Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko esim ABC:lä tippiä jos ei itse tarvisi viedä astioita pöydästä siihen kärryyn

Vierailija
19.07.2023 |

Suomessa on ihme tapa että maksava asiakas tekee likaisimmat työt.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä mikään pakko ole viedä.

Jätän ne pöytää, miten ne muka estäis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie nytkään, vaan lähden nostelemaan ulkoilmaan suotaan pöydästä. Astiapoliisia ei ole näkynyt perässä...

Vierailija
4/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä mikään pakko ole viedä.

Jätän ne pöytää, miten ne muka estäis?

Toimin samoin, sillä se on ainoita keinoja joilla itsepalvelukuppiloissa/hidasruokapaikoissa kansalaiset pystyvät vaikuttamaan henkilökunnan määrään ja sitä kautta työllisyyteen :-)

Vierailija
5/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei astioita kannata palauttaa kärryyn! Abc on niin kallis einespaikka, että tiskit kuuluvat hintaan.

Vierailija
6/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan siivoa jälkiäänitettiin, siivoton paikan pomo. Ei kiinnosta.

Vierailija
7/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan astioitten kantajia ja hinnat vaan

nousee.

Vierailija
8/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pieni vaiva. En maksaisi siitä mitään, että joku vie mun astiat kärryyn, saan ne sinne itsekin. Mutta tämän ketjun jälkeen, en minäkään taida jatkossa niitä enää viedä. Ei henkilökuntakaan siivoa pöytiä, ite saan pyyhkiä edellisten ranut pöydältä, niin miksi mä tekisin yhtään enempää heidän töitään.

Vierailija
9/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne roskikset jne on yleensä siin matkalla kun kävelee, mun pappa ja mummo opetti mun äidille joka sitten opetti mulle että ota aina roska matkanvarrelta ja vie samalla roskiin kun liikut, missä ikinä oletkin. 

En maksaisi. 

Vierailija
10/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne roskikset jne on yleensä siin matkalla kun kävelee, mun pappa ja mummo opetti mun äidille joka sitten opetti mulle että ota aina roska matkanvarrelta ja vie samalla roskiin kun liikut, missä ikinä oletkin. 

En maksaisi. 

Siivoilet siis muidenkin roskia? Ilmaiseksiko?!

Vierailija
11/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aakkosbaarit on mun boikotissa. Pääosin epäsiistejä lounashalleja. Eivät kovin viihtyisiä. Kaiken huippu eräät yksilöt, missä sisustussuunnittelija on määrännyt jonottamaan keskelle lattiaa tarjotin käsissä. Pystyn kyllä ajamaan autolla lähemmäs keskustaa kunnon kahvilaan tai ruokapaikkaan.

Vierailija
12/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, aina vien itse roskat palautuspaikalle ja lajittelen. Siinäkin hommassa on tietty riskinsä. Kerran Hämeenlinnassa olin aika hyvässä kaasussa ja kippasin roskat vahingossa eli siis viinan voimalla lasten leikkipaikalle kun se ainakin tuolloin oli siinä palautuspisteen vieressä. Onneksi ei myöhään illalla lapsia ollut leikkimässä. En koskaan enää kehtaa poiketa Tiiriön ABC:llä, painan siinä kohtaa vaan lisää kaasua.

Vierailija
13/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskaa porukkaa täällä. Henkilökunnan on helpompi pitää pöydät puhtaina jos astiat on viety syömisen jälkeen kärryyn. Ei tarvitse kuin liinalla käydä pöydät läpi kun on hetki aikaa.

Vierailija
14/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää mennä ABClle ja pöydät täynnä muiden tähteitä, ei siihen viitsi istua jos siihen ilmaantuukin joku.

Vierailija
15/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vie nytkään, vaan lähden nostelemaan ulkoilmaan suotaan pöydästä. Astiapoliisia ei ole näkynyt perässä...

Olet tosi nolo tyyppi!

Vierailija
16/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin on liian vaikeaa viedä roskansa asiaan kuuluville paikoille, niin hän saa luvan pysyä poissa ihmisten silmistä. Pitää muistaa, että yrityksillä on oikeus valita asiakkaansa, mutta esim. porttikieltoihin pitää olla perusteltu syy, vaikkapa sotkeminen.

Vierailija
17/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo muuten yleistä muissa maissa? USA:ssa tai Aasiassa, toimia pikku apulaisena?

Vierailija
18/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yksi syy sille, miksi hinnat ovat nykyään korkeita. Olet myös ensimmäisenä vinkumassa siitä. Kaltaistesi paskaläjien takia pitäisi kehitellä jokin digitaalinen luokitus, jonka perusteella yritykset voisivat kieltäytyä palvelemasta sinua, tai vielä parempi, estää sisäänpääsysi kokonaan.

Vierailija
19/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuon kiireisissä paikoissa, mutta paikoissa, missä henkilökunnalla on aikaa viedä, vähän huvittavaa. Jos roskikset täynnä tai niitä joutuu etsimällä etsimään en vie.

Vierailija
20/44 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskaa porukkaa täällä. Henkilökunnan on helpompi pitää pöydät puhtaina jos astiat on viety syömisen jälkeen kärryyn. Ei tarvitse kuin liinalla käydä pöydät läpi kun on hetki aikaa.

^ Suomessa syödään ehkä Euroopan kalleinta ravintolaruokaa. En todellakaan vie ravintolassa astioita mihinkään. Se on henkilökunnan työtä.

Seuraavaksi kait käydään keittiön puolella laittamassa ne tiskikoneeseen itse?

Pöytäluutu on ketjulla pöydässä, ja kehoitetaan itsensä pyyhkimään pöytä seuraavaa varten?

Kaikki se mitä asiakas itse tekee on palkatusta väestä pois.

Kannattaa miettiä että työllistyisikö blokkari vai teetkö itse työt ettei firman tarvitse palkata työntekijöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän