Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko esim ABC:lä tippiä jos ei itse tarvisi viedä astioita pöydästä siihen kärryyn

Vierailija
19.07.2023 |

Suomessa on ihme tapa että maksava asiakas tekee likaisimmat työt.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä mikään pakko ole viedä kärryyn, mutta eipä se mulle ole ongelma kun olen siisti ja järjestelmällinen luonnostani. Yleensä kaikkialla on lähdettyäni siistimpää kuin sinne tullessani. Viimeksi siivosin Keravan Tokmannin vessan, jonne joku tollopersu oli repinyt vessapaperia pitkin lattiaa.

Vierailija
42/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiskaa porukkaa täällä. Henkilökunnan on helpompi pitää pöydät puhtaina jos astiat on viety syömisen jälkeen kärryyn. Ei tarvitse kuin liinalla käydä pöydät läpi kun on hetki aikaa.

Astiakärryt on aina vapaaehtoisia. Tietysti asiakasta palvellaan, eikä toisinpäin. Pesetkö myös vessan, täytät suolasiroittimen ja laitat pöydät suoraksi?

Ravintolan homma se on ajatella, ei asiakkaan.

Itse asiassa olen pessyt työpaikallani vessanpytyn kun joku työkavereistani oli jättänyt sen ruokottomaan kuntoon. Ei mennyt kuin muutama minuutti. Kyllä se on laiskuutta kun ei voi mitään tehdä toisen eteen vaikka teko olisi niinkin pieni kuin viedä tarjotin kärryyn joka usein on jopa siinä matkanvarrella kun poistuu ruokapaikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti!?!? Käykö jotkut ABC:lla syömässä!???? Ihan weetee hommaa.

Vierailija
44/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tippiä anneta hyvästä palvelusta? Enpä ole moista havainnut ABC:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi