaa jos suihkuttelee muita osia. En tiedä miten se toimii, mutta sitoo kuitenkin biologisia tuoksuja, tupakasta en tiedä. Illalla vaikka sumutus, ovet kiinni ja aamulla voi tuulettaa auton kunnolla. 

Vierailija
33/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tuoksukuusi

Vierailija
34/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkaheitolla

Vierailija
35/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta on sanottava, että ihan oman ammatillisen uskottavuutesi takia se ei todellakaan ole aivan yks hailee. Ainakin minut potentiaalisena asiakkaana menetit tasan samalla sekunnilla kun väitit otsonoinnin vaikuttavan painovoimaan. Sen jälkeen en usko enää yhtään mitään muutakaan mitä väität. Kannattaa opetella oikein edes perustavimmat faktat palvelusta jota myy.

Vierailija
36/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsonointilaitteita voi vuokrata. Yksi helpompi ja halvempi keino on laittaa sumutuspulloon etikkaa, ja suihkuttaa sillä autoon tekstiilit. Kannattaa ehkä laimentaa jos suihkuttelee muita osia. En tiedä miten se toimii, mutta sitoo kuitenkin biologisia tuoksuja, tupakasta en tiedä. Illalla vaikka sumutus, ovet kiinni ja aamulla voi tuulettaa auton kunnolla. 

Tuon jälkeen varmaan tosiaan ei haista enää yhtään mitään muuta kuin sen etikan. Eri asia sitten onko se mitenkään pienempi paha.

Vierailija
37/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta on sanottava, että ihan oman ammatillisen uskottavuutesi takia se ei todellakaan ole aivan yks hailee. Ainakin minut potentiaalisena asiakkaana menetit tasan samalla sekunnilla kun väitit otsonoinnin vaikuttavan painovoimaan. Sen jälkeen en usko enää yhtään mitään muutakaan mitä väität. Kannattaa opetella oikein edes perustavimmat faktat palvelusta jota myy.

Tämä on mamma palsta eikä mun firman sivusto?

Mitä hemmetin väliä sillä mekanismilla on jonkatakia pöly tulee alas on? Miksi käyttäisin kauheasti aikaa perustella asiaa jolla ei ole lopputulokseen mitään merkitystä.

Mun firman sivuilla on kyllä ihan laitevalmistajan kertoma vaikutusmekanismi.

Säkin varmaan keskustelusta näät että otsonointi toimii. Miten mä olen menettänyt ketään kun ette kukaan tiedä kuka minä olen

Vierailija
38/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kukaan sanonut otsonointi. Meillä päin on tarjous 40€ henkilöauto.

Vierailija
39/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Wunderbaum joka ikkunassa. Hyvin toimii!

Vierailija
40/100 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mamma palsta eikä mun firman sivusto?

Mitä hemmetin väliä sillä mekanismilla on jonkatakia pöly tulee alas on? Miksi käyttäisin kauheasti aikaa perustella asiaa jolla ei ole lopputulokseen mitään merkitystä.

Mun firman sivuilla on kyllä ihan laitevalmistajan kertoma vaikutusmekanismi.

Säkin varmaan keskustelusta näät että otsonointi toimii. Miten mä olen menettänyt ketään kun ette kukaan tiedä kuka minä olen

Ihmettelenpä jos tuolla asenteella löydät yhtään asiakkaita sille firmallesi. Kannattaa ihan itsekin lukea se laitevalmistajan kertoma.