Lulu Ranne (ps) on kirjoittanut lukuisia ilmastopolitiikkaa kritisoivia kirjoituksia, joissa ei asiantuntijoiden mukaan ole mitään perää
Liikenne- ja viestintäministeri Lulu Ranteen (ps) ilmastopolitiikkaa kritisoivat kirjoitukset ovat nousseet esiin Twitterissä. Keskustelun aloittaja, Helsingin yliopiston tutkijatohtori Tero Toivanen, kysyy, onko ilmastodenialismia levittävä poliitikko sopiva ministeriksi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/def2868d-de52-4e4b-aba0-f03161953…
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Erittäin merkittävä ja kuuluisa tutkija Freeman Dyson pitää ilmastohömpötystä valheena
Mille tahansa asialle löytyy huomionkipeä kiistäjä kun viitsii google käyttää. Jos ei löydy niin koko asia on merkityksetön.
2000luvun lukutaitoa on osata erottaa huuhaa oikeasta.
Nää persut on ihme porukkaa kun mikään tieteellisesti todistettu fakta ei kelpaa mutta auta armias kun löytyy joku hörhö salaliitto teoreetikko niin johan tarina uppoaa kuin veitsi sulaan voihin täytyy kysyä onko tyhmyys ja persuus sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaisia vihataan? Meillekin on annettava mahdollisuus vaikuttaa äänestämällä eikä mitään toista puoluetta voi kuvitella äänestävänsä.
En mä ainakaan vihaa. Mutta kun puolueen oma agenda on vihata ja olla epäasiallinen ja haukkua ja halveksua muita jatkuvasti, niin se saattaa sitten vähän heijastua.
Ja sitten jos hörhöillään ministeritasolla jotain sakaliittojuttuja, niin on se aika huolestuttavaa
Juuri näin. Ja samalla lietsovat täysin vietävissä olevat kannattajansa uskomaan tuota soopaa.
sellainen se vasemmisto on. jos ei ole vihalle kohdetta, ei ole koko vasemmallalaidalla mitään virkaa.
Ei tässä maassa ollut vihaa ennenkuin puolue nimeltä Perussuomalaiset muuttui nykyisenkaltaiseksi. Lämmin kiitos siitä.
Juurikin näin. Keksitään vastakkainasetteluja, kirjoitellaan viestejä kännissä öisin ja ollaan täysin tieteen ja tutkimuksen vastaisia. Vain oma mielipide ja vallanhimo ovat tärkeitä. Ja sitten tietysti uhriudutaan, kun näitä älyttömyyksiä ja väärinkäytöksiä joku vähän selvittää. Samalla aloitetaan samanlainen maalittaminen kuin mitä tässäkin ketjussa on nähty, kun joku kertoo faktoja hölynpölyn sijaan.
Kiitos tästä kaikesta - kansakuntamme on entistäkin vahvempi juuri tämän toiminnan ansiosta. Vai onko?
Swoman kirjoitti:
Sellainen juttu teille inisijöille, että Lulu on vaaleissa kelpoisuutensa osoittanut, get over it.
Viimeksi hallituksessa oli ministereitä, jotka uskoivat useaan sukupuoleen ja että sukupuolen voi vaihtaa vain ilmoituksella.
Sisäministeri kirjoitti usean twiitin mittaisen ketjun, jossa kertoi että Suomessa ei ole katujengejä eikä tule.
Ministeri kertoi myös, että Suomella on varmuuvarastossa lukuisia maskeja ja kun rekat lähtee niitä kuljettamaan, niin eivät lopu kesken missään.
Ja niin edespöin. Edellisen hallituksen ministerit olivat niin käsittämättömän huonoja, että oikein ihmettelee kuinka nyt onkin löytynyt pätevää porukkaa.
tämä hahmo sitten vaihtoi teeman kokonaan. Hieno taktiikka.
Vierailija kirjoitti:
Nää persut on ihme porukkaa kun mikään tieteellisesti todistettu fakta ei kelpaa mutta auta armias kun löytyy joku hörhö salaliitto teoreetikko niin johan tarina uppoaa kuin veitsi sulaan voihin täytyy kysyä onko tyhmyys ja persuus sama asia.
Tieteellisesti todistettiin 1991, että merenpinta nousee vähintään 20m vuoteen 2020 mennessä, todennäköisesti 75m.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaisia vihataan? Meillekin on annettava mahdollisuus vaikuttaa äänestämällä eikä mitään toista puoluetta voi kuvitella äänestävänsä.
Koska he lietsovat vihaa. Heidän olemassaololleen ei ole perustetta ellei ole kohdetta josta syyttää kaikkea. Perussuomalaiset elävät vihasta kuten kaikki ääriliikkeet.
Tuo on sinun vihassa tehty tulkinta. Persuja äänestäneenä en tunnista tuosta itseäni.
Olen lähipiirissäni nähnyt radikalisoitumisen. Sosiaali ja terveysalan ihminen (nainen!) siirtyi äänestämään persuja joitain vuosia sitten. Nyt hän puhkuu vihaa, kaikki on vihervassarien, ylen ja HS syytä. Hänen kanssaan on liki mahdoton enää keskustella koska muut on aivopesty. Silmiinpistävää on kuinka hänen silmänsä säkenöivät vihaa hänen nähdessään tietystyyppisiä ihmisiä. Todella murheellista. Kiitos tästä.
Toivasen tieteelliset saavutukset ovat jääneet vaatimattomiksi. Äärivasemmistolaisuus ei ole tiedettä. Kova yritys hänellä päästä julkisuuteen, mutta hölmöksi hän itsensä tekee ja myös apurahojen saanti tulee taatusti olemaan vaikeaa. Menisi ihan oikeisiin töihin, eikä eläisi yhteiskunnan varoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin merkittävä ja kuuluisa tutkija Freeman Dyson pitää ilmastohömpötystä valheenaKyllähän melkein joka asiasta löytyy nykyään somesta sen alan "dosentti Bäckman", joka julistaa muun tiedeyhteisön vastaista sanomaa.
Ilmastonmuutos on kuitenkin suuren tiedeyhteisöenemmistön ja tieteellisten tutkimusten mukaan tosiasia ja näkeehän se jo ihan livenä monessa paikkaa.
Olet nuori se mitä kerrottiin tieteelisenä faktana ilmaston muutoksesta 90 luvulla ei ole nähtävissä missään
Kukaan ei ole väittänyt että meren pinta nousee n.30vuodessa 20metriä elikkä persuus ja tyhmyys on siis totta.
Minusta on kammoksuttavaa kun vihreät alkavat päteä loogisuudessa vaikka eivät osaa todellakaan laskea. Eivät ymärrä edes yksinkertaisimpia kausaliteetteja.
Ainuastaan interseksuaalistapostmoderniaabstraktia emotiaalisiin vetoavaa performanssia
Tohtorin tutkinnon suorittaneita on eduskunnassa vain perussuomalaisissa, joten naurattaa väitteet perussuomalaisten tieteen vastaisuudesta. Musta ei muutu valkoiseksi, vaikka kuinka väittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he lietsovat vihaa. Heidän olemassaololleen ei ole perustetta ellei ole kohdetta josta syyttää kaikkea. Perussuomalaiset elävät vihasta kuten kaikki ääriliikkeet.
Tuo on sinun vihassa tehty tulkinta. Persuja äänestäneenä en tunnista tuosta itseäni.
Olen lähipiirissäni nähnyt radikalisoitumisen. Sosiaali ja terveysalan ihminen (nainen!) siirtyi äänestämään persuja joitain vuosia sitten. Nyt hän puhkuu vihaa, kaikki on vihervassarien, ylen ja HS syytä. Hänen kanssaan on liki mahdoton enää keskustella koska muut on aivopesty. Silmiinpistävää on kuinka hänen silmänsä säkenöivät vihaa hänen nähdessään tietystyyppisiä ihmisiä. Todella murheellista. Kiitos tästä.
Minä taas tunnen useita ihmisiä jotka laukovat sinun kaltaisia mielipiteitä persuista. Suu vaahdossa selittävät minulle kun eivät tiedä minun äänestäneen persuja. Kiihko on kovaa, mutta syytetään toisia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt että meren pinta nousee n.30vuodessa 20metriä elikkä persuus ja tyhmyys on siis totta.
On väittänyt Al Goren puhe 1991 tai voi olla (1992)
Kun en nyt muista minkä kirjain yhdistelmän tuo NASAn neljän hengen meteorologisesta jaostosta erotettu järjästö saipaan (ICPP tai jotain)
Mitä persut itse hyötyvät maapallon muuttumisesta elinkelvottomaksi? Kun oma elämä on jo pilalla niin kiva kun muutkin kuolevat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä persut itse hyötyvät maapallon muuttumisesta elinkelvottomaksi? Kun oma elämä on jo pilalla niin kiva kun muutkin kuolevat?
Positiivinen takaisinkytkentä estää haaveesi
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kammoksuttavaa kun vihreät alkavat päteä loogisuudessa vaikka eivät osaa todellakaan laskea. Eivät ymärrä edes yksinkertaisimpia kausaliteetteja.
Ainuastaan interseksuaalistapostmoderniaabstraktia emotiaalisiin vetoavaa performanssia
Uskallan väittää että keskiverto vihreiden äänestäjä omaa suvereenisti paremmat matemaattiset ja kognitiiviset taidot kuin vastaava perussuomalaisten äänestäjä. Täällä palstallakin jotkut perussuomalaisten puolustajat eivät edes ymmärrä mikä on hakukone(!). Tilanne on hälyttävä, perussuomalaiset ovat nostattamassa keksittyihin faktoihin ja loogiseen ajatteluun perustumattomia kakkamyrskyjä siellä täällä. Helsingin pörssiin en laita rahojani, tämä maa on menossa syvään päätyyn ja muu maailma on siihen jo herännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tunnen useita ihmisiä jotka laukovat sinun kaltaisia mielipiteitä persuista. Suu vaahdossa selittävät minulle kun eivät tiedä minun äänestäneen persuja. Kiihko on kovaa, mutta syytetään toisia.
Miksi salaat mielipiteesi jos persuja äänestit? Onko siinä jotain hävettävää?
Vierailija kirjoitti:
Tohtorin tutkinnon suorittaneita on eduskunnassa vain perussuomalaisissa, joten naurattaa väitteet perussuomalaisten tieteen vastaisuudesta. Musta ei muutu valkoiseksi, vaikka kuinka väittäisi.
Itse asiassa Perussuomalaisten tieteen ja tutkimuksen vastaisuus perustuu paitsi yleiseen populistiseen agendaan (jonka arvioidaan tuovan ääniä) niin myös siihen tosiasiaan, ettei puolueessa ole jäljellä kuin muutama tieteellisen uransa ja uskottavuutensa täysin sössineitä henkilöitä, joilla on siitäkin syystä kovasti traumoja ja kaunoja oikeaa tutkimusta tekeviä kohtaan. Tämä kannattaa muistaa, kun heidän kanssaan keskustelee vähänkin monimutkaisemmista asioista.
Onko Persut vasemmistopuolue?