Mitä ruotsista kannattaa nykyään ostaa?
Olen käymässä Haaparannalla piakkoin ja mietin tuliaisia
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä muuta palstalaiset ehdottaisivat kuin epäterveellisiä ja epäeettisiä ideoita?
Sitten seuraavana ketjuna onkin, miten laihtuisin 20 kg.
Jep juuri tämä. Rynnätään halvimman kaljan perässä ja sitten mietitään ylipainon nousua ja heikkoa terveyttä. Katos katos. Miten se kävi.
Tämäpä tämä. Nuuskan hankkiminen, täysin naurettavaa ja varma keino pilata suun terveys. Karkit, alkoholi Siis mitä oikeaa säästöä on ostaa sellaista, joka tulee ihan sairaan kalliiksi pidemmällä ajanjaksolla? Ja tuo bensan osto on kyllä ihan yhtä naurettava idea, ellei satu asumaan just ja just Haaparannassa ja työskentele Ruotsissa.
Ei nyt ollut kyse terveellisyydestä, vaan mitä kannattaa tuoda ? Tai mitä on sellaista jota ei meiltä saa.
No Ikean tuotteet on minusta halvempia, kuin meidän ikeassa. Eläinten ruuat ehkä saman hintaisia. ICA maxsin leipävalikoima erilainen ja vaihtelun vuoksi ostan.
Pitääpä verrata vielä Rusta Suomi - Ruotsi ja Dollari kauppa , sama kuin meidän Tokmanni.
Se mistä olen hyvilläni,
Ruotsin Ikea teki rohkean ja vedon, poisti Marabu suklaan pois valikoimista. Koska Marabu kuuluu yritysryppääseen, joka tukee Venäjän hyökkäystä Ukrainaan.
Tupakkaa. 10-15€ voittoa/kartonki myydessä jos et itse polta
Tämäpä tämä. Nuuskan hankkiminen, täysin naurettavaa ja varma keino pilata suun terveys. Karkit, alkoholi Siis mitä oikeaa säästöä on ostaa sellaista, joka tulee ihan sairaan kalliiksi pidemmällä ajanjaksolla? Ja tuo bensan osto on kyllä ihan yhtä naurettava idea, ellei satu asumaan just ja just Haaparannassa ja työskentele Ruotsissa.